Annoncering

Collapse
No announcement yet.

optakt OB-RFC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Nu kender vi selvfølgelig ikke de slibrige detaljer om hvornår og hvordan, men

    Jeg synes sgu´ Todd er for sej, der er bare skåret igennem. Gravgaard har fejlet big time fordi han er venner med Keller personligt, så dækker han sig ind under jura, velvidende at omklædningsrummet er på Borrings side. Hvorfor er de på Borrings side! Det tror jeg godt man kan lure, tror næppe Keller har holdt nallerne for sig selv indtil det var en officiel separation.

    Det kan smadre Randers totalt. For hvad løser det at fyre Todd. Spillerne vil stå tilbage med en følelse af ledelsen har svigtet dem.

    Der er sat popcorn over.
    Randers fik en ny sportsdirektør 1/1... Er det ikke også mærkeligt at han ikke er mere synlig i denne konflikt fremfor direktøren? I OB/OSE er direktøren nærmert usynlig ift medierne...

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      også om de andre på holdet vil spille sammen med Keller
      Helt bestemt, men så har det jo netop ikke været borrings eks`es eget valg, i hvert fald ikke uden repressalier.
      Ingen har tvunget nogen til noget her, det drejer sig kun om ældgamle æresbegreber, som det åbenbart er okay at kridhvide holder fast i :D.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Helt bestemt, men så har det jo netop ikke været borrings eks`es eget valg, i hvert fald ikke uden repressalier.
        Ingen har tvunget nogen til noget her, det drejer sig kun om ældgamle æresbegreber, som det åbenbart er okay at kridhvide holder fast i :D.
        sikke noget sludder - at keller og borrings (på daværende tidspunkt kone) forelsker sig - det kan jo altså ske - men de er gået bag om ryggen på ham og har holdt det hemmeligt i 3-4 mdr. undskyld mig men det er da ikke videre okay

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          sikke noget sludder - at keller og borrings (på daværende tidspunkt kone) forelsker sig - det kan jo altså ske - men de er gået bag om ryggen på ham og har holdt det hemmeligt i 3-4 mdr. undskyld mig men det er da ikke videre okay
          De var separerede ...
          Det eneste Keller kunne have gjort anderledes er at være ærlig ... generelt er jeg ikke tilhænger af monogami og så har 2 mennesker af deres egen frie vilje besluttet noget ... det skal andre sådan set ikke blande sig i.

          Hvor længe vil du foreslå, efter mennesker ikke er sammen mere, ejer de stadig hinanden?
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Helt bestemt, men så har det jo netop ikke været borrings eks`es eget valg, i hvert fald ikke uden repressalier.
            Ingen har tvunget nogen til noget her, det drejer sig kun om ældgamle æresbegreber, som det åbenbart er okay at kridhvide holder fast i :D.
            OK, så hvis en mand knalder en kollegas kone, så skal kollegaen bare acceptere det, evt. tage en tudekiks og holde op med at være så katolsk/sharia-agtig? Det er en lidt forsimplet dom at kalde jalousi/svigt/sorg/vrede for 'ældgamle æresbegreber', synes jeg. Jeg kan heller ikke se, at hverken Borrings reaktion, eller (nogle af) hans holdkammeraters reaktion, har ret meget med religion eller gamle æresbegreber at gøre.
            Jeg forstår din pointe på den måde, at hvis Todd bare er en konservativ fætter, der har ondt i røven over utroskab som sådan, ja, så er jeg enig i, at det ikke bør bestemme over alt andet. Men hvad hvis han (også) er en træner, der ser at hans trup er i dårlig stemning, der er ved at danne sig kliker, og han er en gammel ræv, der godt ved, at den slags skal stoppes, jo før, jo bedre?
            Jeg er heller ikke med Todd, når han siger, at Keller er 'skyldig'. Det der dér, hvor jeg kan følge din kritik. Man er ikke 'skyldig' i at blive forelsket i nogen. Men det kan have konsekvenser alligevel, og det kan koste, afhængigt af om der er andre i klemme.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              De var separerede ...
              Det eneste Keller kunne have gjort anderledes er at være ærlig ... generelt er jeg ikke tilhænger af monogami og så har 2 mennesker af deres egen frie vilje besluttet noget ... det skal andre sådan set ikke blande sig i.

              Hvor længe vil du foreslå, efter mennesker ikke er sammen mere, ejer de stadig hinanden?
              de var IKKE separeret. Det blev de så efter en 3-4 mdr

              jeg mener ikke der er nogen der "ejer" hinanden - syntes det er en underlig måde at se på det på. Men repsekt og ærlighed overfor i kellers tilfælde en kollega og holdkammerat - og i (eks)konens tilfælde faderen til deres fælles børn - og (midlertidige) livsledsager....

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                Jeg må indrømme jeg ikke ved nok om fortolkningen af det retlige grundlag, men jeg vil tro, at det er problematisk at forfordele en spiller på baggrund af en hændelse i privatlivet, som ikke overtræder nogle danske love, eller på nogen måde kan tolkes som brud på de moralske gummiparagraffer, der vel efterhånden er skrevet ind i de fleste fodboldkontrakter.

