Tænk sig at Tipsbladet kan få sig selv til at fabrikere citater. Alle ved jo at Hassan bliver i Danmark, alt andet giver jo ikke mening. Det er næsten utænkeligt, at han skulle tage til udlandet, og at han ikke skulle vælge en klub der er ringere end den han har været i de sidste 10 år og har sagt nej til.
Jeg troede det var definitivt at Hassan ville til OB alene for at få dansk pas om 6 mdr?
Tror jeg heller ikke at de gør i OB. Men de skal nok lige have ham afsat først inden man skriver med en ny..
Tror at de underspiller lidt i OB pt og prøver at sende signaler ud at vi ikke er desperate eller opsøgende...
Men internt tror jeg der arbejdes hårdt på at optimere truppen endnu mere. Dvs salg af Ari, Mikkelsen og HJ først og så derefter se hvad der er af mangler i truppen når sæsonen går igang.. Mon ikke man også har en del navne på blokken også
Og det er vel forståligt nok når man ser kvaliteten af start 11 plus dem man kan sætte ind fra en okay bænk.. Ser bedre ud end mange andre trupper lige pt i SL..
Tror jeg heller ikke at de gør i OB. Men de skal nok lige have ham afsat først inden man skriver med en ny..
Tror at de underspiller lidt i OB pt og prøver at sende signaler ud at vi ikke er desperate eller opsøgende...
Men internt tror jeg der arbejdes hårdt på at optimere truppen endnu mere. Dvs salg af Ari, Mikkelsen og HJ først og så derefter se hvad der er af mangler i truppen når sæsonen går igang.. Mon ikke man også har en del navne på blokken også
Og det er vel forståligt nok når man ser kvaliteten af start 11 plus dem man kan sætte ind fra en okay bænk.. Ser bedre ud end mange andre trupper lige pt i SL..
Selvfølgelig nævnes han ikke i artiklen, han er jo på kontrakt i OB og dermed i en hel anden situation end de seks, som artiklen handler om. Det siger hverken det ene eller det andet om TM fremtidsmuligheder.
Nej tak. Han er bare ikke god nok ift de 2 andre samt adskiller sig væsentligt i spillestil
For dyr som 3.angriber; Guinkamp vil åbenlyst gerne af med ham, men der skal nok nogle penge til, og han spiller ikke for peanuts. Gætter på at han enten må trække træsplinter det næste ½-1 år, eller på leje et sted.
For dyr som 3.angriber; Guinkamp vil åbenlyst gerne af med ham, men der skal nok nogle penge til, og han spiller ikke for peanuts. Gætter på at han enten må trække træsplinter det næste ½-1 år, eller på leje et sted.
Meget god pointe... Vores 3. angriber kommer på en fri transfer. Kan ikke forestille mig, at vi kaster en transfersum efter et sikkert 3. valg i vores økonomiske situation. AK og Fester er begge klart nr 1&2.
Comment