Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
optakt OB-FCK
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlægHvad tror folk, tilskuerantallet bliver?
Jeg håber, at vi kan nå over de magiske 10.000 ligesom sidste gang, at Football Club København gæstede Odense.
Mit realistiske bud bliver mellem 8-10.000
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDe var vidst ikke i tvivl om at Falk løj om dette her
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægNej....undrede mig bare over de ikke kom nærmere ind på hans bevæg grunde. Som graulund sagde giver det god mening at trække et kort i eks chl så en spiller kan være nulstillet til det videre forløb.....fint nok. Det er jo bare ikke tilfældet her. Her snakker vi falk der ikke tør møde sin kommende arbejdsgiver - det er bare for sølle i min bog
Når det er sagt passer det mig fint at han gjorde det. Er træt af den konstante Rasmus F Jensen analyse hele tiden ift enhver bevægelse han laver.. Jeg brækker mig..
Hvis jeg så også skulle høre på det hele søndagen i mindste detalje hvor han gjorde dit og dat... Jeg magter det bare ikke...
Nej Desler og Greve på kanterne så er jeg glad. Så tager jeg resultatet som det kommerLast edited by fmprOB; 06-05-2016, 20:49.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægOg graulund egen historie med at trække et kort fordi han ikke gad en lang tur til nordsverige men hellere ville have 3 fridage.....kæft hvor var jeg blevet pissed på ham havde han været min "holdkammerat"
Men det er ikke det samme som at sige at det han gjorde var okay. Men på ham lød det næsten som om at det var meget naturligt..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægElsker hans ærlighed. Klart den bedst fodbold kommentator på tv pt..
Men det er ikke det samme som at sige at det han gjorde var okay. Men på ham lød det næsten som om at det var meget naturligt..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægBestemt heller ikke hans ærlighed jeg har et problem med. Men syntes sgu der en en forskel om trækker et kort med vilje for at være nulstillet til en semi eller noget i den stil, eller man gør det for ikke at skulle på en lang tur....det ene kan siges at være for holdets bedste ved jeg ikke rigtigt om det andet kan
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægDet er jo til holdets bedste, hvis ikke han er topmotiveret på en lang udebaneture, ligesom det er til holdets bedste, hvis Falk ikke føler han er motiveret efter at spille imod fck. De er dog stadig narhoveder, hvis ikke de kan motivere sig til hver kamp, men i et eller andet omfang hjælper de jo holdet, hvis der er et eller andet der trykker ved at de skal møde den og den modstander
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHelt enig. Siger vel noget hans karakter og indre styrke.. En spiller som Lasse Nielsen havde da klart spillet kampen og flæsket igennem uden problemer med knopperne forrest... Men ikke Rasmus F Jensen..
Når det er sagt passer det mig fint at han gjorde det. Er træt af den konstante Rasmus F Jensen analyse hele tiden ift enhver bevægelse han laver.. Jeg brækker mig..
Hvis jeg så også skulle høre på det hele søndagen i mindste detalje hvor han gjorde dit og dat... Jeg magter det bare ikke...
Nej Desler og Greve på kanterne så er jeg glad. Så tager jeg resultatet som det kommerDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægNej....undrede mig bare over de ikke kom nærmere ind på hans bevæg grunde. Som graulund sagde giver det god mening at trække et kort i eks chl så en spiller kan være nulstillet til det videre forløb.....fint nok. Det er jo bare ikke tilfældet her. Her snakker vi falk der ikke tør møde sin kommende arbejdsgiver - det er bare for sølle i min bogBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægJo men er det ikke det samme som at sige man ikke gider spille om mandagen eller hvis det blæser lidt for meget eller hvis det støvregner.....det holder ikke rigtigt
Comment
Comment