Oprindeligt indsendt af hankatten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transferønsker og muligheder sommeren 2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægNogle har eftersøgt en CM der kan noget frem'a ... Mon han kunne få forløst noget potentiale under KN?
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premi...sig-klubskifte
MvT"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægSloth er en "godtvejrsspiller", der ikke engang spiller godt i godt vejr. Så vil jeg seriøst hellere beholde Azer. Sloth har den mest elendige attitude nord for Balotelli.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægSloth er en "godtvejrsspiller", der ikke engang spiller godt i godt vejr. Så vil jeg seriøst hellere beholde Azer. Sloth har den mest elendige attitude nord for Balotelli.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægI og med det bliver tæt på umuligt at finde en erstatning for Falk, så handler det jo om at gøre en ny form for spil mulig. Og her er det afgørende at have centrale forsvarsspillere, der kan føre bolden frem. Hvorfor det giver mening at hente en type som Tverskov. Og sågar en type som Perreira. Jeg er godt klar over, at spillere med kontrakter ikke lige er sådan at slippe af med, men alle de 4, jeg nævner de har snarligt udløb. 2 til vinter, 2 til sommer, hvis ikke jeg tager meget fejl. Så det sætter JH i en noget nemmere situation, end hvis de nu havde længere kontrakter.
Og den situation synes jeg skal udnyttes.
Alle 4 har været gode professionelle, men de har hver især trukket niveauet ned, ikke mindst det i bunden. Det ideelle ville være, hvis vi gennemfører overgangen fra "midter/sub-bund hold" til "midter/sub-tophold over de næste to vinduer.
Udfordringen er at erstatte et led i en offensiv kæde, der til sammen har været involveret i 38 ud af vores 42 scorede mål.
Det kan gøres ved at lade midterforsvaret morfe fra "tungt duel spil" til "boldførende forudseenhed" hvor vi så står højere med bagkæden, erobrer højere og har centrale forsvarsspillere med speed og større boldøje.
MvH ChrisOB
Edit: Jeg er absolut helt vild med udtrykket "sub-bund"Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Kunne Bech være en mulighed som Falk afløser? Han er vel umiddelbart gennembrudsstærk og teknisk nok til at kunne tage en kant tjans under Kent og samtidig var der vidst en del ballade med ham tidligere så han er til at få ikke alt for dyrt?
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ligaen/6053739
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægKunne Bech være en mulighed som Falk afløser? Han er vel umiddelbart gennembrudsstærk og teknisk nok til at kunne tage en kant tjans under Kent og samtidig var der vidst en del ballade med ham tidligere så han er til at få ikke alt for dyrt?
Og han har nok kontrakt til 2019 i Hannover...Last edited by andlox; 26-04-2016, 13:04."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægKunne Bech være en mulighed som Falk afløser? Han er vel umiddelbart gennembrudsstærk og teknisk nok til at kunne tage en kant tjans under Kent og samtidig var der vidst en del ballade med ham tidligere så han er til at få ikke alt for dyrt?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægDet er jo ikke fordi han har haft meget succes i Tyskland, så en tilbagevenden til dansk fodbold er da mulig. Jeg tror dog at hvis han kommer tilbage i Superligaen, så er der et projekt i FCN, som nok ville trække med den gamle træner osv. Ellers ville han være en ret genial erstatning for Falk, men tror ikke på det
http://www.transfermarkt.de/uffe-bec.../spieler/94939
Men det er vel også afhængig af trænersituationen. Stendel som interimstræner gør det meget god. Selvom de rykker ned så virker holdet under ham livlig (de var helt død med Schaaf som træner) og måske han får chancen for nyopbygning i 2.Bundesliga. Og han gav Bech også spilletid i sin første kamp som træner men derefter blev Bech skadet med en seneskade igen."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SAN Se indlægHer oppe i Silkeborg har vi en Robert Skov rendene rundt, en kreativ spiller, som jeg gerne så blev hentet til sommer.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SAN Se indlægHan er 19 eller måske lige blevet 20 år. Han er højre kant der godt kan trække ind til sit venstre ben. Vil mene han kan spille begge kanter og kan give os noget kreativitet når falk smutter.Last edited by Magge; 28-04-2016, 18:04.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment