Oprindeligt indsendt af mågen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sten Grytebust
Collapse
X
-
Fair nok hvis han ryger afstand nu, han har været god for os, men skal vi have penge for ham, skal det nok være nu.
Ønsker ham alt det bedste, han er en god fyr!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHan må jo ikke være klar
Og du er jo også en af de første med høtyven hvis truppen ikke forstærkes Det er så det de prøver på tænker jeg
Så ser jeg hellere vi giver vores egne chancen med de fejl som det selvsagt må indebære .
Vi har endda lige haft 6 sommerkampe i ligaen hvor vi kunne have givet ham en kamp eller to .
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNej tror heller ikke på mere end 7,5 upfront
Mvh
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet er ikke realistisk nej
Mon ikke prisen bliver 5-6 mill plus lidt bonusser
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlægJa gid vi kunne forlænge med ham - Nok ikke realistisk.
Håber så vi kan få 10 + mill for ham, ved ikke om det er realistisk fornuværende, har været rigtig god denne sæson men vel ikke helt så suveræn som tidligere,
Mon ikke prisen bliver 5-6 mill plus lidt bonusser
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægCopy paste er altid nogle kroner værd :)
For hulan hvor kan jeg ikke glæde mig over sådan et salg når man ved stort set intet bliver geninvesteret i truppen...
Dette salg er kun dårligt nyt i mine ører
Håber så vi kan få 10 + mill for ham, ved ikke om det er realistisk fornuværende, har været rigtig god denne sæson men vel ikke helt så suveræn som tidligere,
Leave a comment:
-
Vøge er sgu efterhånden den eneste der har bare lidt på OB, og altid før alle andre.
Leave a comment:
Leave a comment: