det er godt nok sølle... hvis vi vil have OB op i toppen, skal der sku mere støtte til
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: OB-Viborg Søndag kl 13:00
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægdet er godt nok sølle... hvis vi vil have OB op i toppen, skal der sku mere støtte tilBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet er kun gætterier, men ja det er ikke opløftende tal. Jeg tror der skal flere sejre og point til, og ikke mindst bedre spil og flere mål end vi set de seneste uger, måske skal der også skrues lidt op for varmen på stadion
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDet er nemlig rigtigt. Men det helt store problem er spille tidspunktet. Det er uden sammenligning det dårligste tidspunkt af alle de nuværende. Man kan jo se det hver gang.
Comment
-
Opstilling:
Grytebust
Lund Jonasson Lasse JBL
Ari El Makrini Izunna Falk
AK Fester
Synes Kent bygger på def. Stabilitet med Ari og Izunna. Men kan ikke god lide hans "Ari som hk- projekt". Det var skuffende de sidste uger og håbte på Greve i startopstillingen.Last edited by andlox; 17-04-2016, 11:22."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Hverken spillere eller publikum kan lide kl 13. Og så mod Viborg. Ved ikke om klubben efter at have sænket priserne er holdt op med at forære mange billetter væk for det kan påvirke gæt på tilskuerantal:
Jeg siger uafgjort og 4.650 tilskuereGræsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet er kun gætterier, men ja det er ikke opløftende tal. Jeg tror der skal flere sejre og point til, og ikke mindst bedre spil og flere mål end vi set de seneste uger, måske skal der også skrues lidt op for varmen på stadion
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægJeg tror du har ret. Men selvom OB ikke spiller godt, så har vi jo egentlig haft en okay sæson indtil videre? Der er spillet 25 kampe og vi fucking plus målscorer!!! og man kan få en billet til 50 kr... jeg forstår godt der ikke er 10+ men under 7 tusser er sku for dårligt, når billeterne er så billige og vejret egentlig var okayBelieve OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg er også mildest talt uforstående over det slatne fremmøde. Keg synes det er et fedt tidspunkt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægEr der nogen der har viden om, om der er skruet ned for antallet af gratis billetter til kampene. Der var jo en periode for et par år siden, hvor der var sindsygt mange gratis billetter i omløb. Hvis det ikke er tilfældet mere kunne det være en del af forklaringen.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægEr der nogen der har viden om, om der er skruet ned for antallet af gratis billetter til kampene. Der var jo en periode for et par år siden, hvor der var sindsygt mange gratis billetter i omløb. Hvis det ikke er tilfældet mere kunne det være en del af forklaringen.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet er sløjt uanset , med sæsonkort koster en kamp ca 30,- .. Med stribet billet 50,- og 25,- for ungerne ..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægjeg ved det - men jeg tror at der er noget psykologisk i at man ikke vil betale for en vare man tidligere har fået gratis. Det samme med "deals" - det har jo vist sig at det på sigt er noget lort for langt de fleste firmaer.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment