Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Lucas har selv udelukket et skifte hjem til Danmark, for en måned siden eller sådan noget, så det kommer ikke til at ske. Hans sæson har vidst også været fin nok til andre hollandske klubber finder ham attraktiv. Det var ellers en god spiller at få ind
    For en måned siden vidste han vel ikke at han skulle træne på ungdomshold? Hvis der ikke kommer andet ...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
      Han havde en god sæson i en bundklub, der næsten rykkede ud af Æresdivisionen. Kan du huske hvor Makrini kom fra?

      Ajax ser åbenlyst ikke ud til at satse på ham, eftersom han allerede HAR været inde omkring førsteholdet, og nu både bliver lejet ud og sendt på reserveholdet..
      Præcis, han har gjort det godt, på trods af at han har spillet i en bundklub.
      Der er masser af bejlere til ham ... han får ikke problemer med at finde en ny klub.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Der er masser af muligheder for Lucas ... uden tvivl.
        Ung, talentfuld og med evner som ikke ret mange spillere har ... når han præsterer bedst.
        Chancen for at han kommer til DK er 0% ... glem det :).
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          For en måned siden vidste han vel ikke at han skulle træne på ungdomshold? Hvis der ikke kommer andet ...
          Måske ikke, men han vidste godt, at fremtiden måske ikke lå i Ajax.

          Comment


            Enig, det kan gå meget stærkt i fodbold... men jeg tvivler dog meget kraftigt på at det kommer OB tilgode i denne omgang...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-forstaerkning

              Comment


                Hallgrimur på vej ud. Ingen overraskelse, men stadig godt nyt.

                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-efter-ny-klub
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  Et par muligheder til offensiven, der har kontraktudløb om en uges tid.

                  http://www.transfermarkt.com/guiller.../spieler/51457 - 8 kampe og 3 mål siden den svenske sæson startede tidligere på året.

                  http://www.transfermarkt.com/gerg%C5...spieler/110746 - 23 kampe og 4 assists i den forgangne sæson for Lech Poznan.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Hallgrimur på vej ud. Ingen overraskelse, men stadig godt nyt.

                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-efter-ny-klub
                    Den eneste rigtige løsning for alle parter

                    Comment


                      Jeg har været lidt frem og tilbage med hvor meget aktivitet vi kommer til at se, men jeg er nu kommet der til at jeg vil gå lidt mod strømmen og sige, jeg tror SLET ikke dette vindue er slut endnu... Jeg er sikker på vi kommer til at hente enten en kant/angriber eller en central midt, og der ryger med stor sandsynlighed også en islænding eller to ud, og hvis begge ryger skal der nok en ekstra mand ind til forsvaret... Det er med lidt god vilje allerede de første 4 handler enten ind eller ud... Så ved jeg ikke med den 3. målmand, om vi har en mulighed til denne sæson i de yngre rækker, men på den en eller anden måde bliver der vel noget aktivitet omkring den position også...

                      Der ud over har det været en flot sæson fra flere af vores spillere, 2 bombere i front, en klasse målmand og en central midt der overgår dem alle, og der kan hurtigt opstå en interesse, hvis ikke der allerede er det. Og selvom det måske ikke er så tiltrængt som tidligere, så skal en klub som OB bla. overleve på salg, så jeg tænker egentlig det er ret oplagt at der kommer et her på et tidspunkt... Og er det en af de nævnte der ryger, så er der ingen tvivl om at han skal erstattes...

                      Det kan hurtigt løbe op i en masse aktivitet...

                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Jeg har været lidt frem og tilbage med hvor meget aktivitet vi kommer til at se, men jeg er nu kommet der til at jeg vil gå lidt mod strømmen og sige, jeg tror SLET ikke dette vindue er slut endnu... Jeg er sikker på vi kommer til at hente enten en kant/angriber eller en central midt, og der ryger med stor sandsynlighed også en islænding eller to ud, og hvis begge ryger skal der nok en ekstra mand ind til forsvaret... Det er med lidt god vilje allerede de første 4 handler enten ind eller ud... Så ved jeg ikke med den 3. målmand, om vi har en mulighed til denne sæson i de yngre rækker, men på den en eller anden måde bliver der vel noget aktivitet omkring den position også...

                        Der ud over har det været en flot sæson fra flere af vores spillere, 2 bombere i front, en klasse målmand og en central midt der overgår dem alle, og der kan hurtigt opstå en interesse, hvis ikke der allerede er det. Og selvom det måske ikke er så tiltrængt som tidligere, så skal en klub som OB bla. overleve på salg, så jeg tænker egentlig det er ret oplagt at der kommer et her på et tidspunkt... Og er det en af de nævnte der ryger, så er der ingen tvivl om at han skal erstattes...

                        Det kan hurtigt løbe op i en masse aktivitet...

                        Det kan sagtens ske at det scenarie du ridser op bliver til virkelighed. For mig at se, er den store forskel på dette og tidligere sommervinduer, at det før har været givet med stor aktivitet og/eller nogle panikhandler, så er det ikke givet i dette vindue. Hvilket er ganske rart.

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...jesper-hansen/
                          Højt at flyve, dybt at falde .. Ham havde jeg gerne set i OB for bare 6 mdr. siden for ikke at tale om et år og endda mere ..
                          Hvad har han spillet i 2015 hvor han kunne have valgt OB?
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Det kan sagtens ske at det scenarie du ridser op bliver til virkelighed. For mig at se, er den store forskel på dette og tidligere sommervinduer, at det før har været givet med stor aktivitet og/eller nogle panikhandler, så er det ikke givet i dette vindue. Hvilket er ganske rart.

                            MvT
                            Helt enig... Altså vi har da ofte været ude med tidlige handler, men denne gang virker det meget mere som om vi gør arbejdet færdigt, og vi vil være klar til start... Skulle der ryge en profil afsted, så kan man jo også fokusere det mere på at finde den rigtige overtager...

                            Ps. glemte i øvrigt at jeg også tror Mikkelsen ryger afsted, på den ene eller anden måde, og Lucas er vel også en mulighed... men det bliver selvfølgelig mest spændende hvad der evt. måtte komme til...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Et par muligheder til offensiven, der har kontraktudløb om en uges tid.

                              http://www.transfermarkt.com/guiller.../spieler/51457 - 8 kampe og 3 mål siden den svenske sæson startede tidligere på året.

                              http://www.transfermarkt.com/gerg%C5...spieler/110746 - 23 kampe og 4 assists i den forgangne sæson for Lech Poznan.
                              Nå, nummer to startede så inde for Ungarn mod Portugal her til aften. Kommentatorerne fortalte, at da han i sin tid skrev med Lech, sagde han: "bare giv mig den løn I vil, bare I tager mig" - så måske han er til at forhandle med :)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Helt enig... Altså vi har da ofte været ude med tidlige handler, men denne gang virker det meget mere som om vi gør arbejdet færdigt, og vi vil være klar til start... Skulle der ryge en profil afsted, så kan man jo også fokusere det mere på at finde den rigtige overtager...

                                Ps. glemte i øvrigt at jeg også tror Mikkelsen ryger afsted, på den ene eller anden måde, og Lucas er vel også en mulighed... men det bliver selvfølgelig mest spændende hvad der evt. måtte komme til...
                                VB skulle præsentere en ny investor i løbet af et par dage der kommer med en god del millioner.. Jeg ved at de gerne vil beholde ham men vil ikke købe..
                                Så mon ikke at vi ser en lejeaftale eller lign? Måske har han andre muligheder?

                                Comment

                                Working...
                                X