Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Ja man skal være forsigtig... for 2 sæsoner siden lå vi Nr. 5 efter 21 runder, og det holdt jo ikke ligefrem... men det ser sgu godt ud pt... :-)
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Ja man skal være forsigtig... for 2 sæsoner siden lå vi Nr. 5 efter 21 runder, og det holdt jo ikke ligefrem... men det ser sgu godt ud pt... :-)
      THIS!

      Men på side 1 i denne tråd har jeg flot forudsigelse, som jeg satser på holder stik. Og i så fald, så skylder hele forum mig øl for at være nutidens Nostradamus.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
        Vi er helt enige. Min pointe er bare, at selvom de positive fortællinger kan få positiv betydning for spillet, så kan de også dække over mangler, som kan blive udstillet mod bedre modstandere end dem vi har mødt de seneste kampe.

        Jeg siger ikke det sker, men vores succes bygger på et spinkelt fundament og vi kan godt stå med 1-3 point efter de næste fire kampe. Lad os ikke håbe det sker.
        Bestemt, jeg husker stadig, hvordan Bech pakkede sin proces ind i en skønmalerisk fortælling om, hvor fantastisk holdet havde spillet i to måneder i efteråret, mens det gradvist gik mere og mere i opløsning.

        Men den positive fortælling, synes jeg nu bygger på nogle markante forbedringer:
        1. Fysikken - vi er endeligt kommet i god form, noget som klubben har benægtet var et problem, men som helt åbenlyst var en hæmsko. Vi ligger i top, når det kommer til at score i slutningen af kampene.
        2. Angrebsduoen AK og Festersen synes jeg fungerer fantastisk, jeg tilhører dem, der foretrækker AK som type frem for Zohore.
        3. Organisationen er blevet bedre.

        Vi har dog også problemer:
        1. Indstillingen fra starten af halter stadig, der mangler energi og vinderinstinkt fra første fløjt.
        2. HJ er stadig for svag en forsvarsleder, tager for mange dårlige beslutninger.
        3. Vi mangler stadig en central midtbanespiller, der kan føre bolden frem i banen.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          3. Vi mangler stadig en central midtbanespiller, der kan føre bolden frem i banen.
          Du har formentlig set JJT meget på ungdomsholdene, ser du ham som en mulighed her? Hvordan var hans defensive evner dengang?
          Jeg tænker vi gerne skal have ham igang snart hvis vi vil noget med hans store talent

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
            Du har formentlig set JJT meget på ungdomsholdene, ser du ham som en mulighed her? Hvordan var hans defensive evner dengang?
            Jeg tænker vi gerne skal have ham igang snart hvis vi vil noget med hans store talent
            Jamen han er, hvad jeg vil betegne som en 8'er. Meget boldsikker moden spillertype, der tager godt beslutninger. Ikke nogen kreatør som Falk, men god pasningsspiller med godt overblik, som tilmed har et rigtigt farligt højreben. Så ja, værktøjerne er der, om han så har fysikken, og evnen til at tage det sidste skridt, det ved jeg ikke endnu. Men kunne være spændende at bringe i spil, han skal dog have en stærk spilbryder ved sin siden, ala Makrini eller Izunna.

            Comment


              #81
              Spås en broncheplads ... http://politiken.dk/sport/fodbold/su...mser-broendby/
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Aah- det er vist en tilnærmelse, af artikelens pointe, som jeg læser den om ikke andet.

                At vurdere det "ikke usandsynligt" og at spå det ske, finder jeg ihvertfald ikke synonymt.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
                  Aah- det er vist en tilnærmelse, af artikelens pointe, som jeg læser den om ikke andet.

                  At vurdere det "ikke usandsynligt" og at spå det ske, finder jeg ihvertfald ikke synonymt.
                  Semantik 😜
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #84
                    Jeg synes ikke vores hold er til bronze. Vi har ramt en stime mod modstandere vi skal kunne måle os imod, men spillet har ikke været specielt prangende. Vi har mange, og mange svære kampe forude. Jeg tror mere på top-seks, hvilket ville være ganske godkendt i min optik.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Jeg synes ikke vores hold er til bronze. Vi har ramt en stime mod modstandere vi skal kunne måle os imod, men spillet har ikke været specielt prangende. Vi har mange, og mange svære kampe forude. Jeg tror mere på top-seks, hvilket ville være ganske godkendt i min optik.
                      Altså hvis jeg skal tage med i betragtning, hvad jeg frygtede før starten på foråret, så vil top 6 være fantastisk.

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Jeg synes ikke vores hold er til bronze. Vi har ramt en stime mod modstandere vi skal kunne måle os imod, men spillet har ikke været specielt prangende. Vi har mange, og mange svære kampe forude. Jeg tror mere på top-seks, hvilket ville være ganske godkendt i min optik.
                        + 1
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Jeg synes ikke vores hold er til bronze. Vi har ramt en stime mod modstandere vi skal kunne måle os imod, men spillet har ikke været specielt prangende. Vi har mange, og mange svære kampe forude. Jeg tror mere på top-seks, hvilket ville være ganske godkendt i min optik.
                          det er i hvert fald at 'sætte barren højt' hvis håbet er bronzepladsen. Jeg håber at det ikke så prangende spil et et udslag af at alle gode kræfter er sat ind på at hjælpe vores cf med at holde mere tæt end i efteråret. Håbet er få fremover at KEP og Tingager/LN er klar til overtage til sommer så spillet kan blive bedre frem ad banen
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Jeg synes ikke vores hold er til bronze. Vi har ramt en stime mod modstandere vi skal kunne måle os imod, men spillet har ikke været specielt prangende. Vi har mange, og mange svære kampe forude. Jeg tror mere på top-seks, hvilket ville være ganske godkendt i min optik.
                            Jeg synes også hold som BIF, FCM og AaB har bedre spillere og derfor burde overgå os, så hvis de får gang i den på et tidspunkt skal vi overpræstere. Nu er de tre klubber bare ikke kommet i gang. FCM er i en stor krise, BIF virker til at være i et dødvande med en træner, som er ret langt fra Frank og AaB har ikke optrådt med samme offensive giftighed, som i efteråret.
                            Derfor bliver det meget tæt, for når enkelte hold ikke rammer niveauet, så taber de point. Derfor er det uhyggeligt svært at spå om, hvor vi ender. Vi spiller jo heller ikke så fortryllende at vi ikke lige pludselig mister point i kampe, som imod FCN og AaB som er meget tætte. Jeg tror der bliver meget tæt om pladserne fra 2-6, for jævnbyrdigheden er ret utrolig, hvor kun FCK og Hobro i hver sin ende af skalaen stikker ud

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Jeg synes også hold som BIF, FCM og AaB har bedre spillere og derfor burde overgå os, så hvis de får gang i den på et tidspunkt skal vi overpræstere. Nu er de tre klubber bare ikke kommet i gang. FCM er i en stor krise, BIF virker til at være i et dødvande med en træner, som er ret langt fra Frank og AaB har ikke optrådt med samme offensive giftighed, som i efteråret.
                              Derfor bliver det meget tæt, for når enkelte hold ikke rammer niveauet, så taber de point. Derfor er det uhyggeligt svært at spå om, hvor vi ender. Vi spiller jo heller ikke så fortryllende at vi ikke lige pludselig mister point i kampe, som imod FCN og AaB som er meget tætte. Jeg tror der bliver meget tæt om pladserne fra 2-6, for jævnbyrdigheden er ret utrolig, hvor kun FCK og Hobro i hver sin ende af skalaen stikker ud
                              Jeg synes, helt ærligt, ikke at BIF har bedre spillere end os. Jo, på nogle pladser måske, men så har vi bedre spillere på andre pladser.

                              FCM og AaB er jeg enig i umiddelbart ser bedre ud, men det til trods hapsede vi jo alle tre point i Aalborg (ligesom vi sagtens kan tabe til Viborg om et par runder trods bedre spillermateriale - det var ikke min pointe).

                              Hvis vi for første gang i flere år har heldet og marginalerne på vores side, kan jeg ikke se, hvorfor vi ikke skal kunne blive nummer 5, 4 eller endda nummer 3. Omvendt, så kan vi lige så nemt ende som 8'er, hvis der går OB i den, og vi igen sejler rundt efter en opløftende periode.

                              Bottomline, så er det nogle ekstremt spændende kampe vi går i møde, og det er lang tid siden, man har været virkelig spændt på en halvsæson som OB-fan. Jeg håber godt nok, at vi kan holde momentum -> shippe en Europa-plads -> trække et hold fra Prag i EL - møde 1500 op på Europa-away -> stemningen tilbage i Odense -> OB med +500 til alle awayturene i næste sæson!

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                                Jeg synes, helt ærligt, ikke at BIF har bedre spillere end os. Jo, på nogle pladser måske, men så har vi bedre spillere på andre pladser.

                                FCM og AaB er jeg enig i umiddelbart ser bedre ud, men det til trods hapsede vi jo alle tre point i Aalborg (ligesom vi sagtens kan tabe til Viborg om et par runder trods bedre spillermateriale - det var ikke min pointe).

                                Hvis vi for første gang i flere år har heldet og marginalerne på vores side, kan jeg ikke se, hvorfor vi ikke skal kunne blive nummer 5, 4 eller endda nummer 3. Omvendt, så kan vi lige så nemt ende som 8'er, hvis der går OB i den, og vi igen sejler rundt efter en opløftende periode.

                                Bottomline, så er det nogle ekstremt spændende kampe vi går i møde, og det er lang tid siden, man har været virkelig spændt på en halvsæson som OB-fan. Jeg håber godt nok, at vi kan holde momentum -> shippe en Europa-plads -> trække et hold fra Prag i EL - møde 1500 op på Europa-away -> stemningen tilbage i Odense -> OB med +500 til alle awayturene i næste sæson!
                                For satan det ville være opløftende . Der er fremgang at spore og jeg nyder den nuværende optimisme . Succes avler succes , og hvor ville det være fedt hvis vi igen får noget der ligner stemning på hjemmebane og hvis vi igen kan overgå FCN på away turene .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X