Oprindeligt indsendt af Polle
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transferønsker og muligheder sommeren 2016
Collapse
X
-
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
-
Så er Spelmann i hvert fald ikke længere en mulighed (hvis han nogensinde har været det)
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...lmann-klar-agf
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægSå er Spelmann i hvert fald ikke længere en mulighed (hvis han nogensinde har været det)
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...lmann-klar-agf
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægSå er Spelmann i hvert fald ikke længere en mulighed (hvis han nogensinde har været det)
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...lmann-klar-agfBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægSpelmann er en herlig fyr, men jeg tror nu ikke KN kan bruge ham.
Ang. Jeppe Andersen synes jeg vi skal holde os fra ham grundet skadeshistorikken. Jeg ser ham heller ikke som en kreatør, men snarere som en dygtig kontraspiller med fart i støvlerne og en glimrende teknik.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægThomas Mikkelsen måtte gerne finde en ny klub; så er vi på 22, og det ville åbne op for ny angriber. Haddi måtte vi gerne have til bredden for min skyld; han er med garanti allerede overhalet i forhold til start-11er. Ari kan jeg ikke rigtigt se en plads til mere, og desværre er det ikke tilladt at skifte spillere ind på dødbolde, for derefter at skifte dem ud igen - derfor tror jeg det er bedst at sige farvel. Lucas, tja-tjo; hvis han kan give den gas, når han får chancen, så har jeg ikke så meget imod at beholde ham. Vi kan ikke regne med 22 top-spillere.
Hvis det vi så i Malmø var en indikation, så kan Tverskov også spille central midt - også langt mere end til nøds. Vi skal også kunne stole på egne talenter som JJT - og Mathias Thrane kan også spille central midt. Mener vi er helt OK kørende på den front. Det er oppe foran, der godt må komme noget nyt til.
Ari er EM hot og ham kan vi lige så godt få nogle penge for..
Tverskov så rigtig god ud på midten ja.. Jeg var imponeret..
JJT imponerer mig ikke pt. Han minder mere og mere om en ung Schoop.. Der med ikke sige at jeg har opgivet ham. Slet ikke.. Han er bare ikke klar til anden end små indhop og pokalkampe.. At foreslå Thrane på midten fatter jeg slet ikke. Det er uambitiøst. Han var ikke engang god nok til AaB på kanten..
Vi skal altså bruge den 8'er stadig!!!! Azer er aldrig blevet erstattet og den centrale midtbane er det hårdeste sted på banen at spille. Der vil komme overbelastninger,skader,karantæner,formnedgang osv..
Der SKAL SKAL SKAL være 4 ægte centrale midtbanespillere på vores hold. Og pt er der kun 3..
At vi så også mangler en noget oppe foran kan vi godt blive enige om. Derfor skal Hallgrimur og Lucas væk for at frigive de lønkroner der skal til[/QUOTE]
Jeg tror du skal acceptere at den centrale midtbane bliver Big Mak og Izunna. Der er investeret virkelig mange lønkroner i Izunna, på Kents foranledning, Makrini var eftersigende den spiller Kent var mest tilfreds med sidste sæson. Hvis der kommer flere centrale midtbanespillere, bliver det til bredden (med mindre selvfølgelig at man falder over et godt tilbud).
OB kigger primært efter spillere som kan supplere på kanten og i angrebet. Personligt synes jeg at vores kanter skriger på forstærkning, men desværre mener Kent og JN ikke at behovet er så akut, som jeg gør.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlægHvis TM smutter er vi altså 23 i truppen og mangler stadig en 3. Målmand..
Ari er EM hot og ham kan vi lige så godt få nogle penge for..
Tverskov så rigtig god ud på midten ja.. Jeg var imponeret..
JJT imponerer mig ikke pt. Han minder mere og mere om en ung Schoop.. Der med ikke sige at jeg har opgivet ham. Slet ikke.. Han er bare ikke klar til anden end små indhop og pokalkampe.. At foreslå Thrane på midten fatter jeg slet ikke. Det er uambitiøst. Han var ikke engang god nok til AaB på kanten..
Vi skal altså bruge den 8'er stadig!!!! Azer er aldrig blevet erstattet og den centrale midtbane er det hårdeste sted på banen at spille. Der vil komme overbelastninger,skader,karantæner,formnedgang osv..
