Annoncering

Collapse
No announcement yet.

optakt OB-FCK

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    det faktum at han håndtere det skidt er ikke synonymt med at det ikke er rigtigt det han siger. Han har sandt dyden aldrig været en åbenbaring i fht. tv-mediet. selv Emil klarede den slags bedre end Falk, han ville gerne men havde sjældent noget klogt/interessant at sige. Falk forekommer mig at være både mediesky- og utryg og det viser han med hele sin krop og ikke mindst mimikken
    Det er næsten så man får lidt ondt af ham. Hvis det altså ikke lige var fordi, at lige det interview havde han selv valgt - ligesom sin næste klub.
    Jeg glæder mig til de sidste kampe i sæsonen, men mht Falk glæder jeg mig til det er slut og han er videre.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      det faktum at han håndtere det skidt er ikke synonymt med at det ikke er rigtigt det han siger. Han har sandt dyden aldrig været en åbenbaring i fht. tv-mediet. selv Emil klarede den slags bedre end Falk, han ville gerne men havde sjældent noget klogt/interessant at sige. Falk forekommer mig at være både mediesky- og utryg og det viser han med hele sin krop og ikke mindst mimikken
      Det er ikke bare på tv, at han er sådan. Falk er dybt introvert og har et lidt anderledes og skrøbeligt sind som viser sig, når han ikke er i trygge rammer. Derfor glæder jeg mig også meget til at se, hvordan han klarer den i Parken.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Det er ikke bare på tv, at han er sådan. Falk er dybt introvert og har et lidt anderledes og skrøbeligt sind som viser sig, når han ikke er i trygge rammer. Derfor glæder jeg mig også meget til at se, hvordan han klarer den i Parken.
        Det kommer slet ikke bag på mig. Jeg kender ham jo ikke, men jeg er også spændt på om, og hvordan han tackler den øgede opmærksomhed der er i den klub. Jeg er ikke overbevist om det går supergodt, men hans rå talent kan måske godt være så stort at han klare sig derinde også. Time will tell
        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Fck uden Kasper kusk på søndag.

Comment

Overværede pokal finalen albue floppet var på spil igen med en usympatisk albue i flæsket på en AGF spiller. Håber der noget ondt med flopnelius, sjældent at ønske noget ondt om nogle spiller, mens hans brug af albuen er til at brække sig over. Dommerne burde være opmærksomme på hans svinestreger det sker gang på gang.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
              Overværede pokal finalen albue floppet var på spil igen med en usympatisk albue i flæsket på en AGF spiller. Håber der noget ondt med flopnelius, sjældent at ønske noget ondt om nogle spiller, mens hans brug af albuen er til at brække sig over. Dommerne burde være opmærksomme på hans svinestreger det sker gang på gang.
              Cool story bro...

Comment

Så du den med dine venner, Albani og Carlsberg?

Comment

Jep - ham får vi på fri transfer om et år eller to; efter FCK signer Bendtner. Så laver vi Zohore Part 2 på ham og sælger ham igen til Cardiff for en uhyrlig millionsum. Samlet set vil Cardiff så have brugt over 100 mill på Cornelius, men det er jo ingenting i England. Alt imens skriger Ståle sin frustration ud over Lord Bendtner, der kommer til træning i en Heineken-reklamevogn med to linjer sne under næsen, mens han tweeter, at han måske alligevel er far til Amalies nyeste barn. Det kan kun blive godt.

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Jep - ham får vi på fri transfer om et år eller to; efter FCK signer Bendtner. Så laver vi Zohore Part 2 på ham og sælger ham igen til Cardiff for en uhyrlig millionsum. Samlet set vil Cardiff så have brugt over 100 mill på Cornelius, men det er jo ingenting i England. Alt imens skriger Ståle sin frustration ud over Lord Bendtner, der kommer til træning i en Heineken-reklamevogn med to linjer sne under næsen, mens han tweeter, at han måske alligevel er far til Amalies nyeste barn. Det kan kun blive godt.
                    Fantastisk, men du glemte at Troels Bech som ny sportsdirektør i FCK - efter at have ødelagt økonomien og holdet i Brøndby - beslutter at omskole Kryger til målmanden selvom han hentede ham som vb til FCK. Mens Rasmus Falk sidder ved siden af Bashkim Kadrii med en OB-stadion-pude på FCK-bænken, spiller solitaire og drømmer om de gode gamle tider i Odense...
                    What a wonderful World!
                    Last edited by andlox; 05-05-2016, 23:22.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Fantastisk, men du glemte at Troels Bech som ny sportsdirektør i FCK - efter at have ødelagt økonomien og holdet i Brøndby - beslutter at omskole Kryger til målmanden selvom han hentede ham som vb til FCK. Mens Rasmus Falk sidder ved siden af Bashkim Kadrii med en OB-stadion-pude på FCK-bænken, spiller solitaire og drømmer om de gode gamle tider i Odense...
                      What a wonderful World!

Comment

Greve ser frem til kampen

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/g...-til-fck-kamp/

Comment

Kent om modstanderen

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...igaens-bedste/
                          Believe OB

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            What a wonderful World!

Comment

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...c-koebenhavn-7
                              Believe OB

Comment

Hvad tror folk, tilskuerantallet bliver?

Jeg håber, at vi kan nå over de magiske 10.000 ligesom sidste gang, at Football Club København gæstede Odense.

Mit realistiske bud bliver mellem 8-10.000

Comment

Working...
                                X