Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• ForzaLazio
    replied
    Det kan godt være det bare er mig. Men jeg syntes at Gryte har vist lidt svingende spil de sidste to kampe. Kan det have noget at gøre med medierne/agentens korstog om at få ham væk fra OB, der har sat sig lidt.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ja det gør det helt sikkert.. Men jeg savner bare(med mit naive stribede hjerte) at han gjorde klart at han ønsker OB får en transfer som tak for at have sat skub i hans karriere.. Så man meddeler at han skal købes fri og man ikke bare kan afvente at kalenderen siger 2019

Ja jeg ved godt det er naivt osv osv, men hvor ville jeg dog sove bedre om natten
    JH kan vel bare komme med et kontrakt udspil - en forlængelse - det kræver bare som regel en lønstigning. Plus evt frikøbsklausul (hvis ikke det kan klares med en gentlemen agreement om at man selvf ikke står i vejen når og hvis der kommer et interessant bud)

Men gryte kan jo komme med nok så mange udmeldinger - så længe der ikke er papir på ham er det ikke meget værd....og hvis ikke JH vil forlænge og dermed forhøje hans løn....

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Det handler desværre nok udelukkende om, hvorvidt han får et interessant tilbud. Fornuftigt at han ikke brænder nogle broer.
    Ja det gør det helt sikkert.. Men jeg savner bare(med mit naive stribede hjerte) at han gjorde klart at han ønsker OB får en transfer som tak for at have sat skub i hans karriere.. Så man meddeler at han skal købes fri og man ikke bare kan afvente at kalenderen siger 2019

Ja jeg ved godt det er naivt osv osv, men hvor ville jeg dog sove bedre om natten

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Bliver mere og mere lun på ham KEP
    Yep. Efter sidste sæsonnens skuffelse bliver ham bliver mere og mere min personlig shooting star i denne sæson.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Det handler desværre nok udelukkende om, hvorvidt han får et interessant tilbud. Fornuftigt at han ikke brænder nogle broer.
    Du har ret, men lad mit bare nyde en våd drøm "om tre år".;-)

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    "På et tidspunkt skal jeg videre fra OB. Men om det er lige om lidt eller om tre år, er ikke til at sige. Jeg skal ikke spille i Danmark resten af karrieren,« siger Sten Grytebust og fortsætter:
    Jeg forholder mig til, at jeg har kontrakt halvandet år endnu. Men det er klart, at hvis der kommer et bud, der er godt for alle parter, så ved man aldrig. Ellers er planen, at jeg skal blive i OB.«

Lyder som vi har til mindst en chance at holde ham lidt længere i OB.
    Så lad det blive "om tre år", tak!

https://www.bt.dk/fodbold/staerk-ob-...f-min-karriere
    Bliver mere og mere lun på ham KEP

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    præcis - han udtaler sig som han skal, som en rigtig proffesionel. - Håber vi kan holde på ham til sommer - vil gøre det noget lettere at klare skærene når/hvis vi ikke klare top 6.

Leave a comment:

• JMJ
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    "På et tidspunkt skal jeg videre fra OB. Men om det er lige om lidt eller om tre år, er ikke til at sige. Jeg skal ikke spille i Danmark resten af karrieren,« siger Sten Grytebust og fortsætter:
    Jeg forholder mig til, at jeg har kontrakt halvandet år endnu. Men det er klart, at hvis der kommer et bud, der er godt for alle parter, så ved man aldrig. Ellers er planen, at jeg skal blive i OB.«

Leave a comment:

• andlox
    replied

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Nogen som gar tilgang ig kan give et referat?
    https://jyllands-posten.dk/protected...-i-superligaen

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Har han ikke kontrakt noget tid endnu ... jeg tror han er væk senest til sommer (på baggrund af den viden jeg har), hvis han har niveauet.
    Han har kontrakt til sommer 2019

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Og det er der 100% nogen der gerne vil. Men man ved aldrig om det helt rigtige tilbud kommer. Hverken for OB eller for ham..
    Men hvis OB fucker denne op uden nogen form for kompensation er der nogen der kommer til at stå til spanking ved Thorborg
    Har han ikke kontrakt noget tid endnu ... jeg tror han er væk senest til sommer (på baggrund af den viden jeg har), hvis han har niveauet.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jeg ved bare at han ikke bliver så længe, hvis udlandet vil ham :).
    Og det er der 100% nogen der gerne vil. Men man ved aldrig om det helt rigtige tilbud kommer. Hverken for OB eller for ham..
    Men hvis OB fucker denne op uden nogen form for kompensation er der nogen der kommer til at stå til spanking ved Thorborg

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
    Det lyder jo unægteligt spændende! Ved du noget om, hvor høje forventninger der er til Oliver Christensen? Jeg er med på, at han er en hylde eller to under Søndergaard, men hvor overbeviste er man internt i klubben om, at han har potentiale til at bliver førstemålmand?
    Nej ham har jeg ikke hørt det store om desværre. Frygter at det ender som den sidste unge målmand(Radza) vi havde på bænken. Han fik også splinter i røven og måtte videre. Ham hører man ikke mere til så det var måske ikke tilfældigt.. Men vi må se. Med VVS manden som et godt eksempel ved man aldrig helt hvad et ok talent kan drives til

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Og hvis vi så bare får en god transfersum samt vidresalgsklausuler i er det vel også okay. Det værste der kunne ske i dette tilfælde var at han smutter transferfrit i 2019. Hvem ved. Det kan være at Juventus allerede er ved at forberede et bud
    Jeg ved bare at han ikke bliver så længe, hvis udlandet vil ham :).

Leave a comment:

Working...
X