Annoncering

Collapse
No announcement yet.

optakt OB-RFC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Tja, jeg mener nu ikke træneren skal blande sig i hvem spillerne er kærester med. Det er jo ikke en efterskole.
    Jeg tror nu, at en efterskole er en passende analogi, hvis snakken går på fodboldspilleres generelle intellekt og modenhedsniveau.

    Der gælder andre regler i et omklædningsrum, og det at løbe med en anden fyrs kæreste eller kone, skaber en dårligere stemtning, end hvis noget tilsvarende var sket på en 'almindelig' arbejdsplads.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
      Tja, jeg mener nu ikke træneren skal blande sig i hvem spillerne er kærester med. Det er jo ikke en efterskole.
      Nej, det havde været langt nemmere på en efterskole. På en efterskole med 14-17-årige sker den slags 'dramaer' ofte; men vi taler om så unge mennesker, at følelser ryger hurtigt op og falder hurtigt ned igen. Det er jo ikke dit livs kærlighed, vi taler om, og der er ikke børn involveret.
      På en 'voksenarbejdsplads' opfatter jeg det som mere alvorligt, hvis der rigtigt er følelser i klemme. Jeg har selv været et sted, hvor lederen knaldede og senere blev kæreste med sekretæren, som så var souschefens kone. Det kunne ikke snakkes ud, og der var usikkerhed, klikedannelse og virkelig dårlig stemning. Jeg var ansat i en midlertidig stilling, på vej videre og dybest set ligeglad, og alligevel blev jeg hver dag spurgt af forskellige, hvem jeg holdt med. Bestyrelsen trådte til sidst sammen og fyrede lederen, hvilket var eneste mulige udvej, hvorefter sekretæren også fandt nyt job (og senere ny kæreste i øvrigt).
      Keller og Borring havde begge høj status på deres arbejdsplads, og det er næsten uundgåeligt, som jeg ser det, at det ikke skulle ende i magtkamp. Voksne mennesker er ikke nødvendigvis bedre til at håndtere følelser, og nogle gange er det faktisk langt værre at klare end med unge, fordi der er mere på spil.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
        Jeg må indrømme jeg ikke ved nok om fortolkningen af det retlige grundlag, men jeg vil tro, at det er problematisk at forfordele en spiller på baggrund af en hændelse i privatlivet, som ikke overtræder nogle danske love, eller på nogen måde kan tolkes som brud på de moralske gummiparagraffer, der vel efterhånden er skrevet ind i de fleste fodboldkontrakter.

        I forhold til fyringssager (som er noget andet - det er jeg med på) vil diskussionen jo tit handle om hvad årsagen til fyringen har været. I det her tilfælde har både træner og direktør meldt ud, at årsagen til at Keller forfordeles skal findes i, at han boller med en eller anden, som en anden også gerne ville bolle med.

        Jeg ved ikke om jeg tager fejl, men jeg tænker da det er absurd hvis det ikke er det der er tilfældet.
        Todd har mistet tilliden til sin anfører (mest betroede spiller må man gå ud fra) og synes så ikke, at han skal spille - så er den vel ikke længere.
        Mht fyring af Keller har det på intet tidspunkt været relevant, det har Randers meldt tydeligt ud

        Comment


          #34
          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...-randers-kamp/

          Pis.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
            Tja, jeg mener nu ikke træneren skal blande sig i hvem spillerne er kærester med. Det er jo ikke en efterskole.
            Næh. Men Todd lader sig ikke føje af bestyrelsens beslutninger eller mangel på samme og nikker som en marionetdukke.. Det kunne jeg godt forestille mig at andre trænere bare ville have gjort..

            Tommel op til Todd

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Næh. Men Todd lader sig ikke føje af bestyrelsens beslutninger eller mangel på samme og nikker som en marionetdukke.. Det kunne jeg godt forestille mig at andre trænere bare ville have gjort..

              Tommel op til Todd
              bestyrelsen bakker da også op om Todd når den siger at det Todd der sætter holdet på den stærkest mulige måde
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                bestyrelsen bakker da også op om Todd når den siger at det Todd der sætter holdet på den stærkest mulige måde
                Det er da meget tydeligt at han mener at bestyrelsen har truffet den forkerte afgørelse

                Comment


                  #38
                  Skal der synges Jonas Borring lidt - for psyke dem....
                  JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                  JM Barometer 1
                  2 3 4 5 6 7 8 9 10

                  Comment


                    #39
                    Det er noget rigtigt pis. Endnu engang er jeg så glad for man solgte zohore og ikke erstattede ham med en anden angriber.....
                    lad os i det mindste håbe det ikke er for alvorligt med fester

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                      Jeg må indrømme jeg ikke ved nok om fortolkningen af det retlige grundlag, men jeg vil tro, at det er problematisk at forfordele en spiller på baggrund af en hændelse i privatlivet, som ikke overtræder nogle danske love, eller på nogen måde kan tolkes som brud på de moralske gummiparagraffer, der vel efterhånden er skrevet ind i de fleste fodboldkontrakter.

