Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB-Viborg Søndag kl 13:00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: OB-Viborg Søndag kl 13:00

    Skidt kamp mod BIF, den skal glemmes - videre.

    Grytebust

    Lund - HJ - LN - Barret

    Desler - Makrini - Azer - Falk

    Festersen - AK

    ----

    Dagene med Ari på højrekant skal simpelten være slut nu. Lund gjorde det fint mod BIF og bør starte inde. Desler og Falk går jeg begge udfra er klar til kamp, ellers må Greve spille i stedet for en af dem. Vi skal i hvert fald ikke se JJT eller Ari på kant igen lige foreløbig.


    Friis Jensen

    Pallesen - Rask - Reese - Thorsen

    Kamper - Lerager - Grønning - Osama

    Curth - Deble

    Den samme opstilling som i de sidste to kampe mod EFB og FCM.

    Viborg kommer med god fysik og en masse energi, det skal vi matche. Og så ville det være lækkert, hvis vi startede kampen bedst. Det hold skal vi kunne slå. Selv med Falk og Desler ude.

    OG KOM SÅ PÅ STADION FOR EN I HELVEG DA!!

    #2
    Tror ikke du skal forvente ret mange tilskuere til den kamp. 2 nederlag i træk og dårligt tidspunkt. Tror den kan gå under 5 k

    Comment


      #3
      Det er en kamp, jeg godt kan frygte lidt. Vi kunne godt have det med at undervurdere Viborg, og tro vi er for "store" til at spille os ud mod et hold som dem, men de har spillet en del bedre end os i de fleste forårskampe.

      Deres kanter i denne runde var klasser over vores. Kamper holder godt niveau, og det kunne lige ligne at Osama finder målformen frem mod os.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Det er en kamp, jeg godt kan frygte lidt. Vi kunne godt have det med at undervurdere Viborg, og tro vi er for "store" til at spille os ud mod et hold som dem, men de har spillet en del bedre end os i de fleste forårskampe.

        Deres kanter i denne runde var klasser over vores. Kamper holder godt niveau, og det kunne lige ligne at Osama finder målformen frem mod os.
        Jeg frygter den også. Viborg har haft et godt forår og spiller faktisk ganske fin fodbold. De har en stærk defensiv og Osama, Curth, Deble og Kamper udgøre et ganske giftigt offensivt 4-kløver. Undervurdere vi dem, så taber de, for i dette forår er de fuldt ud på længde med Randers og Bif.

        Comment


          #5
          Jeg magter ikke at se Azer lave så meget lort på den midtbane pga. at han er så langsom i tanke og udførsel.

          Jeg synes Izunna viste gode takter, når man tænker på at det var hans første kamp for 1. holdet siden han er kommet i form - jeg håber på at han får chancen.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Jeg magter ikke at se Azer lave så meget lort på den midtbane pga. at han er så langsom i tanke og udførsel.

            Jeg synes Izunna viste gode takter, når man tænker på at det var hans første kamp for 1. holdet siden han er kommet i form - jeg håber på at han får chancen.
            Jeg er helt uenig. Izunna var forfærdelig i går, og der kom mere skik på vores midtbane da Azer kom ind. Vi havde faktisk flere kombinationer, der hang sammen. Izunna smed, næstefter JJT og Ari, flest bolde væk i går.

            Comment


              #7
              Synes Izunna var fornærmende ringe, og alt det der form snak er for mig en dårlig undskyldning... Han spillede hele kampe i Perm frem til November, og sidste kamp han deltog i var i December... Det er simpelthen dybt skuffende at vi her i midten af April skal se der kun er luft til en times tid... Han burde være hvor resten af holdet er... Håber på Azer fra start mod Viborg...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                Jeg er helt uenig. Izunna var forfærdelig i går, og der kom mere skik på vores midtbane da Azer kom ind. Vi havde faktisk flere kombinationer, der hang sammen. Izunna smed, næstefter JJT og Ari, flest bolde væk i går.
                Izunna havde ikke nogen særligt god kamp, men synes nu det var hæderligt. Han vandt en del nærkampe.

