Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Håber JH henter Kasper kusk i FCK. Ham kan ikke være tilfreds med at have en bænketjans i Kbh. Han ville give den offensive og kreative gnist vi pt. mangler på holdet. Det må være et plus, at Kent er træner.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af retep Se indlæg
      Håber JH henter Kasper kusk i FCK. Ham kan ikke være tilfreds med at have en bænketjans i Kbh. Han ville give den offensive og kreative gnist vi pt. mangler på holdet. Det må være et plus, at Kent er træner.
      Det er der nok pt lige præcis 0% chance for. Kadrii kunne der imod være en lille chance for. Uden dog jeg tror på det

      Comment


        Enig i der er 0% chance for vi henter Kusk i dette vindue, men tanken har faktisk strejfet mig også. Det bliver dog ikke i dette vindue, det er helt sikkert, men bliver han ude af de 11 fortrukne i FCK, så måske om 1-2-3 vinduer.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Det er der nok pt lige præcis 0% chance for. Kadrii kunne der imod være en lille chance for. Uden dog jeg tror på det
          Der er nok større chance for at jeg vinder i Lotto , og den chance er immervæk ret beskeden eftersom jeg aldrig spiller .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Nope,men det er med sikkerhed ham her

            http://www.transfermarkt.de/nana-wel...spieler/168346

            næppenoget banken skal sprænges for
            Godt fundet. Umiddelbart ser han jo ok ud - den serbiske liga er ok stærk, og 30 kampe i sidste sæson taler om en starter. Umiddelbart ikke den plads, hvor vi mangler mest, men det kan jo tyde på, at man ikke er helt tilfreds med Izunna, som også mangler at finde sin topform frem.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Godt fundet. Umiddelbart ser han jo ok ud - den serbiske liga er ok stærk, og 30 kampe i sidste sæson taler om en starter. Umiddelbart ikke den plads, hvor vi mangler mest, men det kan jo tyde på, at man ikke er helt tilfreds med Izunna, som også mangler at finde sin topform frem.
              Det er nu den slovenske liga, han kommer fra. Umiddelbart er den jo nok lidt svagere end den serbiske.

              Comment


                Jeg gad godt at have ham Sanneh fra Horsens. Hold kæft hvor er han god defensivt, og lige scoret sit 2. Mål i to kampe, og forsøgt sig med saksespark - det er ikke hver dag man ser sådan en midterforsvarer :-D

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Jeg gad godt at have ham Sanneh fra Horsens. Hold kæft hvor er han god defensivt, og lige scoret sit 2. Mål i to kampe, og forsøgt sig med saksespark - det er ikke hver dag man ser sådan en midterforsvarer :-D
                  Problemet er at Horsens fra dag 1 af har vidst hvor god han var.. Så han er dyr. Vi snakker nok 5-8 millioner og stigende

                  Comment


                    Vores angribere tabte stort set alle hovedstødsdueller i dag (igen), der mangler altså en type som Zohore når der skal scores et mål til sidst!!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                      Vores angribere tabte stort set alle hovedstødsdueller i dag (igen), der mangler altså en type som Zohore når der skal scores et mål til sidst!!
                      +1.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                        Vores angribere tabte stort set alle hovedstødsdueller i dag (igen), der mangler altså en type som Zohore når der skal scores et mål til sidst!!
                        Der er jo stort set ikke et indlæg der er i nærheden af at ramme vores angribere i hovedet. Desler og Pereira kan ikke slå indlæg, så det kan jo være det samme. Det eneste indlæg i luften der ramte en af vores angribere, var jo smidt så højt ind, at den havde sne med ned, og var umulig at få fart på.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                          Vores angribere tabte stort set alle hovedstødsdueller i dag (igen), der mangler altså en type som Zohore når der skal scores et mål til sidst!!
                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          +1.
                          +2
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                            Vores angribere tabte stort set alle hovedstødsdueller i dag (igen), der mangler altså en type som Zohore når der skal scores et mål til sidst!!
                            Men vi skaber jo rigeligt med chancer i dag alligevel. Vi spiller os frem til dem i stedet. Afslutningerne er bare igen i dag for dåårlige. Vi har jo ikke brug for at ændre kampbilledet de sidste 20 min i dag (som jeg ser det)

                            Comment


                              Vi mangler en god angriber der kan presse fester og ak så de er nødt til at holde sig skarpe hele tiden ellers er det en tur på bænken. Også mangler vi en spiller det kan noget på egen hånd og det lidt uventede ligesom falk kunne

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Men vi skaber jo rigeligt med chancer i dag alligevel. Vi spiller os frem til dem i stedet. Afslutningerne er bare igen i dag for dåårlige. Vi har jo ikke brug for at ændre kampbilledet de sidste 20 min i dag (som jeg ser det)
                                Måske ved at ændre kampbilledet, ved at skifte et skideskur ind, kunne der opstå muligheder for den anden angriber. Lige som vi så, da Zohore og Fester var superligaen farligste angribere ;-)

                                Comment

                                Working...
                                X