Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    I vores start 11, er angriberne ikke svageste led, men der bør være en som kan udfordre dem. Det er pt ikke tilfældet. Generel mangler vi fart på holdet, godt nok var det varmt, men der sker for lidt og det som der sker er langsomt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Hvis man altid var enige, var der jo ingen grund til at have et forum, så det er helt fint. Jeg elskede også Djiby Falls fysik, og det er bestemt ikke fordi jeg har noget imod store, stærke angribere - det giver bare ikke så meget mening at ønske sig en (eller kritisere JH for ikke at hente en), hvis han alligevel bare ender med at rådne op på bænken, fordi han ikke rigtigt indgår i Kents planer.
      Det klart men jeg ønsker mig så bare at Kent havde en plan B liggende....og brugte den

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        Det klart men jeg ønsker mig så bare at Kent havde en plan B liggende....og brugte den
        Men det havde han vel også lidt i dag. Vi starter med en plan B, hvor vi stort set ikke holder fast i bolden, men kun søger kontra (ved dog ikke helt hvor bevidst det var), og så gik vi over til plan A (fra SIF kampen) efter udligningen i anden halvleg. Derfor køber jeg heller ikke helt præmissen om en Plan B i form af en stor mand til dagens kamp.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          Men det havde han vel også lidt i dag. Vi starter med en plan B, hvor vi stort set ikke holder fast i bolden, men kun søger kontra (ved dog ikke helt hvor bevidst det var), og så gik vi over til plan A (fra SIF kampen) efter udligningen i anden halvleg. Derfor køber jeg heller ikke helt præmissen om en Plan B i form af en stor mand til dagens kamp.
          Så plan C da ;)
          Eller som en anden skrev....bare en angriber mere med kvalitet til at presse de 2 andre....som et minimum, om det så skal være et stort skur kan vi jo så være uenige om.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            Endegyldig sandhed mener jeg ikke det er og tænker det heller ikke som en plan A....der har Kent nogle andre ideer og fint med det. Jeg så bare gerne vil havde en plan B når nu andet ikke lykkedes og her kan det nogle gange være fint med lidt mere "primitiv" bold. Syntes jeg ser det tit med langt bedre hold....eksempelvis Spanien og Tyskland ved det netop overståede EM....der mangler et alternativ når alt det flytten bold ikke hjælper.
            Derfor ønsker jeg mig en targetangriber....til når der skal skabes lidt uro i feltet....
            Det er fint, at man ønsker at kunne spille lidt mere primitiv fodbold engang i mellem. Jeg tror bare ikke på, at når man træner noget andet hver eneste dag, og har det som et hovedfokus, så kan en indskiftning en stor spiller, ikke lige pludselig ændre hele måden som de resterende 10 spiller på. Som jeg har påpeget mange gange, så har vi hverken backs eller kanter der stabilt slår gode indlæg, og så er det i sig selv omsonst at spille med en spiller, hvis force er at være farlig på høje indlæg. Derudover er de andre angribere og midtbanespillere, ikke spillere der er trusler i hovedspillet eller har deres forcer i duellerne omkring andenboldene, så vi vil have svært ved at fastholde spillet på den måde, når vi ikke kan vinde duellerne om nedfaldet.

            Jeg synes ikke, at problemet har været at skabe uro i feltet i de seneste to kampe. Jeg synes, at problemet har været, at vi ikke har kunne omsætte den uro til mål, fordi at vi har manglet idéer og afslutningskvalitet, når vi når op til feltet. Det vi har præsteret i de sidste to kampe, må vi gå ud fra er ud fra en Plan A, jeg vil foretrække at der kommer ordenligt styr på den, og vi får adresseret de mangler vi har ift. den, i stedet for at forberede os på, at noget der ikke rigtigt fungere helt endnu, ikke kommer til at fungere.

            Nu nævner du selv Spanien og Tyskland ved EM. Spanien havde jo netop taget en plan B med i Aduriz, som muligvis er den angriber med det bedste offensive hovedspil lige pt., men det viste sig jo ikke at være nogen løsning, når han kom ind, heller ikke selvom han fik hele 2. halvleg imod Italien, så kastede det som bekendt hverken mål eller de store chancer skabt omkring ham, af sig.