                      I forhold til fyringssager (som er noget andet - det er jeg med på) vil diskussionen jo tit handle om hvad årsagen til fyringen har været. I det her tilfælde har både træner og direktør meldt ud, at årsagen til at Keller forfordeles skal findes i, at han boller med en eller anden, som en anden også gerne ville bolle med.

                      Jeg ved ikke om jeg tager fejl, men jeg tænker da det er absurd hvis det ikke er det der er tilfældet.
                      Har svært ved at se det skulle være så vanskeligt. Keller har kontrakt, træner Fortsat og modtager løn. Spilletid derimod er ikke noget manden har krav på - det er ene op til træneren hvem han mener der er god nok. Så kan man være uenig i todds valg og bevæggrunde men så længe han er træner er det jo ham der sætter holdet.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        Har svært ved at se det skulle være så vanskeligt. Keller har kontrakt, træner Fortsat og modtager løn. Spilletid derimod er ikke noget manden har krav på - det er ene op til træneren hvem han mener der er god nok. Så kan man være uenig i todds valg og bevæggrunde men så længe han er træner er det jo ham der sætter holdet.
                        Kan heller ikke rigtigt se, hvad RFC kan gøre for at slippe af med Keller. Han har ikke gjort noget ulovligt, og så længe han opfylder sine forpligtelser ift at træne og spille efter klubbens anvisninger, så kan man næppe fyre ham.

                        Og han har åbenbart ikke i sinde at lade sig mobbe ud. Hvor skulle han i øvrigt også gå hen som 35-årig med et blakket ry? Så mon ikke han vil gøre hvad han kan for at blive hængende og få sin løn de næste par år?

                        http://www.bt.dk/superligaen/bandlys...ter-at-give-op

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af ScouserTommy;82786[B
                          ]Kan heller ikke rigtigt se, hvad RFC kan gøre for at slippe af med Keller[/B]. Han har ikke gjort noget ulovligt, og så længe han opfylder sine forpligtelser ift at træne og spille efter klubbens anvisninger, så kan man næppe fyre ham.

                          Og han har åbenbart ikke i sinde at lade sig mobbe ud. Hvor skulle han i øvrigt også gå hen som 35-årig med et blakket ry? Så mon ikke han vil gøre hvad han kan for at blive hængende og få sin løn de næste par år?

                          http://www.bt.dk/superligaen/bandlys...ter-at-give-op
                          RFC har vel kun to muligheder, hvis Todd ikke vil give sig (og det vil han næppe):

                          1) Fyre Todd
                          2) Give Keller de 15 måneders løn og sige tak for nu.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            Det er noget rigtigt pis. Endnu engang er jeg så glad for man solgte zohore og ikke erstattede ham med en anden angriber.....
                            lad os i det mindste håbe det ikke er for alvorligt med fester
                            Han blev vel ret beset erstattet med Edmundsson, der, så vidt jeg ved, altid spiller helt fremme for landsholdet. Om han så er god nok, får vi muligvis indikationer om på søndag.

                            Uanset hvad er det selvfølgelig en klar svækkelse, hvis vi må undvære Festersen, men som jeg læser det, lyder det ikke alvorligt, men snarere som en konsekvens af, at han ikke har kunne træne ordentligt med i løbet af ugen.
                            SLO

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              RFC har vel kun to muligheder, hvis Todd ikke vil give sig (og det vil han næppe):

                              1) Fyre Todd
                              2) Give Keller de 15 måneders løn og sige tak for nu.
                              Gravgård og Keller er private venner, men det vedkommer sikkert ikke situationen 😏 HVIS Todd fyres er det op til de resterende spillere at vise at de mener det når de siger at de har mistet tillid til Keller og dermed gøre det klart for ledelsen at det er billigst at fyre Keller fremfor st have et antal spillere der er utilfredse med hans handling.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                RFC har vel kun to muligheder, hvis Todd ikke vil give sig (og det vil han næppe):

                                1) Fyre Todd
                                2) Give Keller de 15 måneders løn og sige tak for nu.
                                har todd ikke kontrakt udløb nu til sommer? så kan de jo "bare" lade kontraken løbe ud.
                                - Og så er der jo også hvor meget uro Keller har lavet i resten af truppen - ryger todd og keller kommer ind igen hvordan reagere de så?

                                Comment

                                Working...
                                X