Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Nu mente jeg ikke 5 på en gang :-)

    Izunna har jeg på ingen måde opgivet, men mener ikke han passer så godt til hans nuværende rolle i vores system. Han bliver aldrig nogen stor kreatør.

    I den rolle tror jeg spillere som Danny Olsen, Bjarnason (selvom jeg også synes han er bedre på kanten) og egentlig også Amini og Daniel A. Pedersen ville gøre det bedre.

    Jønsson har også stort potentiale og et godt topniveau. Hans fysik kunne vi godt bruge på midten.

    Især Daniel A. Pedersen har faktisk imponeret mig. Virker ret komplet. Kunne godt se ham true Makrini på vores hold.
    Daniel A. er jeg enig i er en god spiller, men jeg synes at MEM er et niveau over ham taktisk. Jens Jønsson er uden sammenligning Superligaens mest overvurderede spiller. Jeg begriber ikke hvordan et mand som ham, der lavede 3-4 store fejl der kostede mål alene sidste sæson, og har så åbenlyse mangler i sin placeringsevne og tildels i sin boldomgang, fortsat kan have et ry som værende en særligt dygtig spiller.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Jeg ville køre med:

      Stephan P - Danny O - MEM - Bjarnason

      Det er muligt at Jönne vil kunne vippe Stephan P af pinden, men indtil at jeg har set ham bevise set værd på midtbanen, ville jeg foretrække den fart og de kvaliteter en mod en som Stephan P har. Bjarnason ærgrer jeg mig virkeligt stadigvæk over, at vi ikke landede sidste sommer. En dynamisk tovejsspiller med den store alsidighed han har, ville virkeligt passe godt ind i den måde vi spiller på.
      Jeg ville til hver en tid hellere se Greve end Stephan P. Bjarnasson er god, men vi kan stadig nå at få en, der er lige så god. Daniel A Pedersen ville til gengæld pynte ved siden af El Mak, men som det er ser jeg os stadig som et stærkere hold.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Jeg ville køre med:

        Stephan P - Danny O - MEM - Bjarnason

        Det er muligt at Jönne vil kunne vippe Stephan P af pinden, men indtil at jeg har set ham bevise set værd på midtbanen, ville jeg foretrække den fart og de kvaliteter en mod en som Stephan P har. Bjarnason ærgrer jeg mig virkeligt stadigvæk over, at vi ikke landede sidste sommer. En dynamisk tovejsspiller med den store alsidighed han har, ville virkeligt passe godt ind i den måde vi spiller på.
        Jönsson gjorde det i mine øjne fornuftigt på kanten i foråret (uden han var tæt på niveauet fra før hans skade). Jeg behøver ikke se mere for at foretrække ham over Stephan P. Der skal godt nok heller ikke meget til. Ser virkelig ikke noget lys i ham. En lidt større og teknisk dårligere Emil Larsen :-)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Daniel A. er jeg enig i er en god spiller, men jeg synes at MEM er et niveau over ham taktisk. Jens Jønsson er uden sammenligning Superligaens mest overvurderede spiller. Jeg begriber ikke hvordan et mand som ham, der lavede 3-4 store fejl der kostede mål alene sidste sæson, og har så åbenlyse mangler i sin placeringsevne og tildels i sin boldomgang, fortsat kan have et ry som værende en særligt dygtig spiller.
          Jeg er vild med Makrini og jeg er enig med de fleste i hvor vigtig han har været for os. Han har nogle helt klare styrker. Men han er også sine begrænsninger. Han er forholdsvist langsom og sætter ikke meget op offensivt. På den front er DAP mere komplet. Det afhænger i bund og grund af hvad man gerne vil som hold og hvilke andre typer man har.

          Jønsson var ikke god (og fejlplaceret) i forsvaret. Han har været bedre på midtbanen. Det har stadig været op og ned men synes man har set nogle rigtig stærke præstationer fra ham. Især i nærkampene kan han noget.
          Men mon ikke han snart skifter til udlandet - og ender som Mike Tullberg og Casper Sloth :-)
          Last edited by Agbre; 27-06-2016, 23:58.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
            Jönsson gjorde det i mine øjne fornuftigt på kanten i foråret (uden han var tæt på niveauet fra før hans skade). Jeg behøver ikke se mere for at foretrække ham over Stephan P. Der skal godt nok heller ikke meget til. Ser virkelig ikke noget lys i ham. En lidt større og teknisk dårligere Emil Larsen :-)
            Mht. til Stephan P er vi bare uenige. Han er ikke en spiller jeg overhovedet misunder, men han har nogle kompetencer vi må kigge langt efter på midtbanen. Det eneste bud på en type med den fart og gennembrudskraft han har er Edmundsson, men her kan vi så for alvor også snakke om en mand med et lavt bundniveau. Vores midtbane er i mine øjne bare historien om de mange kopper lunken vand der hældes i gryden, og jeg kan ikke se, hvordan det skal komme til at spilkoge. De typer vi har er for ens, besidder ikke for alvor spidskompetencer og flere af dem spiller ude af position.

