Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sten Grytebust
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg holder mig til hvad der er kommet i medierne med adr. fra Grytebust-lejren. Interessen var ikke stor
https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...af-stor-profil
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...for-grytebust/
http://obstruktion.dk/jesper-hansen-...res-maalmaend/Last edited by Sheed; 24-10-2018, 13:57.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægGætter vi ikke begge to?
Som jeg husker det afviste han en enkelt klub, har du noget der viser at han afviste samtlige?Last edited by manner; 24-10-2018, 13:53.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægSå køres den gamle hest af stalden igen - alt er Jesper Hansens skyld. Først var JH en kæmpe idiot, fordi vi får en ukendt norsk målmand, som var mest kendt for skovture og gimmicks i Norge. Så får den 'dårlige' målmand kæmpe succés fra dag 1 (men det er naturligvis ikke godt sportsdirektørarbejde, det er kun held). Og nu er der ikke forlænget. Gryte har længe stået med alle kort på hånden, og han vil gerne videre. Hvorfor skulle han så forlænge?
En forlængelse skulle have været på plads for nærmest et år siden, og det er så lige dér, hvor Gryte vinder det Gyldne Bur og er hottere end lava.
Gryte har derfor helt naturligt ikke på noget tidspunkt været interesseret i at forlænge, og det kan man ikke hverken sige så meget til eller gøre så meget ved.
At Jesper Hansen nu ser ud til at lade de 2 suverænt bedste spillere vi har haft gående i hans tid i klubben smutte for 0 kr., er under al kritik, uanset hvor meget man ukritisk vil forsvare ham.Last edited by Sheed; 24-10-2018, 13:40.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg tror du gætter .. hvor mange klubber har vist interesse for ham? I flg. ham selv var det sparsomt med det i sommervinduet. Jeg tror ikke at Gryte selv har den store interesse i et salg, da han så med stor sandsynlighed mister en del af sign on fee.
Som jeg husker det afviste han en enkelt klub, har du noget der viser at han afviste samtlige?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDet gjorde han vist med èn klub, men ikke med alle klubber ... og igen, bundlinjen fortæller at Jesper Hansen ikke fik solgt superligaens bedste målmand, uanset mellemregninger så bør det være muligt.
Det er ikke for at genere eller noget, men det er altså så tyk en fejl at jeg lige blander mig.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægLige som i tilfældet med Falk skal der mere end en sælger og en køber til. Spilleren skal også selv ville det. Jeg mener Gryte selv udtrykte at de interesserede klubber der var, ikke var interessante for ham,og at han derfor foretrak at afvente, og ikke have travlt med at komme væk.
Det er ikke for at genere eller noget, men det er altså så tyk en fejl at jeg lige blander mig.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægBundlinjen er at det ikke lykkes Jesper Hansen at sælge Grytebust for en rimelig pris, så kan der være en masse bortforklaringer, men han fejlede der ... det er jo faktuelt.
At man fejler med at sælge superligaens, i perioder, bedste målmand er ikke skide godt arbejde.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægSådan husker jeg det også, FS er et godt bud på en historie om at den spanske klub der endte op med at købe AGF-keeperen ikke ville betale den mill. euro som jeg mener var prisen for "Gryden".
At man fejler med at sælge superligaens, i perioder, bedste målmand er ikke skide godt arbejde.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægJeg frygter også at han ender i BIF. Men omvendt så forstår jeg faktisk godt, hvis der ikke har været bud i størrelsesordenen 7-10 mio. på ham fra udenlandske klubber. Jeg har svært ved at se hvilken liga han vil passe ind i. Han mangler fysik til Italien, England og Tyskland, mens han spil med fødderne er for ringe til Spanien. Så skulle det være hollandske eller belgiske midterklubber - men om de vil lægge de penge for en keeper fra et bundhold i Superligaen ved jeg ikke.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægDet ved jeg ikke med sikkerhed, men det var det, der gik pressehistorier om (jeg kan ikke huske hvor, men gætter på Fyens eller BT). Om han ville til BIF aner jeg ikke, men jeg havde personligt haft det meget stramt med at sælge vores største profil til BIF, især på et tidspunkt hvor der var en vis begrundet fare for nedrykning. Tror du, at forum havde sunget en lovsang for Jesper Hansen, hvis han var blevet solgt til BIF for 7-10 mil?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDu er altså virkelig god til at lyde som en rigtig tudemarie... undskyld jeg siger det.
Hvis det er at være en tudemarie, så find kleenexpakken frem; der kommer mere:-)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægDet ved jeg ikke med sikkerhed, men det var det, der gik pressehistorier om (jeg kan ikke huske hvor, men gætter på Fyens eller BT). Om han ville til BIF aner jeg ikke, men jeg havde personligt haft det meget stramt med at sælge vores største profil til BIF, især på et tidspunkt hvor der var en vis begrundet fare for nedrykning. Tror du, at forum havde sunget en lovsang for Jesper Hansen, hvis han var blevet solgt til BIF for 7-10 mil?
Jeg så dog ingen fare for nedrykning og ville have været ganske tryg ved Oliver og TM som jeg også skrev dengang.
Men man kan jo nemt være bagklog og med JH’s elendige statistik og manglende troværdighed så er han jo et let offer at pege fingre af
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHvor ved du fra at Gryte ikke ville til nogle af de klubber som viste interesse i sommers og ville han heller ikke til BIF i vinters ?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægDet er også Jesper Hansens skyld, når Gryte efter sigende ikke ville til de klubber, der var villige til at byde på ham i sommers, men hellere ville vente på at større klubber potentielt bød sig til. Det må du da kunne forstå?
Leave a comment:
Leave a comment: