Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Nu forholder du dig edderdytme i ro, Jesper Hansen.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-fc-koebenhavn

    MvT
    Ro er vel nærmest hans mellem navn. Synes faktisk han er for rolig mange gange.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Ro er vel nærmest hans mellem navn. Synes faktisk han er for rolig mange gange.
      Ja netop.. Panik bliver nok aldrig aldrig hans mellemnavn.. Kedeligt. Men vel godt nok for klubben i længden

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ja netop.. Panik bliver nok aldrig aldrig hans mellemnavn.. Kedeligt. Men vel godt nok for klubben i længden
        Jesper Hansens største fordel er at han afløste Poul Hansen.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Neeeeeeeeej så gik vi glip af en billig offensiv forstærkning

          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/e...em-til-lyngby/

          Comment


            Haha, det kan lige passe han bliver pisse god...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
              Haha, det kan lige passe han bliver pisse god...
              En hundrede lap på at han scorer mod os i 2.runde

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                En hundrede lap på at han scorer mod os i 2.runde
                Det tør jeg skutte

                Comment


                  Mon ikke han er ude af form? Og vejer 8-10 kg for meget. Han har jo nærmest ikke spillet siden han forlod Odense.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Mon ikke han er ude af form? Og vejer 8-10 kg for meget. Han har jo nærmest ikke spillet siden han forlod Odense.
                    Jo det er han sikkert. Men mon ikke at han nok skal få lidt minutter

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                      Det tør jeg skutte

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Jo det er han sikkert. Men mon ikke at han nok skal få lidt minutter
                        Det håber jeg, så han skal hyldes af os. (Måske han kan lide os bedre sådan...)
                        ;-)
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Det håber jeg, så han skal hyldes af os. (Måske han kan lide os bedre sådan...)
                          ;-)
                          Stop med rygeheroin.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Stop med rygeheroin.
                            Eller i noget mindre mængder

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Det håber jeg, så han skal hyldes af os. (Måske han kan lide os bedre sådan...)
                              ;-)
                              Ligefrem hyldes...det er måske at gå lidt langt:-) Der er ikke nok kærlighed mellem Emil og os fans - jeg kan huske, at vi stod og råbte på ham (positivt, altså - og uden ironi) i Farum til en udekamp, da det var værst mellem ham og fans. Han kiggede ikke en gang på os. Der blev vi for alvor trætte af ham.

                              Men derfor kan man jo godt ønske for en god fodboldspiller, at han finder sin tidligere form frem. Bare ikke imod os.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Ligefrem hyldes...det er måske at gå lidt langt:-) Der er ikke nok kærlighed mellem Emil og os fans - jeg kan huske, at vi stod og råbte på ham (positivt, altså - og uden ironi) i Farum til en udekamp, da det var værst mellem ham og fans. Han kiggede ikke en gang på os. Der blev vi for alvor trætte af ham.

                                Men derfor kan man jo godt ønske for en god fodboldspiller, at han finder sin tidligere form frem. Bare ikke imod os.
                                Du skulle ikke have råbt positivt og uden ironi på ham, du skulle have kastet kage, burger og pølser efter ham for at trylle et smil i sit ansigt... ;-)
                                (Måske så kunne han også hyldes bedst)
                                Last edited by andlox; 11-07-2016, 19:40.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X