            Alle sejl er sat ind på, at vi skal være et uhyre godt pasningshold der kan slå modstanderne af den vej, og jeg frygter for en plan B der er ikke eksisterende, for vi har stort set ikke spillere i truppen med høj fart, stor duelstyrke eller andre spidskompetencer, som kan løse problemerne i de kampe der bliver for fysiske, og hvor modstanderne kan slå vores spil i stykker. Dødbolde var vi jo også håbløse på sidste sæson.

            Og så kigger jeg stadig forgæves rundt efter den spiller, der skal være katalysator for at det spil kan fungere, og som kan formå at skabe plads og chancer i de små rum som vil blive efterladt, da vores materiale gør vores gameplan relativt forudsigelig. Det er en vanvittig risiko at tage, hvis man har puttet alle æg i den kurv der hedder Jönsson, når det kommer til at løse det problem.
            Last edited by Sheed; 28-06-2016, 00:13.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Mollins har åbenbart takket nej til forlængelse i Malmø http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle22939576.ab

              Det er næppe for at komme til OB. Han er over, hvad vi kan drømme om, selv om mystiske ting kan ske.
              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ud-fra-danmark

              Comment


                Mon ikke det er et hold som skal spille europæisk som har lagt et bud.
                Tror ikke vi kan lokke ham til OB men kunne kunne være fedt.
                Der ud over skal han nok også have mere i løn end vi kan betale

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                  Mon ikke det er et hold som skal spille europæisk som har lagt et bud.
                  Tror ikke vi kan lokke ham til OB men kunne kunne være fedt.
                  Der ud over skal han nok også have mere i løn end vi kan betale
                  Jeg mener at både Kent og JH har udtalt at vi har hvis muligheden byder sig for en offensiv spiller. Nok er budgetet blevet noget mindre end i sølv dagene, men vi er ikke lud fattige. Sådan opfatter jeg det i hvert fald ikke :)
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Nej det tror jeg heller ikke vi er men er vi villige til at smide så mange lønkroner efter denne mand? Jeg tvivler.

                    Comment


                      Ja det kan vi kun gisne om. Jeg er på ingen måde sikker og heller ikke med skades historikken. Men han har nogle kvalitet vi kan bruge og er transferfri.
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        Jun-Bin Park er nu ikke en mulighed længere

                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/v...-hobro-profil/
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Selvom han pt. er skadet, så så jeg meget gerne at man hentede Jeppe Andersen fra Esbjerg. Han har alle de 8'er kvaliteter, som vi savner.

                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...den-dansk-klub

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                            Selvom han pt. er skadet, så så jeg meget gerne at man hentede Jeppe Andersen fra Esbjerg. Han har alle de 8'er kvaliteter, som vi savner.

                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...den-dansk-klub
                            Han er en rigtig dygtig spiller (dog med en skidt skadeshistorik). EfB ser så vidt jeg ved et stort lys i ham, så han er nok ikke helt billig, selvom han gerne vil væk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                              Selvom han pt. er skadet, så så jeg meget gerne at man hentede Jeppe Andersen fra Esbjerg. Han har alle de 8'er kvaliteter, som vi savner.

                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...den-dansk-klub
                              Han vil være en genial signing. Han er godt nok desværre meget skadet som du siger, men når han rammer formen er han Esbjergs bedste spiller. Han vil passe perfekt ind, da han også er en kant som går meget ind i banen, Derudover er han stærk på dødbolde, og dem har vi ikke mange af, hvis Ari smutter

                              Comment


                                Ja tak til Jeppe Andersen. Ville passe perfekt ind i OB og han vil bringe flere taktiske muligheder ind i truppen..
                                Kom frisk JH og spendér lidt skillinger

                                Comment

                                Working...
                                X