Oprindeligt indsendt af Kobberhat
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: OB-Viborg Søndag kl 13:00
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægSynes også det er en af Kents helt store issues med den nuværende trup. Bankerne kan bruges meget bedre fremad banen i forhold til hvad de gør nu. Ser man på Aab, som spiller lidt ala os, så synes jeg backerne støder meget bedre op, og samspillet fremad banen, kant og back imellem er noget bedre afstemt. Den eneste gang i år jeg kan huske vi virkelig har haft drive på kanten, var i 2. Halveg imod AGF, hvor Desler galloperede op af flanken den ene gang efter den anden, og det er sjovt nok også den halveg vi har set det højeste niveau fra os i dette forår.
Jeg har lagt meget mærke til, at HJ-Makrini-LN ofte ligger næsten på linje i det opbyggende spil. Men backerne har ikke været langt nok fremme, måske handler det i virkeligheden om at de to backs ikke tør komme længere frem. Det har tit endt med at de nærmest står som 5 back kæde, og det er nok ikke meningen.
Jeg håber det hjælper med OL i bedre form og Barret uden mave problemer.
Comment
-
http://www.ob.dk/artikel/viborg-er-v...d-opgaven.aspx
Desler definitivt ude og HJ har rygproblemer.
Man håber vel næsten han ikke bliver klar, så vi kan få set mere til Tingager
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæghttp://www.ob.dk/artikel/viborg-er-v...d-opgaven.aspx
Desler definitivt ude og HJ har rygproblemer.
Man håber vel næsten han ikke bliver klar, så vi kan få set mere til Tingager
Edit: Ham der fjolle rundt med en bold i baggrunden har jeg set ved flere træninger jeg har overværet...er det Lars ElstrupBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Edit: Ham der fjolle rundt med en bold i baggrunden har jeg set ved flere træninger jeg har overværet...er det Lars Elstrup"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægMåske så vi får endnu en Zohore-erstatning? Det ville være i hvert fald årets comeback. ;-)OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
Comment