Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
    Meget god pointe... Vores 3. angriber kommer på en fri transfer. Kan ikke forestille mig, at vi kaster en transfersum efter et sikkert 3. valg i vores økonomiske situation. AK og Fester er begge klart nr 1&2.
    Derudover synes jeg også han minder lidt for meget om AK og Festersen i den forstand, at hans primære styrker er i omstillingerne eller når han modtager bolden med front med mål og kan gå direkte på. Han afslutter også godt.

    Synes ikke han er stærk som targetspiller.

    Og det er, som jeg ser det, primært hvad vi savner oppe foran for at have flere strenge at spille på. En spiller der er god til at modtage bolden med ryggen til mål og har fysik til at holde modstanderne væk og spille bolden videre.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
      Meget god pointe... Vores 3. angriber kommer på en fri transfer. Kan ikke forestille mig, at vi kaster en transfersum efter et sikkert 3. valg i vores økonomiske situation. AK og Fester er begge klart nr 1&2.
      Og det er vel det der skal ændres hvis vi skal spille med i toppen.. Nemlig at AK og Fester ikke er klart 1&2. Oven i det skal han så helst være en helt anden type så vi har andre taktiske muligheder. Jeg håber på at der kommer en ny på en transfer der gør at han er tiltænkt en plads i start 11 og ikke bare en gardering

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
        Derudover synes jeg også han minder lidt for meget om AK og Festersen i den forstand, at hans primære styrker er i omstillingerne eller når han modtager bolden med front med mål og kan gå direkte på. Han afslutter også godt.

        Synes ikke han er stærk som targetspiller.

        Og det er, som jeg ser det, primært hvad vi savner oppe foran for at have flere strenge at spille på. En spiller der er god til at modtage bolden med ryggen til mål og har fysik til at holde modstanderne væk og spille bolden videre.
        Fuldstændig enig

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Og det er vel det der skal ændres hvis vi skal spille med i toppen.. Nemlig at AK og Fester ikke er klart 1&2. Oven i det skal han så helst være en helt anden type så vi har andre taktiske muligheder. Jeg håber på at der kommer en ny på en transfer der gør at han er tiltænkt en plads i start 11 og ikke bare en gardering
          enig - en ny angriber skulle gerne være så tæt på de 2 andre så der kommer noget kamp om pladserne....og så ser jeg også helst en anden type - vil være rart med lidt forskellige muligheder alt efter hvem vi møder/når et kampforløb skal ændres fra bænken

          Comment


            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/lucas-andersen-rykker-til-schweiz/
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              enig - en ny angriber skulle gerne være så tæt på de 2 andre så der kommer noget kamp om pladserne....og så ser jeg også helst en anden type - vil være rart med lidt forskellige muligheder alt efter hvem vi møder/når et kampforløb skal ændres fra bænken
              Så har vi også mulighed for at spare en spiller lidt til tider..Vi kunne godt have brugt en i foråret da Fester var småskadet og virkelig lav på batteriet..
              Hvis alt går vel skal vi jo spille 40+ kampe til næste sæson

              Comment


                Godt for ham. Han var aldrig en realistisk mulighed alligevel

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  enig - en ny angriber skulle gerne være så tæt på de 2 andre så der kommer noget kamp om pladserne....og så ser jeg også helst en anden type - vil være rart med lidt forskellige muligheder alt efter hvem vi møder/når et kampforløb skal ændres fra bænken
                  Men en angriber på niveau med AK eller Festersen koster vel kassen, og spm er om der er plads til det i budgettet.

                  Comment


                    Læste igår, at FCM giver Awer Mabil en chance mere for at vise, at han kan følge med på Superliga niveau. Jeg synes han har gjort det glimrende, i de få minutter han har fået på banen. Super teknisk dygtig og meget offensivt orienteret højrekant. Kunne han være interessant på en lejekontrakt med en lav frikøbsklausul?
                    Lykken er at se Brøndby fejle.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                      Læste igår, at FCM giver Awer Mabil en chance mere for at vise, at han kan følge med på Superliga niveau. Jeg synes han har gjort det glimrende, i de få minutter han har fået på banen. Super teknisk dygtig og meget offensivt orienteret højrekant. Kunne han være interessant på en lejekontrakt med en lav frikøbsklausul?
                      Nej tak, og det er der to gode grunde til. 1) Han er slet ikke den type kant vi spiller med 2) han er simpelthen for ufærdig, og vi har ikke brug for en spiller mere til at stille sig i køen med kantspillere med potentiale men ukendt niveau.

                      Comment


                        Så er den mulighed væk. Hassan forlænger sgu i FCM . Lyder til at et dansk pas trak mere end de tilbud der var

                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...fc-midtjylland

                        Comment


                          Mon ikke også han forlængede så han har mulighed for at blive udtaget til det danske landshold i fremtiden

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                            Mon ikke også han forlængede så han har mulighed for at blive udtaget til det danske landshold i fremtiden
                            Mon dog det har spillet ind? Han er 25, og må formodes at være ret langt tilbage i køen.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                              Mon ikke også han forlængede så han har mulighed for at blive udtaget til det danske landshold i fremtiden
                              Det er nok mere sandsynligt, at et EU-pas åbner rigtig mange døre i fodboldverdenen. Eksempelvis til store penge i England, hvor han ikke vil være underlagt krav om arbejdstilladelse - indtil de træder ud af EU naturligvis.

                              Comment


                                Nu forholder du dig edderdytme i ro, Jesper Hansen.

                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-fc-koebenhavn

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X