Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jonas Borring

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    "Chelski where ever you may be, don't leave your wife with... Christian Keller".

    Jeg har sgu ondt af Borring og fuld forståelse for, at han ikke har behov for at være i Randers pt.
    Der er forhåbentlig noget benægtelse / selvforsvar over Kellers udtalelser om, at han ikke forstår, hvorfor det skulle have indflydelse på omklædningsrummet.

    Comment


      #17
      Damn hvor det respekt løst fra Keller og Eks konens side af 😳

      Comment


        #18
        Tror sgu Borring har spillet sin sidste kamp i Randers. Keller bør jo få taget anførerbindet fra sig. Det er jo nærmest en Terry 2.0. Det er ikke ligefrem en adfærd som samler truppen!

        Comment


          #19
          Efter sigende skulle Colin Todd være rasende. Keller har jo altid været hans kæledægge. Men mon der kommer en reaktion?

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #20
            Selvfølgelig er Jonas Borring velkommen i OB. Både p.g.a. hans kvaliteter på banen, men også p.g.a. hans OB-historik. Han har jo ikke lavet en Rasmus Falk - OB fik 20 mio for ham i sin tid. Jeg håber sgu at vi får ham hjem, og giver ham noget kærlighed og opbakning - det har han brug for.

            Comment


              #21
              Jeg håber, at Christian Keller er fortid i Randers med det stunt. Føj for en anfører.

              Hent gerne Jonas hjem til Fyn. Her skal han nok få masser af kærlighed fra både fans og 20-årige kvinder. Fuck den tandlæge! Hun er lige så slem som Keller.
              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                Selvfølgelig er Jonas Borring velkommen i OB. Både p.g.a. hans kvaliteter på banen, men også p.g.a. hans OB-historik. Han har jo ikke lavet en Rasmus Falk - OB fik 20 mio for ham i sin tid. Jeg håber sgu at vi får ham hjem, og giver ham noget kærlighed og opbakning - det har han brug for.
                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4329506.ece

                Mjeeeh, det er vist som man tager det. Jeg ved godt, at han efterfølgende var ude og sige, at han blev misforstået, men det giver jeg nu ærlig talt ikke en skid for.

                Ærgerlig situation for Borring og fuldt forståeligt med det orlov. Jeg håber virkelig Todd sætter Keller på plads.

                Comment


                  #23
                  Nu er OB heldigvis ikke hverken kærligheds-coach eller socialkontor, og han skal naturligvis kun hentes hvis det giver mening...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #24
                    Hmm..??..
                    Randers forlænger med Borring!!!!:
                    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...r-med-borring/
                    Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                      Hmm..??..
                      Randers forlænger med Borring!!!!:
                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...r-med-borring/
                      Men....det skulle være sket inden sagen om kone-hapseriet så dagens lys...
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                        Men....det skulle være sket inden sagen om kone-hapseriet så dagens lys...
                        Hmm, det lyder små-kringlet...
                        Spændende at følge, hvad der sker i nærmeste fremtid.... Keller væk? Eller...?
                        Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                        Comment


                          #27
                          Randers har jo meddelt at kontrakten kan rives i stykker og at Keller bliver....

                          Comment


                            #28
                            Ny anfører i Randers!
                            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...ders-anfoerer/
                            Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                              Uuuuh.....det er en pernitten situation.
                              I mine øjne anerkender Randers dermed, at Keller har lavet noget lort, når de fratager ham bindet. Den slags privatlivs-ting burde en klub vel egentlig holde sig ude af?
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                                Uuuuh.....det er en pernitten situation.
                                I mine øjne anerkender Randers dermed, at Keller har lavet noget lort, når de fratager ham bindet. Den slags privatlivs-ting burde en klub vel egentlig holde sig ude af?
                                Hmm, måske ikke, hvis de vurderer, at det har indflydelse på medspillernes respekt for/forhold til anføreren. Det kan jo smitte af både til træning og måske i kamp. I mine øjne burde det være Keller, der fik tvungen orlov!
                                Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                                Comment

                                Working...
                                X