Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Vejle er vist efterhånden for OB, hvad Southampton er for Liverpool. Man behøver ikke læse transferrygter, man kan bare tjekke trupoversigten og kaste en dartpil

    MvT
    og sådan har det været før (næsten) med Brian Steen Nielsen, Alphonse Tcharmi og Kasper Dalgas hvis jeg ikke husker fejl
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      og sådan har det været før (næsten) med Brian Steen Nielsen, Alphonse Tcharmi og Kasper Dalgas hvis jeg ikke husker fejl
      Chris Sørensen tog også vejen til ådalen via vejle :)
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
        Chris Sørensen tog også vejen til ådalen via vejle :)
        Beep beep beep beep beep

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Beep beep beep beep beep
          Tja der blev bakket lidt, men han var nu meget god og nåede da ind omkring landsholds varmen ;)
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            Tja der blev bakket lidt, men han var nu meget god og nåede da ind omkring landsholds varmen ;)
            ..Og fik en plads som bedste OB venstre back igennem tiderne.. (125 års) Han var altså en god mand for os.

            Comment


              så er der da vidst også ryddet godt op i truppen - fint arbejde af JH (formoder jeg) NU skal der noget ind den anden vej.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                så er der da vidst også ryddet godt op i truppen - fint arbejde af JH (formoder jeg) NU skal der noget ind den anden vej.
                Kanon oprydnings arbejde. 11 ud 7 ind. Der SKAL minimum 2 nye ind. Minimum 1 til start 11. Bliver spændende og se hvad der sker de næste dage/uger.

                Comment


                  Det skal ihvertfald en god angriber ind så fester og ak kan få noget konkurrence

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    så er der da vidst også ryddet godt op i truppen - fint arbejde af JH (formoder jeg) NU skal der noget ind den anden vej.
                    Ja nu skal der nok ikke mere ud mm det er et stort salg.. Måske Thomas Mikkelsen kunne ryge.
                    Men pt er vi 21 og med 1-2 til OL bliver vi godt nok tynde i August mm der er noget lige på trapperne

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                      Det skal ihvertfald en god angriber ind så fester og ak kan få noget konkurrence
                      Eller en ny venstrekant så Jönsson kan indgå i en angrebstrio

                      Comment


                        Nu har der været skrevet meget om, at det er en fordel, at vi har handlet så hurtigt - og det er det da også, det anfægter jeg overhovedet ikke, men gad vide, om det så kan være lidt en ulempe, når man skal af med folk? F.eks. mht H. Jonasson, hvor Lyngby jo kan se, at han er i overskud, og vi derfor bare gerne vil af med ham (men ok, den info vil sikkert komme frem gennem agenten/snakken i markedet alligevel, og så ville man have det omvendte problem, når man skal hente afløseren)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ja nu skal der nok ikke mere ud mm det er et stort salg.. Måske Thomas Mikkelsen kunne ryge.
                          Men pt er vi 21 og med 1-2 til OL bliver vi godt nok tynde i August mm der er noget lige på trapperne
                          ja mikkelsen kunne man for min skyld også gerne få afhændet - selvfølgelig forudsat der kommer en ny....antalsmæssigt er vi liiiige ved at være få nok. - Og så skulle det jo helst være en bedre kvalitet der kommer ind - samt nogle der passer ind i kents måde at ville spille på

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                            Nu har der været skrevet meget om, at det er en fordel, at vi har handlet så hurtigt - og det er det da også, det anfægter jeg overhovedet ikke, men gad vide, om det så kan være lidt en ulempe, når man skal af med folk? F.eks. mht H. Jonasson, hvor Lyngby jo kan se, at han er i overskud, og vi derfor bare gerne vil af med ham (men ok, den info vil sikkert komme frem gennem agenten/snakken i markedet alligevel, og så ville man have det omvendte problem, når man skal hente afløseren)
                            tvivler på det har haft den store indflydelse - med den korte tid der var tilbage af hans kontrakt ville vi alligevel ikke kunne få de store basseøre for ham. Uanset vil jeg hellere at truppen er på plads så tidligt som muligt....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              tvivler på det har haft den store indflydelse - med den korte tid der var tilbage af hans kontrakt ville vi alligevel ikke kunne få de store basseøre for ham. Uanset vil jeg hellere at truppen er på plads så tidligt som muligt....
                              Enig. Og Lyngby havde aldrig hentet ham hvis de skulle have betalt en årgangssum..
                              Så hvis Lucas er smuttet uden nogen kompensation vil jeg bare sige 3* til JH

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                ja mikkelsen kunne man for min skyld også gerne få afhændet - selvfølgelig forudsat der kommer en ny....antalsmæssigt er vi liiiige ved at være få nok. - Og så skulle det jo helst være en bedre kvalitet der kommer ind - samt nogle der passer ind i kents måde at ville spille på
                                Men vi er vel også ved at være i den situation at der skal noget ind før der kan komme noget ud(sagde hun også igår).. Så Thomas kan vel først smutte når vi har fundet en ny.. Mm at vi har hentet en venstrekant som rykker Jönsson op i angrebet

                                Comment

                                Working...
                                X