                I forhold til fyringssager (som er noget andet - det er jeg med på) vil diskussionen jo tit handle om hvad årsagen til fyringen har været. I det her tilfælde har både træner og direktør meldt ud, at årsagen til at Keller forfordeles skal findes i, at han boller med en eller anden, som en anden også gerne ville bolle med.

                Jeg ved ikke om jeg tager fejl, men jeg tænker da det er absurd hvis det ikke er det der er tilfældet.
                Jeg har ikke meget kendskab til DBUs standard kontrakter, så bare for nysgerrighedens skyld hvilke "moralske gummiparagaffer" mener du der er indskrevet i "fleste fodboldkontrakter".
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Helt bestemt, men så har det jo netop ikke været borrings eks`es eget valg, i hvert fald ikke uden repressalier.
                  Ingen har tvunget nogen til noget her, det drejer sig kun om ældgamle æresbegreber, som det åbenbart er okay at kridhvide holder fast i :D.
                  "ældgamle æresbegreber" som "kridhvide holder fast i". Gravgård er jo ikke direktør, og Todd ikke ham der "bærer skum" væk fra swingerklubben. Godt du ikke er min kammerat
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    De var separerede ...
                    Det eneste Keller kunne have gjort anderledes er at være ærlig ... generelt er jeg ikke tilhænger af monogami og så har 2 mennesker af deres egen frie vilje besluttet noget ... det skal andre sådan set ikke blande sig i.

                    Hvor længe vil du foreslå, efter mennesker ikke er sammen mere, ejer de stadig hinanden?
                    Hvorfor tror du de skulle separeres...? ;-)

                    Ærlighed er da også afgørende... Kan du ikke finde ud af at være ærlig, så kan det få konsekvenser... Hvis din kone er utro, og du er blevet holdt for nar af hende og kammeraten, ja så har de to individer sådan set selv inviteret dig til at blande dig...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #70
                      http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...n-mod-randers/
                      Fest ude, hvad gør vi. Greve? Joan? Eller en helt 3. Mulighed

                      Comment


                        #71
                        Kommer nok meget an på, om han vil starte med Greve eller ej. Han kan principielt tage både højrekanten sammen med Desler eller spille i front - og det samme gælder for Falk.

                        Hvis Kent fortsat synes, at Greve er bedst som indskifter, så tror jeg også, at Joan ryger i front fra start.
                        Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                        Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                        Comment


                          #72
                          Stiften mener at vide at det bliver Joan eller alternativt JJT som starter. Kent ser nok mere Greve længere tilbage på banen

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                            Stiften mener at vide at det bliver Joan eller alternativt JJT som starter. Kent ser nok mere Greve længere tilbage på banen
                            Det var også de to, der lå på toppen i reserveholdskampen mod Brøndby. Jeg ved ikke helt, hvor effektivt jeg synes det virkede.
                            Af de to er mit bud Jóan.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                              Det var også de to, der lå på toppen i reserveholdskampen mod Brøndby. Jeg ved ikke helt, hvor effektivt jeg synes det virkede.
                              Af de to er mit bud Jóan.
                              Vel ikke så underligt når nu ingen af dem er angriber.....mon ikke det bliver joan bagved ak

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                OK, så hvis en mand knalder en kollegas kone, så skal kollegaen bare acceptere det, evt. tage en tudekiks og holde op med at være så katolsk/sharia-agtig? Det er en lidt forsimplet dom at kalde jalousi/svigt/sorg/vrede for 'ældgamle æresbegreber', synes jeg. Jeg kan heller ikke se, at hverken Borrings reaktion, eller (nogle af) hans holdkammeraters reaktion, har ret meget med religion eller gamle æresbegreber at gøre.
                                Jeg forstår din pointe på den måde, at hvis Todd bare er en konservativ fætter, der har ondt i røven over utroskab som sådan, ja, så er jeg enig i, at det ikke bør bestemme over alt andet. Men hvad hvis han (også) er en træner, der ser at hans trup er i dårlig stemning, der er ved at danne sig kliker, og han er en gammel ræv, der godt ved, at den slags skal stoppes, jo før, jo bedre?
                                Jeg er heller ikke med Todd, når han siger, at Keller er 'skyldig'. Det der dér, hvor jeg kan følge din kritik. Man er ikke 'skyldig' i at blive forelsket i nogen. Men det kan have konsekvenser alligevel, og det kan koste, afhængigt af om der er andre i klemme.
                                Jeg må korrigere mig selv; har lige set TV3-klippet med Todds engelske kommentar. Han siger faktisk ikke ordet 'guilty', selv om det bliver oversat til dansk 'den skyldige'. Han siger faktisk bare: "..and he's had to leave...", hvilket bliver oversat med "..og den skyldige har måttet forlade...". Halvskidt oversættelse!

                                Comment

                                Working...
                                X