Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB-Viborg Søndag kl 13:00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    det er godt nok sølle... hvis vi vil have OB op i toppen, skal der sku mere støtte til

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
      det er godt nok sølle... hvis vi vil have OB op i toppen, skal der sku mere støtte til
      det er kun gætterier, men ja det er ikke opløftende tal. Jeg tror der skal flere sejre og point til, og ikke mindst bedre spil og flere mål end vi set de seneste uger, måske skal der også skrues lidt op for varmen på stadion
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        det er kun gætterier, men ja det er ikke opløftende tal. Jeg tror der skal flere sejre og point til, og ikke mindst bedre spil og flere mål end vi set de seneste uger, måske skal der også skrues lidt op for varmen på stadion
        Det er nemlig rigtigt. Men det helt store problem er spille tidspunktet. Det er uden sammenligning det dårligste tidspunkt af alle de nuværende. Man kan jo se det hver gang.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Det er nemlig rigtigt. Men det helt store problem er spille tidspunktet. Det er uden sammenligning det dårligste tidspunkt af alle de nuværende. Man kan jo se det hver gang.
          Enig. Det er endnu et eksempel på en situation hvor tv prioriteres over tilskuere og fans - vores tilskuertal afspejler det klart

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Det er nemlig rigtigt. Men det helt store problem er spille tidspunktet. Det er uden sammenligning det dårligste tidspunkt af alle de nuværende. Man kan jo se det hver gang.
            tredje gang i streg, vi spiller på det lortetidspunkt argghh

            Comment


              #36
              Opstilling:
              Grytebust
              Lund Jonasson Lasse JBL
              Ari El Makrini Izunna Falk
              AK Fester

              Synes Kent bygger på def. Stabilitet med Ari og Izunna. Men kan ikke god lide hans "Ari som hk- projekt". Det var skuffende de sidste uger og håbte på Greve i startopstillingen.
              Last edited by andlox; 17-04-2016, 11:22.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                tredje gang i streg, vi spiller på det lortetidspunkt argghh
                Det er træls. Stemningen er tam og tilskuertallet lavt. Det burde faktisk skrottes, hvis tendensen er den samme som på Odense Stadion alle steder

                Comment


                  #38
                  Hverken spillere eller publikum kan lide kl 13. Og så mod Viborg. Ved ikke om klubben efter at have sænket priserne er holdt op med at forære mange billetter væk for det kan påvirke gæt på tilskuerantal:
                  Jeg siger uafgjort og 4.650 tilskuere
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    det er kun gætterier, men ja det er ikke opløftende tal. Jeg tror der skal flere sejre og point til, og ikke mindst bedre spil og flere mål end vi set de seneste uger, måske skal der også skrues lidt op for varmen på stadion
                    Jeg tror du har ret. Men selvom OB ikke spiller godt, så har vi jo egentlig haft en okay sæson indtil videre? Der er spillet 25 kampe og vi fucking plus målscorer!!! og man kan få en billet til 50 kr... jeg forstår godt der ikke er 10+ men under 7 tusser er sku for dårligt, når billeterne er så billige og vejret egentlig var okay

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                      Jeg tror du har ret. Men selvom OB ikke spiller godt, så har vi jo egentlig haft en okay sæson indtil videre? Der er spillet 25 kampe og vi fucking plus målscorer!!! og man kan få en billet til 50 kr... jeg forstår godt der ikke er 10+ men under 7 tusser er sku for dårligt, når billeterne er så billige og vejret egentlig var okay
                      jeg er også mildest talt uforstående over det slatne fremmøde. Keg synes det er et fedt tidspunkt
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        jeg er også mildest talt uforstående over det slatne fremmøde. Keg synes det er et fedt tidspunkt
                        Er der nogen der har viden om, om der er skruet ned for antallet af gratis billetter til kampene. Der var jo en periode for et par år siden, hvor der var sindsygt mange gratis billetter i omløb. Hvis det ikke er tilfældet mere kunne det være en del af forklaringen.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Er der nogen der har viden om, om der er skruet ned for antallet af gratis billetter til kampene. Der var jo en periode for et par år siden, hvor der var sindsygt mange gratis billetter i omløb. Hvis det ikke er tilfældet mere kunne det være en del af forklaringen.
                          der må være færre gratis billetter i omløb. For ikke så lang tid siden kunne jeg hente billetter på lokalsprøjtens redaktion i byen. Det er vel et par år siden sidst det er set.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Er der nogen der har viden om, om der er skruet ned for antallet af gratis billetter til kampene. Der var jo en periode for et par år siden, hvor der var sindsygt mange gratis billetter i omløb. Hvis det ikke er tilfældet mere kunne det være en del af forklaringen.
                            Det er sløjt uanset , med sæsonkort koster en kamp ca 30,- .. Med stribet billet 50,- og 25,- for ungerne ..
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Det er sløjt uanset , med sæsonkort koster en kamp ca 30,- .. Med stribet billet 50,- og 25,- for ungerne ..
                              jeg ved det - men jeg tror at der er noget psykologisk i at man ikke vil betale for en vare man tidligere har fået gratis. Det samme med "deals" - det har jo vist sig at det på sigt er noget lort for langt de fleste firmaer.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                jeg ved det - men jeg tror at der er noget psykologisk i at man ikke vil betale for en vare man tidligere har fået gratis. Det samme med "deals" - det har jo vist sig at det på sigt er noget lort for langt de fleste firmaer.
                                Så er det vel ganske enkelt fordi man ikke gider .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X