Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Jeg kan godt se os slutte en placering længere oppe end vi pt. er... og med lidt held kunne det også være vi endte 2 placeringer bedre, men det bliver for svært for mig at se at det skal kunne lade sig gøre med 3 pladsen også...

    ... men det er helt sikkert tæt, og havde det ikke været for målscoreren kunne det have ladet sig gøre at være 3er efter næste runde, hvis resultaterne flaskede sig... Vinder vi over Randers er vi mindst nr. 5 efter næste runde, og så kommer de direkte opgør mod BIF og FcM, så det er en spændende tid...

    Sidste kamp i sæsonen i øvrigt, hjemme mod AaB... Det skal da ikke være en hemmelig, drømmescenariet er da helt sikkert at se AK banke bronzen hjem til Fyn, for næsen af AaB i et direkte opgør i sidste runde... Sikke et brag der kunne være i vente...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
      Jeg synes, helt ærligt, ikke at BIF har bedre spillere end os. Jo, på nogle pladser måske, men så har vi bedre spillere på andre pladser.

      FCM og AaB er jeg enig i umiddelbart ser bedre ud, men det til trods hapsede vi jo alle tre point i Aalborg (ligesom vi sagtens kan tabe til Viborg om et par runder trods bedre spillermateriale - det var ikke min pointe).

      Hvis vi for første gang i flere år har heldet og marginalerne på vores side, kan jeg ikke se, hvorfor vi ikke skal kunne blive nummer 5, 4 eller endda nummer 3. Omvendt, så kan vi lige så nemt ende som 8'er, hvis der går OB i den, og vi igen sejler rundt efter en opløftende periode.

      Bottomline, så er det nogle ekstremt spændende kampe vi går i møde, og det er lang tid siden, man har været virkelig spændt på en halvsæson som OB-fan. Jeg håber godt nok, at vi kan holde momentum -> shippe en Europa-plads -> trække et hold fra Prag i EL - møde 1500 op på Europa-away -> stemningen tilbage i Odense -> OB med +500 til alle awayturene i næste sæson!
      Fedt indspark. Vi frygter vel alle at der går OB i den. Men der er en ny afgørende faktor, der beroliger mine nerver: Kent Nielsen.

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #93
        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ligaen-marts-0
        Tre mand på månedens hold, og vi har Falk i opløbet som månedens spiller. Vores stærke forår anerkendes

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ligaen-marts-0
          Tre mand på månedens hold, og vi har Falk i opløbet som månedens spiller. Vores stærke forår anerkendes
          Tak Martin Davidsen

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ligaen-marts-0
            Tre mand på månedens hold, og vi har Falk i opløbet som månedens spiller. Vores stærke forår anerkendes
            Læste godt det med Falk er nomineret til månedens spiller. Og så den her. Ikke fordi han har været dårlig på nogen måde, men jeg synes heller ikke helt han har holdt det niveau han sluttede af på i efteråret. Han har så også scoret et par mål.

            Jeg synes bare AK har været vores (klart) bedste her i de første fire kampe. Festersen har også været god (og scoret), men AK har været mere synlig. Jeg ville have haft ham på månedens hold og nomineret til månedens spiller.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
              Læste godt det med Falk er nomineret til månedens spiller. Og så den her. Ikke fordi han har været dårlig på nogen måde, men jeg synes heller ikke helt han har holdt det niveau han sluttede af på i efteråret. Han har så også scoret et par mål.

              Jeg synes bare AK har været vores (klart) bedste her i de første fire kampe. Festersen har også været god (og scoret), men AK har været mere synlig. Jeg ville have haft ham på månedens hold og nomineret til månedens spiller.
              Jeg er enig i at AK har været stærkere end festersen, og nok burde have været OB's nominerede til månedens spiller. Synes også det er hårdt at udelade Mor fra FCN, som har taget Superligaen med storm.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ligaen-marts-0
                Tre mand på månedens hold, og vi har Falk i opløbet som månedens spiller. Vores stærke forår anerkendes
                Er jeg den eneste, der læser flg. sætning: "29-årige Festersen holder et konstant højt niveau – også når OB ikke har bolden – og det er også en grund til valget af ham" - som en slet skjult sviner til Nicolai Jørgensen, og hans evne til at være usynlig selv i de kampe, hvor han scorer?

                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #98
                  fcm vinder over bif - så næste runde kommer vi i en direkte kamp om 5 pladsen - lad os håbe på bare lidt bedre spil, lidt mere fart og at fester er tilbage....

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    fcm vinder over bif - så næste runde kommer vi i en direkte kamp om 5 pladsen - lad os håbe på bare lidt bedre spil, lidt mere fart og at fester er tilbage....
                    Og Agger og med al sandsynlighed Durmisi er ude med karantæne. Fint.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Og Agger og med al sandsynlighed Durmisi er ude med karantæne. Fint.
                      Hvis både Agger og Durmisi er ude - det er hele deres venstreside - så håber jeg på Lund/Desler på højrekant. BIF vil blive mast fysisk i deres venstreside.

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Og Agger og med al sandsynlighed Durmisi er ude med karantæne. Fint.
                        yup - men spiller vi ikke bedre end i dag vil det være komplet ligegyldigt. Lad os håbe det var en enkeltgangs ting og at vi hurtigt finder tilbage i en god stime

                        Comment


                          Kun 1 point for FCM og for Sønderjyske. Så kan det blive en helt fantastisk runde for os igen når vi henter 3 point i morgen.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                            Vi er helt enige. Min pointe er bare, at selvom de positive fortællinger kan få positiv betydning for spillet, så kan de også dække over mangler, som kan blive udstillet mod bedre modstandere end dem vi har mødt de seneste kampe.

                            Jeg siger ikke det sker, men vores succes bygger på et spinkelt fundament og vi kan godt stå med 1-3 point efter de næste fire kampe. Lad os ikke håbe det sker.
                            Jeg hader når jeg får ret om OB. Vi har spillet 12 halvlege i foråret. 8 af dem har været decideret dårlige. Det er et under, at vi trods alt har 10 point.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                              Jeg hader når jeg får ret om OB. Vi har spillet 12 halvlege i foråret. 8 af dem har været decideret dårlige. Det er et under, at vi trods alt har 10 point.
                              Vi kan på ingen måde tillade os at klage over manglende held i foråret. Vi kan tilgengæld ligge os i fosterstilling og græde ved udsigten til at vores store offensive drivkraft forlader os, og at tegningen til en afløser absolut ikke befinder sig i truppen. Der ligger et kæmpe arbejde og ansvar ifm. spillerrekruttering til sommer.

                              Comment


                                Uden Falk er vi igen Ordinære Boldflyttere, som vi har været mange gange. Trist trist trist. Men godt med Makrellen og Festen.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X