Drømt længe nok nu, nu skal vi bare kæmpe om plads 6.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Foråret 2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægUden Falk er vi igen Ordinære Boldflyttere, som vi har været mange gange. Trist trist trist. Men godt med Makrellen og Festen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægJeg hader når jeg får ret om OB. Vi har spillet 12 halvlege i foråret. 8 af dem har været decideret dårlige. Det er et under, at vi trods alt har 10 point.
Hvis vi kigger tilbage på de seneste sæsoner, særligt under TB, der spillede vi ganske enkelt klart værre. Man kunne ikke se en plan i vores opspil (det synes jeg trods alt man kan nu) og vi sejlede konstant i defensiven. I alt for mange kampe lignede vi bare ikke et hold, der hørte hjemme i superligaen.
I de to seneste kampe synes jeg trods alt ikke det har været tilfældet. De chancer vi har givet væk kan vel tælles på en hånd. Vi taber fortjent i dag, men udover scoringen har de nærmest ikke en chance. Vi har trods alt to meget store chancer til Festersen og JJT.
Comment
-
Det er bekymrende, at vi har så svært ved at skabe chancer og tryk rent offensivt. For dælen, hvor var der mange fejlafleveringer. Jeg håber, at det alligevel faktisk er et positivt tegn: de fleste andre kampe på Brøndby Stadion har vi spillet rent på kontra, men i går har vi faktisk initiativet i flere perioder - vi havde bare svært ved at bruge det. Det var samme billede som imod Randers, der havde vi faktisk bolden mest. Håber ganske enkelt det handler om tilvænning; vi har ikke været vant til at have bolden og beholde den!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdet har vi jo vidst længe - vi har været nærmest totalt afhængige af falk når der skulles skabes noget fremad banen. Men vi skal jo for helvede lære det før eller siden....817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægDet er bekymrende, at vi har så svært ved at skabe chancer og tryk rent offensivt. For dælen, hvor var der mange fejlafleveringer. Jeg håber, at det alligevel faktisk er et positivt tegn: de fleste andre kampe på Brøndby Stadion har vi spillet rent på kontra, men i går har vi faktisk initiativet i flere perioder - vi havde bare svært ved at bruge det. Det var samme billede som imod Randers, der havde vi faktisk bolden mest. Håber ganske enkelt det handler om tilvænning; vi har ikke været vant til at have bolden og beholde den!817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Slutspurten nærmer sig - hvor tror folk vi ender henad? Tror vi snakker mellem 5-9 plads, dvs vi kæmper mod BIF, RFC, VFF, og FCN.
5. pladsen tror jeg er lidt højt sat - men da der kun er 2 point op, og BIF ikke ligefrem har været de mest stabile i foråret bør der være muligheder. Omvendt så har Randers desværre fået rystet hele Borring/Keller sagen af sig - ser det ihvertfald ud til på resultaterne.
Kan vi holde 6 pladsen tror jeg vi skal være glade - kan godt se randers gå forbi os - så medmindre vi får passeret BIF så tror jeg nok mest på en 7 plads som det ser ud nu.Nuværende stilling 5 BIF 42p 2 6 OB 40p 1 7 RFC 37p 0 8 VFF 34p -4 9 FCN 34p -10 Slutprogram OB OB - FCK FCN - OB OB - Hobro Sdjr - OB AGF - OB OB - AAB RFC VFF FCN BIF RFC - Hobro VFF - AAB BIF - FCN BIF - FCN RFC - BIF Sdjr - VFF FCN - OB RFC - BIF VFF - RFC VFF - RFC FCK - FCN EFB -BIF RFC - FCM BIF - VFF FCN - AGF BIF - VFF Sdjr - RFC FCN - VFF FCN - VFF Hobro - BIF RFC - EFB VFF - Hobro FCM - FCN BIF - Sdjr Last edited by mhbp; 08-05-2016, 12:22.
Comment
-
Randers kan jeg desværre også se komme forbi, især fordi de har Hobro og EfB hjemme; ligesom jeg tror at de kan tage BIF og VFF. De kan godt komme over 2 points pr kamp i slutprogrammet, og så bliver det svært for os at følge med. Omvendt skal der ikke gå så meget galt for dem og godt for os, så har vi bedre odds. BIF er svære at blive kloge på; men det er meget op til os selv. Tager vi Hobro, AGF og én mere + 1 uafgjort, f.eks., så kan 10 points her til sidst være nok til en 6.plads, måske endda 5.plads, hvis BIF folder sammen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægSlutspurten nærmer sig - hvor tror folk vi ender henad? Tror vi snakker mellem 5-9 plads, dvs vi kæmper mod BIF, RFC, VFF, og FCN.
5. pladsen tror jeg er lidt højt sat - men da der kun er 2 point op, og BIF ikke ligefrem har været de mest stabile i foråret bør der være muligheder. Omvendt så har Randers desværre fået rystet hele Borring/Keller sagen af sig - ser det ihvertfald ud til på resultaterne.
Kan vi holde 6 pladsen tror jeg vi skal være glade - kan godt se randers gå forbi os - så medmindre vi får passeret BIF så tror jeg nok mest på en 7 plads som det ser ud nu.Nuværende stilling 5 BIF 42p 2 6 OB 40p 1 7 RFC 37p 0 8 VFF 34p -4 9 FCN 34p -10 Slutprogram OB OB - FCK FCN - OB OB - Hobro Sdjr - OB AGF - OB OB - AAB RFC VFF FCN BIF RFC - Hobro VFF - AAB BIF - FCN BIF - FCN RFC - BIF Sdjr - VFF FCN - OB RFC - BIF VFF - RFC VFF - RFC FCK - FCN EFB -BIF RFC - FCM BIF - VFF FCN - AGF BIF - VFF Sdjr - RFC FCN - VFF FCN - VFF Hobro - BIF RFC - EFB VFF - Hobro FCM - FCM BIF - Sdjr
Placeringen skal "bare" være den solide midterplacering som der er meldt ud.
Ønskescenariet for mig må være foran BIF og så højt som muligt.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJeg synes at tendensen for ob i øjeblikket er at vi slår dem vi "skal " slå og taber til dem vi nok "bør" tabe til. Så 10 point de sidste kampe er mit bud.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjoh selvf. Der er vel en grund til at vi ligger nr. 6 pt. Jeg synes dog også det er vigtigt at holdet (og os fans) får succesen ved nogen sejre mod stærkere modstandere som AaB og FCK og at vi spiller fornuftige kampe mod alle hold hvor vi ikke er "spillet ud af brættet"
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJeg synes at tendensen for ob i øjeblikket er at vi slår dem vi "skal " slå og taber til dem vi nok "bør" tabe til. Så 10 point de sidste kampe er mit bud.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJo jo - men det er lettere sagt end gjort - jeg synes at vi i øjeblikket løber ind i en mur, når vi møder de bedre organiserede mandskaber - der mangler tempo og teknik fra for mange spillere til at vi for alvorligt kan true deres defensiv.Believe OB
Comment
Comment