Annoncering

Collapse
No announcement yet.

optakt OB-RFC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    optakt OB-RFC

    RFC er som bekendt uden Borring og OB forventer jeg stiller i stærkest mulige opstilling i 4-4-2 som vi plejer. Spændende bliver det om RFC har Keller tilbage, og de spillere som har bakket Borring op i "kone-gate" er faldet til patten (undskyld udtrykket) og accepterer Kellers tilstedeværelse, eller om de fortsat ikke vil spille sammen med ham. RFC og Todd har brug for ham.

    Grytebust
    Desler HJ LN JBL
    Ari(Greve) Mak Azer RF
    AK Fester
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Lad os nu stille med spillere på deres rigtige pladser.

    Gryte
    Lund HJ LB JBL
    Desler Mak Azer RF
    Yorke Cole

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
      Lad os nu stille med spillere på deres rigtige pladser.

      Gryte
      Lund HJ LB JBL
      Desler Mak Azer RF
      Yorke Cole


      Jeg er sådan set enig i dit udsagn, men KN lader ikke til at være fan af OL på hb
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #4
        I så fald: Desler på HB og Greve som kant. Ari skal spille VB eller sidde på bænken. Jeg foretrækker sidstnævnte.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
          Lad os nu stille med spillere på deres rigtige pladser.

          Gryte
          Lund HJ LB JBL
          Desler Mak Azer RF
          Yorke Cole
          Jeg ser Desler som back! Den bedste i liga'en. Og på landsholdet indenfor 12 måneder. Syntes meget af den dynamik vi har haft i de sidste kampe er pga. Desler på backen, som er fantastisk til at støtte spillet frem ad banen.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlæg
            Jeg ser Desler som back! Den bedste i liga'en. Og på landsholdet indenfor 12 måneder. Syntes meget af den dynamik vi har haft i de sidste kampe er pga. Desler på backen, som er fantastisk til at støtte spillet frem ad banen.
            Han har bestemt en mulighed for landsholdet på længere sigt, med den nye spillestil haraide er ved at indføre. Desler passer perfekt til den wingback Dalgaard spillede i første kamp.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Han har bestemt en mulighed for landsholdet på længere sigt, med den nye spillestil haraide er ved at indføre. Desler passer perfekt til den wingback Dalgaard spillede i første kamp.
              Han virker til at være den bedste/foretrukne løsning på hb lige her og nu. Jeg foretrækker ham dog som hk for at få det allerbedste ud af ham offensivt. Hvis ikke OL kan bruges dernede synes jeg hb-pladsen bør være høj prioritet til næste vindue.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Han virker til at være den bedste/foretrukne løsning på hb lige her og nu. Jeg foretrækker ham dog som hk for at få det allerbedste ud af ham offensivt. Hvis ikke OL kan bruges dernede synes jeg hb-pladsen bør være høj prioritet til næste vindue.
                Hvis vi ikke kan finde en markant forstærkning udefra, håber jeg Kent endnu en ung fynsk komet på pladsen.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  #9
                  http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...b-randers-fc-4
                  Kan OB når det gælder?
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    YES WE CAN!

                    Spændende om Todd vil lade Keller spille igen. Tænker det ville være ikke så dårligt for os. Håber det giver nok lidt uro i Randers-hold. Der var ja flere spillere de positionerede sig helt imod Keller. Og Stiften er helt sikkert klar til at give ham den velkomst han fortjener...
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      YES WE CAN!

                      Spændende om Todd vil lade Keller spille igen. Tænker det ville være ikke så dårligt for os. Håber det giver nok lidt uro i Randers-hold. Der var ja flere spillere de positionerede sig helt imod Keller. Og Stiften er helt sikkert klar til at give ham den velkomst han fortjener...
                      Jeg er også spændt på om Keller er tilbage. Meget tyder ikke på det, når han ikke var udtaget til træningskampen i sidste uge. Mon ikke man havde prøvet ham af, hvis truppen og Todd var indstillet på at igen at spille med ham.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Jeg er også spændt på om Keller er tilbage. Meget tyder ikke på det, når han ikke var udtaget til træningskampen i sidste uge. Mon ikke man havde prøvet ham af, hvis truppen og Todd var indstillet på at igen at spille med ham.
                        Truppen blev udtaget inden at Borring fik ophævet sin kontrakt, så det tror jeg ikke, at man skal lægge så meget i. Jeg er bange for, at Colin Todd har en så fantastisk moral, at han ikke gider at bruge en forræder uden nogen form for moral, fordi hvis han ikke bruger Keller, så skal de andre til at prestære, hvis han bruger Randers bud på en moderne Judas, så vil Borrings venner og folk med en nogenlunde moral måske ikke være topmotiveret.

                        Comment


                          #13
                          JBLs vurdering af kampen

                          http://www.ob.dk/artikel/offensiv-kamp-mod-randers.aspx

                          Jeg tror stadig på at OB vil spille med fokus på at lukke af foran HJ/LN, og lur mig om ikke at det koster lidt i den offensive del af spillet. Heldigvis har en trio der kan afgøre kampene, nærmest ud af intetheden, hvis vi formår at lukke af foran Grytebust. Jeg lever fint med en smal 1-0 eller 2-1 sejr, men vil dog absolut ikke klynke over sprudlende spil og en afklapsning af hestene
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #14
                            Jeg kalder den nu. Skulason scorer på hovedstød.

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Jeg kalder den nu. Skulason scorer på hovedstød.

                              MvT
                              hva' er odds på det
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment

                              Working...
                              X