            Det er ikke mange spillere der kan være en hel gameplan i sig selv, nok heller ikke nogle vi kan overtale til at sidde på bænken i OB.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              Så plan C da ;)
              Eller som en anden skrev....bare en angriber mere med kvalitet til at presse de 2 andre....som et minimum, om det så skal være et stort skur kan vi jo så være uenige om.
              Mere kvalitet er altid velkomment :)
              Jeg er helt sikker på, at vi ikke er færdige på markedet. Men jeg tror, at der kan være flere grunde til, at vi venter lidt:
              1) Jo længere vi kommer frem, jo flere rester er der fra de riges bord - så folk, der ikke er en mulighed i starten af vinduet, kan pludselig blive det.
              2) Jønsson på kanten er lidt et eksperiment. Hvis det hen over de næste kampe ikke virker så lovende, så bliver han måske mere aktuel som angriber, og så er dygtig kantspiller, vi skal gå efter.
              3) Man skal finde ud af, hvad der skal ske med Thomas Mikkelsen
              4) Vi har faktisk mange alternativer til kanterne, men de er generelt uprøvede. Viser det sig, at man er tilfreds med, hvad de folk kan levere, så er det måske nærmere 8 positionen, man skal kigge efter.

              Vi diskuterer jo lystigt frem og tilbage herinde, hvad der er mest brug for, og det må alt andet lige også være en indikation af, at det ikke er helt oplagt, hvilket position vi trænger mest til at forstærke os på. Den diskussion og afvejning må Kent og JH også være godt i gang med, selvom de selvfølgelig har mere forstand på det end os

              Comment


                Lekveb fra EfB vil gerne væk og skulle kunne hentes for 1,5 mio. Ville pynte centralt på vores midt👍

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                  Lekveb fra EfB vil gerne væk og skulle kunne hentes for 1,5 mio. Ville pynte centralt på vores midt👍
                  Tak, men nej tak!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                    Lekveb fra EfB vil gerne væk og skulle kunne hentes for 1,5 mio. Ville pynte centralt på vores midt
                    En spiller jeg altid har syntes var god. Men problemet er vel at han også er en slags 6'er som vi har 2 af i forvejen.. Men kunne vi sælge Izunna idag for 2-3 mill ville det være fint for mig med ham som erstatning

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                      Lekveb fra EfB vil gerne væk og skulle kunne hentes for 1,5 mio. Ville pynte centralt på vores midt
                      Klart ja tak! Teknisk begavet type. Til den pris helt sikkert.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        En spiller jeg altid har syntes var god. Men problemet er vel at han også er en slags 6'er som vi har 2 af i forvejen.. Men kunne vi sælge Izunna idag for 2-3 mill ville det være fint for mig med ham som erstatning
                        Lekven er meget en 6'er type. Tror ikke han kan forstærke vores hold; hans niveau har været i frit fald i det sidste år, og jeg har set mange EfB-fans give ham på puklen for hans slappe indsatser i den periode.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                          Lekveb fra EfB vil gerne væk og skulle kunne hentes for 1,5 mio. Ville pynte centralt på vores midt👍
                          Ja Lekven kunne klart være en forstærkning i stedet for Izunna på midten.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Lekven er meget en 6'er type. Tror ikke han kan forstærke vores hold; hans niveau har været i frit fald i det sidste år, og jeg har set mange EfB-fans give ham på puklen for hans slappe indsatser i den periode.
                            Ja okay. Så meget har jeg heller ikke fulgt ham for nyligt.. Men som sagt.. Dem skal vi ikke have flere af lige pt

                            Comment


                              Lekven kan være dygtig nok, hans styrker er bare defensive, det er ikke det vi mangler.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Jeg husker faktisk ikke Zohore som nogen stor vinder af luftdueller i feltet. Derimod brugte han ofte sin fysik til at holde på bolden og var god som targetman at spille op på. Ellers er Zohore jo faktisk hurtig, når han kommer op i fart, og det mindes jeg da, han har lavet flere mål på end på sit hovedspil.
                                Enig
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X