Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jonas Borring

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jonas Borring

    Jonas Borring har orlov fra Randers og meget kunne tyde på, at han har spillet sin sidste kamp for dem, pga. kontraktudløb til sommer. Jeg synes han har spillet en god sæson for Randers, og med Falk ude til sommer ville det være et fint comeback til en rimelig penge.

    #2
    Og det skulle være pga kæreste sorger 😳

    Comment


      #3
      langtidsskadet.dk

      Comment


        #4
        http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-orlov/5987520

        Comment


          #5
          Jeg tror ikke han passer ind i Kents spillestil, han vil have kanter som trækker mere ind i midten. Jeg synes Borring er en anderledes ren kantspiller.

          Comment


            #6
            Han er også blevet 31 år, og hvis han skal sidde udenfor her i foråret... ved ikke hvor interessant det er, men synes som han havde et fint efterår... Det bliver vel noget med en helt ny start for ham, og håber bestemt det bedste, men jeg synes ikke vi skal bevæge os ud på den is...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #7
              Altså jeg er ikke sikker på, at jeg forstår konklusionen om, at han skulle være færdig i Randers. Ubestemt tid kan vel også være 2 uger, og så er der da masser af kampe igen.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Obenno Se indlæg
                Jonas Borring har orlov fra Randers og meget kunne tyde på, at han har spillet sin sidste kamp for dem, pga. kontraktudløb til sommer. Jeg synes han har spillet en god sæson for Randers, og med Falk ude til sommer ville det være et fint comeback til en rimelig penge.

                Brrr, nej tak ... verdens mest endimensionelle spiller skal ikke spille for OB igen ... hvis det stod til mig :D.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Brrr, nej tak ... verdens mest endimensionelle spiller skal ikke spille for OB igen ... hvis det stod til mig :D.
                  Det ved jeg nu ikke om jeg vil kalde ham. Han har fart, fysik, fine indlæg og kan afslutte med både fødder og hoved.

                  Men det er da rigtigt, at Borring ikke kan betegnes som en teknisk begavet mellemrumsspiller med overblik, der vel er hvad Kent godt kan lide i en kantspiller.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Det ved jeg nu ikke om jeg vil kalde ham. Han har fart, fysik, fine indlæg og kan afslutte med både fødder og hoved.

                    Men det er da rigtigt, at Borring ikke kan betegnes som en teknisk begavet mellemrumsspiller med overblik, der vel er hvad Kent godt kan lide i en kantspiller.
                    jeg er lidt lunken i fht. Borring, han har ganske rigtigt haft et par fine sæsoner, men jeg tror da Yao og Joán er tiltænkt pladserne som vk og dt vil da være lidt overskud med 3 til den plads
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #11
                      Nej tak.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        #12
                        Så kom sandheden frem

                        http://www.bt.dk/superligaen/superli...kammerats-kone

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ja, det gjorde den.
                          Tror sgu ærligt talt også, jeg havde søgt lidt luftforandring, hvis en af mine holdkammerater pludselig smuttede med min kone.
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            #14
                            Tror også jeg havde trukket stikket. Han kan jo sagtens få kontrakt i en anden dansk klub, hvis han vil. Men Christian Keller virker ellers som en rigtig guttermand..... Doooooooooouuuuuuchebaaaaag.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Tror også jeg havde trukket stikket. Han kan jo sagtens få kontrakt i en anden dansk klub, hvis han vil. Men Christian Keller virker ellers som en rigtig guttermand..... Doooooooooouuuuuuchebaaaaag.
                              Mja... Det er naturligvis ikke optimalt. Og jeg HÅBER godt nok det er kærlighed, og ikke bare liderlighed... for hvis det er det sidste, er det FOR dumt...

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment

                              Working...
                              X