Jonas Borring har orlov fra Randers og meget kunne tyde på, at han har spillet sin sidste kamp for dem, pga. kontraktudløb til sommer. Jeg synes han har spillet en god sæson for Randers, og med Falk ude til sommer ville det være et fint comeback til en rimelig penge.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jonas Borring
Collapse
X
-
Han er også blevet 31 år, og hvis han skal sidde udenfor her i foråret... ved ikke hvor interessant det er, men synes som han havde et fint efterår... Det bliver vel noget med en helt ny start for ham, og håber bestemt det bedste, men jeg synes ikke vi skal bevæge os ud på den is...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Obenno Se indlægJonas Borring har orlov fra Randers og meget kunne tyde på, at han har spillet sin sidste kamp for dem, pga. kontraktudløb til sommer. Jeg synes han har spillet en god sæson for Randers, og med Falk ude til sommer ville det være et fint comeback til en rimelig penge.
Brrr, nej tak ... verdens mest endimensionelle spiller skal ikke spille for OB igen ... hvis det stod til mig :D.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægBrrr, nej tak ... verdens mest endimensionelle spiller skal ikke spille for OB igen ... hvis det stod til mig :D.
Men det er da rigtigt, at Borring ikke kan betegnes som en teknisk begavet mellemrumsspiller med overblik, der vel er hvad Kent godt kan lide i en kantspiller.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægDet ved jeg nu ikke om jeg vil kalde ham. Han har fart, fysik, fine indlæg og kan afslutte med både fødder og hoved.
Men det er da rigtigt, at Borring ikke kan betegnes som en teknisk begavet mellemrumsspiller med overblik, der vel er hvad Kent godt kan lide i en kantspiller.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tror sgu ærligt talt også, jeg havde søgt lidt luftforandring, hvis en af mine holdkammerater pludselig smuttede med min kone.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægTror også jeg havde trukket stikket. Han kan jo sagtens få kontrakt i en anden dansk klub, hvis han vil. Men Christian Keller virker ellers som en rigtig guttermand..... Doooooooooouuuuuuchebaaaaag.
Mvh
MaxHH
Comment
Comment