                Meldingerne da han kom var hurtigt på, at han ikke var i hverken god form så jeg havde ærlig talt ikke forventet at se mere fra ham på nuværende tidspunkt. Han skal jo trods også lige chancen for at falde til i en ny klub. Til sammenligning synes jeg han i går var bedre end Makrini var i hans første kampe. Tror ikke vi ser ham helt i omdrejninger før efter sommer.

                Af de tre (Makrini, Izunna og Azer) er Azer tydeligvis den med bedst teknik og offensivt blik for spillet. Men han er også bare virkelig langsom. Og da Makrini også er ret langsom kan jeg aldrig rigtig se de to fungere optimalt sammen. Izunna er betydeligt hurtigere end de to, det er tydeligt selv i hans nuværende format. Og vi har virkelig brug for noget fart centralt.

                Derudover har vi det grundlæggende problem, at ingen af de tre er målfarlige. De bidrager sjældent med langskud og tager ingen løb i feltet.
                Last edited by Agbre; 11-04-2016, 08:56.

                Comment


                  #9
                  Er enig i startopstillingen.

                  Jeg kan faktisk rigtig godt lide Desler på højre back. Han er rolig defensivt og har alle de rigtige kvaliteter offensivt til den position. På kanten er han også god, men tror han kan blive en decideret ligaprofil på backen. Synes ikke det er spild af hans evner når han spiller back.

                  Men. Hvis alternativet på højre kant er Skulason så giver det ikke meget mening at rykke Desler ned på backen.

                  Comment


                    #10
                    Izunna føler sig ikke 100% og kommer det nok ikke før næste sæson

                    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ogle-procenter

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                      Izunna havde ikke nogen særligt god kamp, men synes nu det var hæderligt. Han vandt en del nærkampe.

                      Meldingerne da han kom var hurtigt på, at han ikke var i hverken god form så jeg havde ærlig talt ikke forventet at se mere fra ham på nuværende tidspunkt. Han skal jo trods også lige chancen for at falde til i en ny klub. Til sammenligning synes jeg han i går var bedre end Makrini var i hans første kampe. Tror ikke vi ser ham helt i omdrejninger før efter sommer.

                      Af de tre (Makrini, Izunna og Azer) er Azer tydeligvis den med bedst teknik og offensivt blik for spillet. Men han er også bare virkelig langsom. Og da Makrini også er ret langsom kan jeg aldrig rigtig se de to fungere optimalt sammen. Izunna er betydeligt hurtigere end de to, det er tydeligt selv i hans nuværende format. Og vi har virkelig brug for noget fart centralt.

                      Derudover har vi det grundlæggende problem, at ingen af de tre er målfarlige. De bidrager sjældent med langskud og tager ingen løb i feltet.
                      ....men sådan en spiller havde vi i Spelmann...jeg håber sgu han har lyst til at vende retur til sommer, når han er færdig med at udforske Tyrkiet.
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                        ....men sådan en spiller havde vi i Spelmann...jeg håber sgu han har lyst til at vende retur til sommer, når han er færdig med at udforske Tyrkiet.
                        Spelmann fungerede aldrig i rollen som central midt hos os. Han var god, da han fik en fri rolle, hvor han kunne bruge sine kræfter, som det passede ham, men han er ikke disciplineret og placeringsstærk nok til at spille den centrale midt. Så skulle man smide ham på en kant, men der ser han ikke sig selv.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          Spelmann fungerede aldrig i rollen som central midt hos os. Han var god, da han fik en fri rolle, hvor han kunne bruge sine kræfter, som det passede ham, men han er ikke disciplineret og placeringsstærk nok til at spille den centrale midt. Så skulle man smide ham på en kant, men der ser han ikke sig selv.
                          Han var ringe som cm , men endnu værre som kant så kæmpe nej tak
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #14
                            Syntes at Barrett stoppede op og spillede bagud hele tiden igår, der kom ikke nogen drives fra vores ve kant i går. Håber han tør udfordre eller at vores angribere trækker ud og gør sig spilbare for ham i næste kamp.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              ....men sådan en spiller havde vi i Spelmann...jeg håber sgu han har lyst til at vende retur til sommer, når han er færdig med at udforske Tyrkiet.
                              Aaah Kent.
                              Spelmann er en god fighter og ganske løbevillig generelt, men når det kommer til evner med bolden, så er det godt nok begrænset hvad han kan.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment

                              Working...
                              X