Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transferønsker og muligheder sommeren 2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægså er der da vidst også ryddet godt op i truppen - fint arbejde af JH (formoder jeg) NU skal der noget ind den anden vej.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægså er der da vidst også ryddet godt op i truppen - fint arbejde af JH (formoder jeg) NU skal der noget ind den anden vej.
Men pt er vi 21 og med 1-2 til OL bliver vi godt nok tynde i August mm der er noget lige på trapperne
Comment
-
Nu har der været skrevet meget om, at det er en fordel, at vi har handlet så hurtigt - og det er det da også, det anfægter jeg overhovedet ikke, men gad vide, om det så kan være lidt en ulempe, når man skal af med folk? F.eks. mht H. Jonasson, hvor Lyngby jo kan se, at han er i overskud, og vi derfor bare gerne vil af med ham (men ok, den info vil sikkert komme frem gennem agenten/snakken i markedet alligevel, og så ville man have det omvendte problem, når man skal hente afløseren)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa nu skal der nok ikke mere ud mm det er et stort salg.. Måske Thomas Mikkelsen kunne ryge.
Men pt er vi 21 og med 1-2 til OL bliver vi godt nok tynde i August mm der er noget lige på trapperne
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægNu har der været skrevet meget om, at det er en fordel, at vi har handlet så hurtigt - og det er det da også, det anfægter jeg overhovedet ikke, men gad vide, om det så kan være lidt en ulempe, når man skal af med folk? F.eks. mht H. Jonasson, hvor Lyngby jo kan se, at han er i overskud, og vi derfor bare gerne vil af med ham (men ok, den info vil sikkert komme frem gennem agenten/snakken i markedet alligevel, og så ville man have det omvendte problem, når man skal hente afløseren)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægtvivler på det har haft den store indflydelse - med den korte tid der var tilbage af hans kontrakt ville vi alligevel ikke kunne få de store basseøre for ham. Uanset vil jeg hellere at truppen er på plads så tidligt som muligt....
Så hvis Lucas er smuttet uden nogen kompensation vil jeg bare sige 3* til JH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægja mikkelsen kunne man for min skyld også gerne få afhændet - selvfølgelig forudsat der kommer en ny....antalsmæssigt er vi liiiige ved at være få nok. - Og så skulle det jo helst være en bedre kvalitet der kommer ind - samt nogle der passer ind i kents måde at ville spille på
Comment
Comment