Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Der er en prøvespiller med i dag fra Ghana. De kalder ham "Nanna". Han er en lille kompakt type. Han angiveligt fløjet hertil i går aftes. Har været på akedemi i Italien siden han var 9 år gammel.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg
      Der er en prøvespiller med i dag fra Ghana. De kalder ham "Nanna". Han er en lille kompakt type. Han angiveligt fløjet hertil i går aftes. Har været på akedemi i Italien siden han var 9 år gammel.
      Fedt! Er du nede og se træningen? Så må du meget gerne give en tilbagemelding på ham :-)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg
        Der er en prøvespiller med i dag fra Ghana. De kalder ham "Nanna". Han er en lille kompakt type. Han angiveligt fløjet hertil i går aftes. Har været på akedemi i Italien siden han var 9 år gammel.
        Spændende!! Glæder mig til at høre lidt mere.

        Comment


          Det er ikke ham her, vel?

          https://en.m.wikipedia.org/wiki/Nana_Akwasi_Asare

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Han har da ikke været i Italien.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
              Han har da ikke været i Italien.
              Nåh nej, my bad. Det glemte jeg hurtigt :-D

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Fedt! Er du nede og se træningen? Så må du meget gerne give en tilbagemelding på ham :-)
                Ja jeg er nede at se træningen. Niels Abildtrup har snakket med Jesper Hansen i snart en halv time. Det var ikke umildbart en spiller, som han kendte. Derfor læste han noget data fra Jesper Hansens mobil om ham. De er netop færdige med at spille på to mål. Det lader til at han er central midtbanespiller, men virker desværre til at være samme type som Izzu og Makrini. I momenter viste "Nana" god teknik, men var generelt ret usynlig. Ligner umildbart ikke en "must-sign".

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg
                  Ja jeg er nede at se træningen. Niels Abildtrup har snakket med Jesper Hansen i snart en halv time. Det var ikke umildbart en spiller, som han kendte. Derfor læste han noget data fra Jesper Hansens mobil om ham. De er netop færdige med at spille på to mål. Det lader til at han er central midtbanespiller, men virker desværre til at være samme type som Izzu og Makrini. I momenter viste "Nana" god teknik, men var generelt ret usynlig. Ligner umildbart ikke en "must-sign".
                  Tak for spændende update. Hvis det er en prøvetræning, så er det næppe en spiller med 'proven record'; dem har vi prøvet 117 af gennem tiden, og der kommer som regel ikke så meget ud af det.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg
                    Ja jeg er nede at se træningen. Niels Abildtrup har snakket med Jesper Hansen i snart en halv time. Det var ikke umildbart en spiller, som han kendte. Derfor læste han noget data fra Jesper Hansens mobil om ham. De er netop færdige med at spille på to mål. Det lader til at han er central midtbanespiller, men virker desværre til at være samme type som Izzu og Makrini. I momenter viste "Nana" god teknik, men var generelt ret usynlig. Ligner umildbart ikke en "must-sign".
                    Ved vi det med sikkerhed? Kunne det ikke bare være noget på redtube JH tænkte Na ville synes om
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                      Ved vi det med sikkerhed? Kunne det ikke bare være noget på redtube JH tænkte Na ville synes om
                      Der er nok den video fra Dybvaaad, hvor Inger støjberg får "massage"

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg
                        Der er en prøvespiller med i dag fra Ghana. De kalder ham "Nanna". Han er en lille kompakt type. Han angiveligt fløjet hertil i går aftes. Har været på akedemi i Italien siden han var 9 år gammel.
                        Vi må håbe det er lidt mere end agent pleje.. Spændende

                        Comment


                          Nåh, jeg vil drømme videre i det svenske - nu hvor El Kabir er afsat og Henok Goitom træner med sin gamle klub AIK, så må bevæge os fra de kontraktfrie til dem, der har kontraktudløb til vinter. Der er flere interessante navne, og igen kan det sagtens være, at vi slet ikke kan være med i konkurrencen om dem.

                          Mest åbenlyst interessant er nok Christoffer Nyman http://www.transfermarkt.de/christof...spieler/167149 , men når en 23-årig spiller bliver ved med at lave mål for Allsvensk mesterhold, så er vi nok ikke næste station. Men drømme kan man jo altid..
                          Der er også Astrit Ajdarevic fra Örebro http://www.transfermarkt.de/astrit-a.../spieler/37795, teknisk dygtig spiller, der i hvert fald tidligere har været kendt for problemer med disciplin. Han har ikke haft den store succés i udlandet, men ellers var han heller ikke realistisk. Fra samme klub er der Daniel Gustavsson http://www.transfermarkt.de/daniel-g...spieler/125775, rygtes til Elfsborg, har gang i sin bedste sæson so far.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Tak for spændende update. Hvis det er en prøvetræning, så er det næppe en spiller med 'proven record'; dem har vi prøvet 117 af gennem tiden, og der kommer som regel ikke så meget ud af det.
                            Jeg var også til stede ved dagens træning og jeg tør næsten garantere at der ikke tilbydes kontrakt til dagens prøvespiller. Ikke fordi han faldt igennem, men så bestemt heller ikke noget der skulle indikere at han er værd at tilbyde kontrakt. Han spillede central midtbane ved dagens træning og umiddelbart minder han en del om Izunna. Han er dog bare endnu mindre😳

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                              Jeg var også til stede ved dagens træning og jeg tør næsten garantere at der ikke tilbydes kontrakt til dagens prøvespiller. Ikke fordi han faldt igennem, men så bestemt heller ikke noget der skulle indikere at han er værd at tilbyde kontrakt. Han spillede central midtbane ved dagens træning og umiddelbart minder han en del om Izunna. Han er dog bare endnu mindre
                              En gåde hvis man har fløjet en 6'er ind til prøvetræning. Dem har vi rigeligt af. Lyder desværre som en agent der prøver at sælge sin klient som den nye Viera

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                Nope,men det er med sikkerhed ham her

                                http://www.transfermarkt.de/nana-wel...spieler/168346

                                næppenoget banken skal sprænges for
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X