Annoncering

Collapse
No announcement yet.

optakt OB-RFC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Vel ikke så underligt når nu ingen af dem er angriber.....mon ikke det bliver joan bagved ak
    Joan lignede altså en angriber i kampen mod Fredericia. Han har faktisk en del kvaliteter som får ham til at ligne en angriber.

    Forstår ikke helt hvorfor nogen gør så meget ud af at visse spillere ikke er angriber, bare fordi de ikke har 10 mål i en superliga sæson på CV'et

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      Vel ikke så underligt når nu ingen af dem er angriber.....mon ikke det bliver joan bagved ak
      Joan er lige så meget angriber som Nicolai Jørgensen eller Yussuf Poulsen.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        Vel ikke så underligt når nu ingen af dem er angriber.....mon ikke det bliver joan bagved ak
        Jeg savner stadig svar på, hvad du bygger det udsagn på. Har du fulgt ham tæt i Vejle, har du set ham falde igennem som spidsangriber for Færøerne, eller er det bare en fornemmelse?
        SLO

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Jeg kalder den nu. Skulason scorer på hovedstød.

          MvT
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...n-mod-randers/
          Fest ude, hvad gør vi. Greve? Joan? Eller en helt 3. Mulighed
          1+1=2
          Så bliver det måske den "helt 3. Muligheld"...
          .... Ari...... ??? (Øv)
          ;-)
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #80
            Ser i hvert fald ingen angriber i JJ, så foretrækker klart Joan til den position. Jeg så også kampen imod Fredericia og selvom han absolut ikke er nogen Festersen, så har han fine kvaliteter. Han vinder bl.a. en del med hovedet, og så holder han fint fast i bolden. Det er han jo også vant til på Færøernes landshold, hvor han ofte er meget ene oppe foran og derfor lærer at holde godt i bolden. Han kommer også med selvtillid efter et mål og en assist forleden, så det kan være en god idé at få ham testet igen

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
              Joan lignede altså en angriber i kampen mod Fredericia. Han har faktisk en del kvaliteter som får ham til at ligne en angriber.

              Forstår ikke helt hvorfor nogen gør så meget ud af at visse spillere ikke er angriber, bare fordi de ikke har 10 mål i en superliga sæson på CV'et
              måske fordi det er en rimelig vigtig kvalitet for en angriber at kunne score mål

              - Indrømmet SÅ meget kender jeg ikke til Joan og en hel del af min udtilfredshed med ham hænger nok også sammen med at....skal han virkelig ses som en erstatning for zohore??
              Det håber jeg godt nok ikke. Syntes han har været omtalt mere som en "offensiv" spiller - altså en kreativ spiller lidt ala falk - kan tage kanten eller en off midt position/evt lige bagved en reel angriber. Men som vi har set med falk - så er han bestemt heller ikke en angriber, og frygter det samme her. Han skal naturligvis være mere end velkommen til at modbevise mig.

              Men skuffet over at vi for første gang i laaaaang tid endelig havde et kompetent angreb - hvor vi faktisk kunne skifte ud uden at kvaliteten faldt nævneværdigt, vi havde 3 rigtigt dygtige angribere - og så var der også lidt variationsmuligheder i og med at man i zohore havde en anden type.
              Så sælger man zohore - forståeligt hvis der er kommet så mange penge ind - men så "erstatter" man ham med en, i min verden, kant/off midt spiller.....det skuffer - og især når fester så bliver skadet - for så udstilles det jo tydeligt at bredden oppe foran ikke er så stor længere.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                måske fordi det er en rimelig vigtig kvalitet for en angriber at kunne score mål

                - Indrømmet SÅ meget kender jeg ikke til Joan og en hel del af min udtilfredshed med ham hænger nok også sammen med at....skal han virkelig ses som en erstatning for zohore??
                Det håber jeg godt nok ikke. Syntes han har været omtalt mere som en "offensiv" spiller - altså en kreativ spiller lidt ala falk - kan tage kanten eller en off midt position/evt lige bagved en reel angriber. Men som vi har set med falk - så er han bestemt heller ikke en angriber, og frygter det samme her. Han skal naturligvis være mere end velkommen til at modbevise mig.

                Men skuffet over at vi for første gang i laaaaang tid endelig havde et kompetent angreb - hvor vi faktisk kunne skifte ud uden at kvaliteten faldt nævneværdigt, vi havde 3 rigtigt dygtige angribere - og så var der også lidt variationsmuligheder i og med at man i zohore havde en anden type.
                Så sælger man zohore - forståeligt hvis der er kommet så mange penge ind - men så "erstatter" man ham med en, i min verden, kant/off midt spiller.....det skuffer - og især når fester så bliver skadet - for så udstilles det jo tydeligt at bredden oppe foran ikke er så stor længere.
                Joan har næsten udelukkende spillet angriber eller hængende angriber for Vejle i indeværende sæson. Samme rolle som Nicolai Jørgensen i FCK.

                http://www.transfermarkt.co.uk/joan-...spieler/123683

                Comment


                  #83
                  Kald mig en forårskåd tøs, men har sgu kriller i mavsen mht. kampen i morgen. Vi skal bare sparke til dem der ligger ned.

                  Bliver til gengæld en vintersur mand, hvis jeg bagefter hører fra vores hold 'De andre ville det mere' eller 'Vi var ikke klar'.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Kald mig en forårskåd tøs, men har sgu kriller i mavsen mht. kampen i morgen. Vi skal bare sparke til dem der ligger ned.

                    Bliver til gengæld en vintersur mand, hvis jeg bagefter hører fra vores hold 'De andre ville det mere' eller 'Vi var ikke klar'.

                    MvT
                    ENIG! det gider vi ikke høre mere.

                    Comment


                      #85
                      Jeg tror sgu vi hiver en 1-0 sejr hjem. Jeg glæder mig helt vildt! Men ligesom så mange andre, er jeg også bange for at blive skuffet.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Jeg har ikke meget kendskab til DBUs standard kontrakter, så bare for nysgerrighedens skyld hvilke "moralske gummiparagaffer" mener du der er indskrevet i "fleste fodboldkontrakter".
                        Nu var det ikke særligt relevant i denne sammenhæng, men jeg har tidligere læst om sager hvor danske spillere kunne fyres hvis de optræder på en måde, der er uforenelig med "klubbens moralkodeks".

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                          Nu var det ikke særligt relevant i denne sammenhæng, men jeg har tidligere læst om sager hvor danske spillere kunne fyres hvis de optræder på en måde, der er uforenelig med "klubbens moralkodeks".
                          det er næppe kun "danske spillere" der ligger under for klubbernes moralkodeks så jeg er på alle måder uenig med dig i at der er noget der er specielt for danske kontrakter. Største problem i det konkrete tilfælde med Keller er måske hans (anføre)status i truppen, og hans venskab med Gravgård, og det faktum at Todd er fra den mest konservative fodboldskole. Det er en sprængfarlig cocktail når den blandes med noget så diffust som truppens moralkodeks.
                          But never mind, der venter en spændende kampdag som gerne have en lykkelig slutning, så lader gerne"sagen" ligge herfra
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #88
                            Todd åbenbart ansat på funktionær aftale.....så ikke udløb til sommer eller næste år. Omvendt kan de ret hurtigt slippe af med ham. Mon ikke han stopper til sommer

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              ENIG! det gider vi ikke høre mere.
                              Er vi så sure nu?

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment

                              Working...
                              X