Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Meget tyder på at han gerne vil stille med en venstrebenet på hk og omvendt i hans system. Fellah er nævnt nogle gange, og han er netop venstrebenet. Lukas bliver aldrig kant i KN's system. Han er for meget kant og er for kluntet i spil i små områder. Han skulle have slået igennem som back, men der er Desler naturligvis for stærk. Ari bliver som du siger aldrig kant, og det er selvfølgelig kun, fordi Kent føler han mangler den rette type at han spiller der
    så sandt som det er skrevet
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Et par hurtige navne til offensiven.
      Jeg ved godt at vi har snakket om Hassan flere gange. Men mig bekendt har han ikke forlænget med FCM endnu.

      Emil Lyng
      Ronnie Schwartz
      Rilwan Hassan
      Rasmus Jönsson

      Comment


        Emil Lyng har næsten ikke spillet i EfB de sidste par sæsoner pga en kronisk tarmsygdom. Manglende spilletid i en klub der ligger under os pt er ikke lovende, og han ligner mere en oplagt signing for en af oprykkerne.

        Schwartz er dyr og har ikke imponeret mig i 15/16. Jeg vil hellere have en fysisk stærk angriber til at fylde i feltet, og Ronnie vil nok også spille fast.

        Hassan og Jönsson er spændende muligheder. De kan begge spille flere pladser på midten og Jönsson også i angrebet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
          Et par hurtige navne til offensiven.
          Jeg ved godt at vi har snakket om Hassan flere gange. Men mig bekendt har han ikke forlænget med FCM endnu.

          Emil Lyng
          Ronnie Schwartz
          Rilwan Hassan
          Rasmus Jönsson
          Ja tak til Hassan og Jönsson. Dog er Hassan urealistisk. Men kunne godt se Jönsson i OB

          Comment


            Synes Lucas Andersen skal droppe det der udlejning til bundklubber nede i tulipanlandet og komme hjem og spille for Fader Kent. Just saying.

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Synes Lucas Andersen skal droppe det der udlejning til bundklubber nede i tulipanlandet og komme hjem og spille for Fader Kent. Just saying.

              MvT
              I den form han er i nu ville han være perfekt til vores offensiv

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                I den form han er i nu ville han være perfekt til vores offensiv
                En perfekt Falk-afløser i virkeligheden.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Synes Lucas Andersen skal droppe det der udlejning til bundklubber nede i tulipanlandet og komme hjem og spille for Fader Kent. Just saying.

                  MvT
                  Det synes jeg da ville være en fortræffelig idé, men det er nok også for meget at håbe på.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Det synes jeg da ville være en fortræffelig idé, men det er nok også for meget at håbe på.
                    Ja jeg tror heller ikke på det.. Det skulle kun være forbindelsen til KN der skulle kunne gøre det.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Ja jeg tror heller ikke på det.. Det skulle kun være forbindelsen til KN der skulle kunne gøre det.
                      Det ville være en giga bombe og en kæmpe afløser for Falk. Muligvis en bedre spiller tilmed.

                      Comment


                        Jesper Hansen, jeg giver dig hermed muligheden for at stoppe alle dine kritikere. Du kan gå fra at være forhadt af mange til at være elsket af alle. Køb Lucas Andersen som erstatning for Falk. Nu er det op til dig selv, vil du huskes som en mandlig Helle Thorning, hvis eneste imponerende handling var at tage mod tæsk fra offentligheden, eller vil du huskes som en helt?

                        Comment


                          Kunne vi hente Makrini i Holland var det måske også muligt at hente ham her til OB.
                          6 mål og 5 assistent i sæsonen for Twente, som netop er blevet tvangsnedrykket. Han har kontraktudløb nu til sommer.
                          http://www.transfermarkt.de/jerson-c...spieler/126413

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            Kunne vi hente Makrini i Holland var det måske også muligt at hente ham her til OB.
                            6 mål og 5 assistent i sæsonen for Twente, som netop er blevet tvangsnedrykket. Han har kontraktudløb nu til sommer.
                            http://www.transfermarkt.de/jerson-c...spieler/126413
                            Var også lige forbi truppen og kender ikke Twente, men ham du linker til var også min første tanke......

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                              Kunne vi hente Makrini i Holland var det måske også muligt at hente ham her til OB.
                              6 mål og 5 assistent i sæsonen for Twente, som netop er blevet tvangsnedrykket. Han har kontraktudløb nu til sommer.
                              http://www.transfermarkt.de/jerson-c...spieler/126413
                              Spændende spiller. Makrini må da også lige kende en god kant, han kan fortælle hvor dejligt her er i OB!

                              Comment


                                Er han stadig en mulighed? Eller er det bare passé

                                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...k-naermer-sig/

                                Comment

                                Working...
                                X