Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB-Viborg Søndag kl 13:00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Kobberhat Se indlæg
    Syntes at Barrett stoppede op og spillede bagud hele tiden igår, der kom ikke nogen drives fra vores ve kant i går. Håber han tør udfordre eller at vores angribere trækker ud og gør sig spilbare for ham i næste kamp.
    Synes også det er en af Kents helt store issues med den nuværende trup. Bankerne kan bruges meget bedre fremad banen i forhold til hvad de gør nu. Ser man på Aab, som spiller lidt ala os, så synes jeg backerne støder meget bedre op, og samspillet fremad banen, kant og back imellem er noget bedre afstemt. Den eneste gang i år jeg kan huske vi virkelig har haft drive på kanten, var i 2. Halveg imod AGF, hvor Desler galloperede op af flanken den ene gang efter den anden, og det er sjovt nok også den halveg vi har set det højeste niveau fra os i dette forår.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Synes også det er en af Kents helt store issues med den nuværende trup. Bankerne kan bruges meget bedre fremad banen i forhold til hvad de gør nu. Ser man på Aab, som spiller lidt ala os, så synes jeg backerne støder meget bedre op, og samspillet fremad banen, kant og back imellem er noget bedre afstemt. Den eneste gang i år jeg kan huske vi virkelig har haft drive på kanten, var i 2. Halveg imod AGF, hvor Desler galloperede op af flanken den ene gang efter den anden, og det er sjovt nok også den halveg vi har set det højeste niveau fra os i dette forår.
      Det må være det Barret skal være bedre til, han har spillet på VM og WB før, så han burde godt kunne komme med frem, som f.eks. Desler kan.
      Jeg har lagt meget mærke til, at HJ-Makrini-LN ofte ligger næsten på linje i det opbyggende spil. Men backerne har ikke været langt nok fremme, måske handler det i virkeligheden om at de to backs ikke tør komme længere frem. Det har tit endt med at de nærmest står som 5 back kæde, og det er nok ikke meningen.

      Jeg håber det hjælper med OL i bedre form og Barret uden mave problemer.

      Comment


        #18
        http://www.ob.dk/artikel/viborg-er-v...d-opgaven.aspx
        Desler definitivt ude og HJ har rygproblemer.
        Man håber vel næsten han ikke bliver klar, så vi kan få set mere til Tingager

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          http://www.ob.dk/artikel/viborg-er-v...d-opgaven.aspx
          Desler definitivt ude og HJ har rygproblemer.
          Man håber vel næsten han ikke bliver klar, så vi kan få set mere til Tingager
          Det lyder som Haddi nok skal blive klar, ærgerligt men ikke uventet at Desler må sidde over igen.

          Edit: Ham der fjolle rundt med en bold i baggrunden har jeg set ved flere træninger jeg har overværet...er det Lars Elstrup
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #20
            Pis os. Det betyder sikkert Ari på HM igen igen.....

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
              Pis os. Det betyder sikkert Ari på HM igen igen.....
              Er vild med Kent, men er sgu pænt træt af det projekt.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Er vild med Kent, men er sgu pænt træt af det projekt.

                MvT
                Kunne ikke være mere enig

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

                  Edit: Ham der fjolle rundt med en bold i baggrunden har jeg set ved flere træninger jeg har overværet...er det Lars Elstrup
                  Måske så vi får endnu en Zohore-erstatning? Det ville være i hvert fald årets comeback. ;-)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Måske så vi får endnu en Zohore-erstatning? Det ville være i hvert fald årets comeback. ;-)
                    Det har været forsøgt uden megen succes: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-l...nlige-comeback
                    OB: Danske mestre i 2075/6

                    Comment


                      #25
                      Truppen

                      http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod-viborg-25718.aspx

                      Comment


                        #26
                        Tilskuere tallet bliver 4379 ...

                        Comment


                          #27
                          Tror det er lidt for optimistisk, tænker ikke det bliver meget over 3900 :-)

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                            Tror det er lidt for optimistisk, tænker ikke det bliver meget over 3900 :-)
                            på med ja-hatten +5000 siger jeg
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              på med ja-hatten +5000 siger jeg
                              5.839 for at være helt præcis.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                #30
                                4312
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X