Annoncering

Collapse
No announcement yet.

optakt OB-RFC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    hva' er odds på det
    Man vinder al ejerskab af planeten Jupiter, hvis den går hjem.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Man vinder al ejerskab af planeten Jupiter, hvis den går hjem.

      MvT
      never mind så, hva sku' jeg dog med det skrammel
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Jeg kalder den nu. Skulason scorer på hovedstød.

        MvT
        Spiller han med highheels eller står der en trampolin i feltet?
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          Truppen blev udtaget inden at Borring fik ophævet sin kontrakt, så det tror jeg ikke, at man skal lægge så meget i. Jeg er bange for, at Colin Todd har en så fantastisk moral, at han ikke gider at bruge en forræder uden nogen form for moral, fordi hvis han ikke bruger Keller, så skal de andre til at prestære, hvis han bruger Randers bud på en moderne Judas, så vil Borrings venner og folk med en nogenlunde moral måske ikke være topmotiveret.
          Keller var vist vraget mod Göteborg i deres træningskamp i landskampspausen.

          Comment


            #20
            Todd har stadig ingen tillid til Keller

            http://www.fyens.dk/sport/Foer-OB-ka...rtikel/2970296
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #21
              http://www.fyens.dk/sport/OB-Festers...rtikel/2969838
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #22
                så er det Todd eller Keller

                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...keller/6018457
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #23
                  Rimelig markant udmelding!

                  Comment


                    #24
                    Helt tosset situation. Hvis jeg var Keller ville jeg hive fat i spillerforeningen med det samme, og så ender Randers jo med at skulle betale en stor erstatning. Deres valg, men det er jo helt i skoven.

                    Den her udtalelse er godt nok også mærkværdig: http://www.fyens.dk/sport/Randers-di...rtikel/2970355

                    Mon ikke Gravgaard er klar over, at man der er forskel på sportslige fravalg og udefrysning af grunde, der intet har med jobbet at gøre?

                    Det peger jo ikke på et brud med Todd, selvom han sviner ledelsen til og modsætter sig almindelig pli og dansk lov.
                    Last edited by B(ob); 01-04-2016, 11:31.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                      Helt tosset situation. Hvis jeg var Keller ville jeg hive fat i spillerforeningen med det samme, og så ender Randers jo med at skulle betale en stor erstatning. Deres valg, men det er jo helt i skoven.

                      Den her udtalelse er godt nok også mærkværdig: http://www.fyens.dk/sport/Randers-di...rtikel/2970355

                      Mon ikke Gravgaard er klar over, at man der er forskel på sportslige fravalg og udefrysning af grunde, der intet har med jobbet at gøre?

                      Det peger jo ikke på et brud med Todd, selvom han sviner ledelsen til og modsætter sig almindelig pli og dansk lov.
                      Spillerforeningen kan da ikke gøre noget her. Det er træneren, der bestemmer, hvem der spiller. Så længe han får lov at deltage i den træning, han har ret til

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                        Helt tosset situation. Hvis jeg var Keller ville jeg hive fat i spillerforeningen med det samme, og så ender Randers jo med at skulle betale en stor erstatning. Deres valg, men det er jo helt i skoven.

                        Den her udtalelse er godt nok også mærkværdig: http://www.fyens.dk/sport/Randers-di...rtikel/2970355

                        Mon ikke Gravgaard er klar over, at man der er forskel på sportslige fravalg og udefrysning af grunde, der intet har med jobbet at gøre?

                        Det peger jo ikke på et brud med Todd, selvom han sviner ledelsen til og modsætter sig almindelig pli og dansk lov.
                        Hvad skulle spillerforeningen gøre ved det ?
                        Todd er i sin gode ret til ikke at udtage Keller .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #27
                          Colin Todd har kun respekt herfra

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Fra en helt egoistisk betragtning som OB-fan er det nærmest en ideel optakt til kampen. Todd har jeg stor respekt for, men han har lige givet sin ledelse en mega presbold, og det påvirker naturligvis hele truppen. Randers-spillerne vil blive bestormet af pressen for at få reaktioner, og deres fokus svær at holde.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Colin Todd har kun respekt herfra
                              Tja, jeg mener nu ikke træneren skal blande sig i hvem spillerne er kærester med. Det er jo ikke en efterskole.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Spillerforeningen kan da ikke gøre noget her. Det er træneren, der bestemmer, hvem der spiller. Så længe han får lov at deltage i den træning, han har ret til
                                Jeg må indrømme jeg ikke ved nok om fortolkningen af det retlige grundlag, men jeg vil tro, at det er problematisk at forfordele en spiller på baggrund af en hændelse i privatlivet, som ikke overtræder nogle danske love, eller på nogen måde kan tolkes som brud på de moralske gummiparagraffer, der vel efterhånden er skrevet ind i de fleste fodboldkontrakter.

                                I forhold til fyringssager (som er noget andet - det er jeg med på) vil diskussionen jo tit handle om hvad årsagen til fyringen har været. I det her tilfælde har både træner og direktør meldt ud, at årsagen til at Keller forfordeles skal findes i, at han boller med en eller anden, som en anden også gerne ville bolle med.

                                Jeg ved ikke om jeg tager fejl, men jeg tænker da det er absurd hvis det ikke er det der er tilfældet.

                                Comment

                                Working...
                                X