Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Erstatningen for Falk skal være ligeså offensivt orienteret som Falk selv, så derfor vil jeg kun hente Sloth som erstatning for Azer. Hassan er også min drømmeerstatning. Fisker i Randers holder virkelig også højt niveau, og er vi alligevel på rov deropppe kan vi ligeså godt fortsætte. Fisker er nok ikke skide billig, men det synes jeg nu heller ikke Falks erstatning nødvendigvis skal være.
    Fisker forlængede med RFC i sidste måned og har kontrakt til 2019 , så det bliver for dyrt at frikøbe ham .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Nogle har eftersøgt en CM der kan noget frem'a ... Mon han kunne få forløst noget potentiale under KN?

      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premi...sig-klubskifte

      MvT
      Sloth er en "godtvejrsspiller", der ikke engang spiller godt i godt vejr. Så vil jeg seriøst hellere beholde Azer. Sloth har den mest elendige attitude nord for Balotelli.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Sloth er en "godtvejrsspiller", der ikke engang spiller godt i godt vejr. Så vil jeg seriøst hellere beholde Azer. Sloth har den mest elendige attitude nord for Balotelli.
        Haha, det er meget rammende. Har sjældent set en så uduelig, ugidelig spiller som da han spillede 1. div med AGF inden salget.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Sloth er en "godtvejrsspiller", der ikke engang spiller godt i godt vejr. Så vil jeg seriøst hellere beholde Azer. Sloth har den mest elendige attitude nord for Balotelli.
          Skal jeg forstå det sådan at du har Emil Larsen, Kim Aabech og Casper Sloth på dit personlige drømmehold?

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            I og med det bliver tæt på umuligt at finde en erstatning for Falk, så handler det jo om at gøre en ny form for spil mulig. Og her er det afgørende at have centrale forsvarsspillere, der kan føre bolden frem. Hvorfor det giver mening at hente en type som Tverskov. Og sågar en type som Perreira. Jeg er godt klar over, at spillere med kontrakter ikke lige er sådan at slippe af med, men alle de 4, jeg nævner de har snarligt udløb. 2 til vinter, 2 til sommer, hvis ikke jeg tager meget fejl. Så det sætter JH i en noget nemmere situation, end hvis de nu havde længere kontrakter.

            Og den situation synes jeg skal udnyttes.

            Alle 4 har været gode professionelle, men de har hver især trukket niveauet ned, ikke mindst det i bunden. Det ideelle ville være, hvis vi gennemfører overgangen fra "midter/sub-bund hold" til "midter/sub-tophold over de næste to vinduer.

            Udfordringen er at erstatte et led i en offensiv kæde, der til sammen har været involveret i 38 ud af vores 42 scorede mål.

            Det kan gøres ved at lade midterforsvaret morfe fra "tungt duel spil" til "boldførende forudseenhed" hvor vi så står højere med bagkæden, erobrer højere og har centrale forsvarsspillere med speed og større boldøje.

            MvH ChrisOB
            Jeg er enig her, det sidste her har været "min latente pointe" i mange indlæg at forsvar og midtbane pakker sammen om cf. og duellere frem for at spille, og det hæmmer af- og udviklingen af spillet. Jeg forventer det tager en drejning med onsdagens tilgang af Tverskov og Izunna og El Mak som spilstyrere på cm. Jeg tror og forventer at vi bliver væsentligt mere styrende og står længere fremme på banen så vi får endnu mere glæde af vores angreb, og vores levende backer og kantspillere. Der er absolut tegning til et underholdende efterår.