Der SKAL SKAL SKAL være 4 ægte centrale midtbanespillere på vores hold. Og pt er der kun 3..
At vi så også mangler en noget oppe foran kan vi godt blive enige om. Derfor skal Hallgrimur og Lucas væk for at frigive de lønkroner der skal til
OB kigger primært efter spillere som kan supplere på kanten og i angrebet. Personligt synes jeg at vores kanter skriger på forstærkning, men desværre mener Kent og JN ikke at behovet er så akut, som jeg gør.[/QUOTE]
Mandskabsmæssigt er vi jo også dækker fint ind på kanterne med Greve, Thrane, jønsson, Lucas og til dels Yao. Derudover kan Desler også spille der. Kvaliteten kan så diskuteres, men jeg formoder der satses på Greve får sit endelige gennembrud i den kommende sæson, og er der en tro på det sker, så skal han selvfølgelig ikke syltes, da han er en af vor egne. 8'er positionen synes jeg personligt også der behøver en erstatning på. Jjt tror jeg ikke slår igennem endnu og så er vi altså for tyndt besat. TM skal ud så vi kan få en mere konkurrencedygtig angriber til at supplere fest og ak
Comment
-
Jeg tror du skal acceptere at den centrale midtbane bliver Big Mak og Izunna. Der er investeret virkelig mange lønkroner i Izunna, på Kents foranledning, Makrini var eftersigende den spiller Kent var mest tilfreds med sidste sæson. Hvis der kommer flere centrale midtbanespillere, bliver det til bredden (med mindre selvfølgelig at man falder over et godt tilbud).
OB kigger primært efter spillere som kan supplere på kanten og i angrebet. Personligt synes jeg at vores kanter skriger på forstærkning, men desværre mener Kent og JN ikke at behovet er så akut, som jeg gør.
Droppede man ikke at forlænge med Azer fordi man søgte en anden type midtbanespiller? Fra hestens egen mund.. Hvem er det lige der er hentet i stedet for?.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg tror du skal acceptere at den centrale midtbane bliver Big Mak og Izunna. Der er investeret virkelig mange lønkroner i Izunna, på Kents foranledning, Makrini var eftersigende den spiller Kent var mest tilfreds med sidste sæson. Hvis der kommer flere centrale midtbanespillere, bliver det til bredden (med mindre selvfølgelig at man falder over et godt tilbud).
Droppede man ikke at forlænge med Azer fordi man søgte en anden type midtbanespiller? Fra hestens egen mund.. Hvem er det lige der er hentet i stedet for?.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg skal ikke kunne sige hvad du har hørt, men det om en "anden type midtbanespiller" mener jeg var i forb. med at Falk undlod forlængelse i OB. Jeg har den opfattelse at Izu er Azers "afløser"
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ype-til-sommer"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg tror du skal acceptere at den centrale midtbane bliver Big Mak og Izunna. Der er investeret virkelig mange lønkroner i Izunna, på Kents foranledning, Makrini var eftersigende den spiller Kent var mest tilfreds med sidste sæson. Hvis der kommer flere centrale midtbanespillere, bliver det til bredden (med mindre selvfølgelig at man falder over et godt tilbud).
Droppede man ikke at forlænge med Azer fordi man søgte en anden type midtbanespiller? Fra hestens egen mund.. Hvem er det lige der er hentet i stedet for?.
Comment
-
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...denlandsk-klub
Tænk sig at Tipsbladet kan få sig selv til at fabrikere citater. Alle ved jo at Hassan bliver i Danmark, alt andet giver jo ikke mening. Det er næsten utænkeligt, at han skulle tage til udlandet, og at han ikke skulle vælge en klub der er ringere end den han har været i de sidste 10 år og har sagt nej til.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæghttp://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...denlandsk-klub
Tænk sig at Tipsbladet kan få sig selv til at fabrikere citater. Alle ved jo at Hassan bliver i Danmark, alt andet giver jo ikke mening. Det er næsten utænkeligt, at han skulle tage til udlandet, og at han ikke skulle vælge en klub der er ringere end den han har været i de sidste 10 år og har sagt nej til.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægNej, det var vel i hensigt til Azer afsked. Har fundet det lige:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ype-til-sommerBelieve OB
Comment
-
http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...west-bromwich/
3. keeper? ;-)"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment