Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sten Grytebust
Collapse
X
-
Det kan godt være det bare er mig. Men jeg syntes at Gryte har vist lidt svingende spil de sidste to kampe. Kan det have noget at gøre med medierne/agentens korstog om at få ham væk fra OB, der har sat sig lidt.
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa det gør det helt sikkert.. Men jeg savner bare(med mit naive stribede hjerte) at han gjorde klart at han ønsker OB får en transfer som tak for at have sat skub i hans karriere.. Så man meddeler at han skal købes fri og man ikke bare kan afvente at kalenderen siger 2019
Ja jeg ved godt det er naivt osv osv, men hvor ville jeg dog sove bedre om natten
Men gryte kan jo komme med nok så mange udmeldinger - så længe der ikke er papir på ham er det ikke meget værd....og hvis ikke JH vil forlænge og dermed forhøje hans løn....
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægDet handler desværre nok udelukkende om, hvorvidt han får et interessant tilbud. Fornuftigt at han ikke brænder nogle broer.
Ja jeg ved godt det er naivt osv osv, men hvor ville jeg dog sove bedre om natten
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg"På et tidspunkt skal jeg videre fra OB. Men om det er lige om lidt eller om tre år, er ikke til at sige. Jeg skal ikke spille i Danmark resten af karrieren,« siger Sten Grytebust og fortsætter:
Jeg forholder mig til, at jeg har kontrakt halvandet år endnu. Men det er klart, at hvis der kommer et bud, der er godt for alle parter, så ved man aldrig. Ellers er planen, at jeg skal blive i OB.«
Lyder som vi har til mindst en chance at holde ham lidt længere i OB.
Så lad det blive "om tre år", tak!
https://www.bt.dk/fodbold/staerk-ob-...f-min-karriere
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægDet handler desværre nok udelukkende om, hvorvidt han får et interessant tilbud. Fornuftigt at han ikke brænder nogle broer.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg"På et tidspunkt skal jeg videre fra OB. Men om det er lige om lidt eller om tre år, er ikke til at sige. Jeg skal ikke spille i Danmark resten af karrieren,« siger Sten Grytebust og fortsætter:
Jeg forholder mig til, at jeg har kontrakt halvandet år endnu. Men det er klart, at hvis der kommer et bud, der er godt for alle parter, så ved man aldrig. Ellers er planen, at jeg skal blive i OB.«
Leave a comment:
-
"På et tidspunkt skal jeg videre fra OB. Men om det er lige om lidt eller om tre år, er ikke til at sige. Jeg skal ikke spille i Danmark resten af karrieren,« siger Sten Grytebust og fortsætter:
Leave a comment:
-
Nogen som gar tilgang ig kan give et referat?
https://jyllands-posten.dk/protected...-i-superligaen
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOg det er der 100% nogen der gerne vil. Men man ved aldrig om det helt rigtige tilbud kommer. Hverken for OB eller for ham..
Men hvis OB fucker denne op uden nogen form for kompensation er der nogen der kommer til at stå til spanking ved Thorborg
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJeg ved bare at han ikke bliver så længe, hvis udlandet vil ham :).
Men hvis OB fucker denne op uden nogen form for kompensation er der nogen der kommer til at stå til spanking ved Thorborg
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlægDet lyder jo unægteligt spændende! Ved du noget om, hvor høje forventninger der er til Oliver Christensen? Jeg er med på, at han er en hylde eller to under Søndergaard, men hvor overbeviste er man internt i klubben om, at han har potentiale til at bliver førstemålmand?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOg hvis vi så bare får en god transfersum samt vidresalgsklausuler i er det vel også okay. Det værste der kunne ske i dette tilfælde var at han smutter transferfrit i 2019. Hvem ved. Det kan være at Juventus allerede er ved at forberede et bud
Leave a comment:
Leave a comment: