Annoncering

Collapse
No announcement yet.

optakt OB-RFC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
    Han blev vel ret beset erstattet med Edmundsson, der, så vidt jeg ved, altid spiller helt fremme for landsholdet. Om han så er god nok, får vi muligvis indikationer om på søndag.

    Uanset hvad er det selvfølgelig en klar svækkelse, hvis vi må undvære Festersen, men som jeg læser det, lyder det ikke alvorligt, men snarere som en konsekvens af, at han ikke har kunne træne ordentligt med i løbet af ugen.
    en ting er om han er god nok men han er ikke angriber

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      har todd ikke kontrakt udløb nu til sommer? så kan de jo "bare" lade kontraken løbe ud.
      - Og så er der jo også hvor meget uro Keller har lavet i resten af truppen - ryger todd og keller kommer ind igen hvordan reagere de så?
      Så er det jo spørgsmål om Colin Todd eller 35-årige Keller er vigtigst for holdet. Jeg ved godt hvem jeg ville vælge.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        en ting er om han er god nok men han er ikke angriber
        Hvad bygger du det på? For Færøerne spiller han alene på top, og han har vist også spillet hængende angriber for Vejle ved flere lejligheder. Det skal så siges, at jeg ikke selv har set ham spille for Vejle, så hvis du har, så vejer din vurdering selvfølgelig tungere end min, men i så fald vil jeg gerne høre lidt mere om, hvorfor du ikke ser ham som angriber.
        SLO

        Comment


          #49
          Nu kender vi selvfølgelig ikke de slibrige detaljer om hvornår og hvordan, men

          Jeg synes sgu´ Todd er for sej, der er bare skåret igennem. Gravgaard har fejlet big time fordi han er venner med Keller personligt, så dækker han sig ind under jura, velvidende at omklædningsrummet er på Borrings side. Hvorfor er de på Borrings side! Det tror jeg godt man kan lure, tror næppe Keller har holdt nallerne for sig selv indtil det var en officiel separation.

          Det kan smadre Randers totalt. For hvad løser det at fyre Todd. Spillerne vil stå tilbage med en følelse af ledelsen har svigtet dem.

          Der er sat popcorn over.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Nu kender vi selvfølgelig ikke de slibrige detaljer om hvornår og hvordan, men

            Jeg synes sgu´ Todd er for sej, der er bare skåret igennem. Gravgaard har fejlet big time fordi han er venner med Keller personligt, så dækker han sig ind under jura, velvidende at omklædningsrummet er på Borrings side. Hvorfor er de på Borrings side! Det tror jeg godt man kan lure, tror næppe Keller har holdt nallerne for sig selv indtil det var en officiel separation.

            Det kan smadre Randers totalt. For hvad løser det at fyre Todd. Spillerne vil stå tilbage med en følelse af ledelsen har svigtet dem.

            Der er sat popcorn over.
            det har han ikke - forholdet har stået på siden september mener jeg at have læst - var det borrings ex. eller kellers der havde udtalt det. Grunden til seperationen er jo netop det nye forhold.
            - men keller må næsten have løjet eller lign. over for todd for at han tager det så nært.

            Hvad ang Gravgaard - det er bestemt ikke smart - men om han ligefrem dække sig ind under jura ved jeg nu ikke, for hvad skal han ellers gøre - keller har overtrådt alverdens moralske grænser og sikkert også forbrudt sig mod uskrevne regler for omklædningsrummet mv. men ifht hans kontrakt står der næppe noget om at han ikke må gå efter en holdkammerats kone. Så på den led har Randers og Gravgaard næppe de store muligheder.

            edit: http://www.bt.dk/superligaen/nye-ank...-maaneder-foer

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              RFC er som bekendt uden Borring og OB forventer jeg stiller i stærkest mulige opstilling i 4-4-2 som vi plejer. Spændende bliver det om RFC har Keller tilbage, og de spillere som har bakket Borring op i "kone-gate" er faldet til patten (undskyld udtrykket) og accepterer Kellers tilstedeværelse, eller om de fortsat ikke vil spille sammen med ham. RFC og Todd har brug for ham.

              Grytebust
              Desler HJ LN JBL
              Ari(Greve) Mak Azer RF
              AK Fester
              Den her kulturelle ting med at tro at man ejer hinanden og i dette tilfælde endda selv om de to mennesker ikke var sammen mere ... uff, jeg må sige at jeg er stærk modstander!
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                det har han ikke - forholdet har stået på siden september mener jeg at have læst - var det borrings ex. eller kellers der havde udtalt det. Grunden til seperationen er jo netop det nye forhold.
                - men keller må næsten have løjet eller lign. over for todd for at han tager det så nært.

                Hvad ang Gravgaard - det er bestemt ikke smart - men om han ligefrem dække sig ind under jura ved jeg nu ikke, for hvad skal han ellers gøre - keller har overtrådt alverdens moralske grænser og sikkert også forbrudt sig mod uskrevne regler for omklædningsrummet mv. men ifht hans kontrakt står der næppe noget om at han ikke må gå efter en holdkammerats kone. Så på den led har Randers og Gravgaard næppe de store muligheder.

                edit: http://www.bt.dk/superligaen/nye-ank...-maaneder-foer
                Gravgaard kunne have kørt den variant der hed følgende, okay vi betaler Keller til sidste krone, men jeg lader det være op til træneren (= u19!). Du har ikke uret, bestemt ikke, overhovedet ikke, men jeg synes ikke Gravgaard er helt skarp. Havde han kørt den, kunne de have haft efterårets spiller (og han var god) stadigvæk. Nu sejler det........totalt..........og stadigvæk. Hvornår har vi sidst 4 sejre i rap ?

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Gravgaard kunne have kørt den variant der hed følgende, okay vi betaler Keller til sidste krone, men jeg lader det være op til træneren (= u19!). Du har ikke uret, bestemt ikke, overhovedet ikke, men jeg synes ikke Gravgaard er helt skarp. Havde han kørt den, kunne de have haft efterårets spiller (og han var god) stadigvæk. Nu sejler det........totalt..........og stadigvæk. Hvornår har vi sidst 4 sejre i rap ?
                  helt enig i gravgaard ikke har optrådt videre overbevisende - og løber todds kontrakt ud til sommer ( der har været noget uro før ifb med den mulige nye ejer - som så endte i fcn ) så vil det da også komme op, som i; holdt gravgaard hånden over sin personlige ven, og valgte derfor ikke at forlænge med todd......

                  Comment


                    #54
                    Så var Ole Nielsen forbi TV3 sport..............Nu kommer jeg med et gæt. Randers de er så fail. De er helt væk, de præsterer ikke mere på den side sommerferien og sender en tak til Hobro´s elendighed.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Den her kulturelle ting med at tro at man ejer hinanden og i dette tilfælde endda selv om de to mennesker ikke var sammen mere ... uff, jeg må sige at jeg er stærk modstander!
                      your choice
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Så var Ole Nielsen forbi TV3 sport..............Nu kommer jeg med et gæt. Randers de er så fail. De er helt væk, de præsterer ikke mere på den side sommerferien og sender en tak til Hobro´s elendighed.
                        hehe - jeg frygter det bliver os der sætter dem igang igen. Det er set lidt for mange gange.

                        - men hold nu op hvor jeg håber jeg tager fejl.....nr 1 for foråret - det fandme godkendt

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          your choice
                          Præcis og sådan bør det altid være, ens eget valg ...
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Præcis og sådan bør det altid være, ens eget valg ...
                            også om de andre på holdet vil spille sammen med Keller
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              hehe - jeg frygter det bliver os der sætter dem igang igen. Det er set lidt for mange gange.

                              - men hold nu op hvor jeg håber jeg tager fejl.....nr 1 for foråret - det fandme godkendt
                              Er med dig, men imo så fejler de så big time foran os allesammen, lige nu og ganske vildt. De 93 mins., på søndag har deres eget liv, men jeg har sjældent set se en ledelse som den i Randers nu, de træder ved siden af, så det er........uden for nummer, sorry, men de fanger den ikke.

                              Edit. Jeg giver ikke plus til Ole N. her.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                Er med dig, men imo så fejler de så big time foran os allesammen, lige nu og ganske vildt. De 93 mins., på søndag har deres eget liv, men jeg har sjældent set se en ledelse som den i Randers nu, de træder ved siden af, så det er........uden for nummer, sorry, men de fanger den ikke.

                                Edit. Jeg giver ikke plus til Ole N. her.
                                spørgsmålet er måske Gravgård blander sig lidt for meget bag linierne
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X