            Edit: Jeg er absolut helt vild med udtrykket "sub-bund"
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #96
              Kunne Bech være en mulighed som Falk afløser? Han er vel umiddelbart gennembrudsstærk og teknisk nok til at kunne tage en kant tjans under Kent og samtidig var der vidst en del ballade med ham tidligere så han er til at få ikke alt for dyrt?
              http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ligaen/6053739

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                Kunne Bech være en mulighed som Falk afløser? Han er vel umiddelbart gennembrudsstærk og teknisk nok til at kunne tage en kant tjans under Kent og samtidig var der vidst en del ballade med ham tidligere så han er til at få ikke alt for dyrt?
                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ligaen/6053739
                Han blev suspenderet i Hannover flere uger i begyndelsen af sæsonnen da han fejrede party selvom han kom ikke til kamp og træning dertid og sagde ham var syg. Derefter var han skadet igen og igen (muskuläre problemer og til sidst noget med en seneskade i knæet). Det lyder alt ikke så god. Måske Hannover vil gerne slippe af med ham, men måske de vil har ham også for nyopbygning i 2. Bundesliga. Aner ikke om det. Men de betalte 2 Mio. Euro for ham og tror ikke at de sende ham videre for små penge.
                Og han har nok kontrakt til 2019 i Hannover...
                Last edited by andlox; 26-04-2016, 13:04.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                  Kunne Bech være en mulighed som Falk afløser? Han er vel umiddelbart gennembrudsstærk og teknisk nok til at kunne tage en kant tjans under Kent og samtidig var der vidst en del ballade med ham tidligere så han er til at få ikke alt for dyrt?
                  http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ligaen/6053739
                  Det er jo ikke fordi han har haft meget succes i Tyskland, så en tilbagevenden til dansk fodbold er da mulig. Jeg tror dog at hvis han kommer tilbage i Superligaen, så er der et projekt i FCN, som nok ville trække med den gamle træner osv. Ellers ville han være en ret genial erstatning for Falk, men tror ikke på det

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Det er jo ikke fordi han har haft meget succes i Tyskland, så en tilbagevenden til dansk fodbold er da mulig. Jeg tror dog at hvis han kommer tilbage i Superligaen, så er der et projekt i FCN, som nok ville trække med den gamle træner osv. Ellers ville han være en ret genial erstatning for Falk, men tror ikke på det
                    Tror ikke at Hannover vil sælge ham. Når han ikke var skadet - hvad han var desværre ofte - fik han god spilletid i Hannover uafhængig hvem var træner.
                    http://www.transfermarkt.de/uffe-bec.../spieler/94939
                    Men det er vel også afhængig af trænersituationen. Stendel som interimstræner gør det meget god. Selvom de rykker ned så virker holdet under ham livlig (de var helt død med Schaaf som træner) og måske han får chancen for nyopbygning i 2.Bundesliga. Og han gav Bech også spilletid i sin første kamp som træner men derefter blev Bech skadet med en seneskade igen.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Her oppe i Silkeborg har vi en Robert Skov rendene rundt, en kreativ spiller, som jeg gerne så blev hentet til sommer.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
                        Her oppe i Silkeborg har vi en Robert Skov rendene rundt, en kreativ spiller, som jeg gerne så blev hentet til sommer.
                        han har vist været nævnt før herinde. Jeg kender kun navnet, hvilken position er hans foretrukne? hvad er hans alder? og er højre- eller venstre'skøjtet'
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
                          Her oppe i Silkeborg har vi en Robert Skov rendene rundt, en kreativ spiller, som jeg gerne så blev hentet til sommer.
                          Han kunne være en fin afløser for Falk på lidt længere sigt.

                          Comment


                            Han er 19 eller måske lige blevet 20 år. Han er højre kant der godt kan trække ind til sit venstre ben. Vil mene han kan spille begge kanter og kan give os noget kreativitet når falk smutter.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
                              Han er 19 eller måske lige blevet 20 år. Han er højre kant der godt kan trække ind til sit venstre ben. Vil mene han kan spille begge kanter og kan give os noget kreativitet når falk smutter.
                              Han kan vurderes lige nu på TV3sport . Efter 1.halvleg har han haft en enkelt ok aktion ellers været ret anonym . Men kommentatorerne omtaler ham som være en af SIF's bedste ( ikke lige vurderet på denne kamp )
                              Last edited by Magge; 28-04-2016, 18:04.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Jeg synes at Robert Skov og Mathias Greve minder meget om hinanden spillemæssigt, så her vil jeg hellere satse på egen avl. En afløser for Falk skal hentes fra en højere hylde hvis vi skal opnå mindst en 6. plads næste år. Derfor nej tak til Robert Skov.

                                Comment

                                Working...
                                X