Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Darko Bodul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Jeg har lige siddet og set nogle videoer fra foråret '13, hvor Darko spillede sammen med Marcus og af og til Bashkim. Darko får altså sendt nogle fine stikninger afsted til Marcus, Emil og Bashkim hele tiden, og han virker generelt meget bedre og farligere når han spiller sammen med eller lige bag ved en aggressiv, hurtig angriber (altså ikke som Mos..).

    Men som eneangriber i en 5-4-1... nej, det tror jeg ikke.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Jeg har lige siddet og set nogle videoer fra foråret '13, hvor Darko spillede sammen med Marcus og af og til Bashkim. Darko får altså sendt nogle fine stikninger afsted til Marcus, Emil og Bashkim hele tiden, og han virker generelt meget bedre og farligere når han spiller sammen med eller lige bag ved en aggressiv, hurtig angriber (altså ikke som Mos..).

      Men som eneangriber i en 5-4-1... nej, det tror jeg ikke.
      Han virkede også langt bedre i reserveholdskampen, hvor han spillede bag TM. Hvis Falk ikke er klar mod FCK, kan han være fin at bruge som udskiftningsspiller på en af fløjene eller som angribende midtbanespiller. Jeg ser ham heller ikke som decideret angriber ... det har vel mere været i mangel på bedre, at han er blevet brugt dér! Hvis han fik lov til at spille en plads længere tilbage på banen, tror jeg godt vi kunne få en mere sprudlende spiller at se ...

      Comment


        #78
        Jeg kunne godt se ham på højre flanke, hvis Falk som forventet ikke bliver klar til FCK.

        Comment


          #79
          Tror umiddelbart han er for tung til at spille på en af kanterne. Kunne dog godt forestille ham som OM bag en angriber/angriberne.

          Comment


            #80
            Darko er ganske simpelt ikke angriber, men er derimod en 10'er, endnu en fejlcasting af Bech

            Comment


              #81
              Nu skal man passe på med at forfølge spillere, men jeg er sgu godt nok snart træt af Boduls attitude.

              Så lige et par minutters skudtræning i dag. Han råber og står med fingrene i vejret som om han har afgjort en Champions League finale hver gang han scorer, og brokker sig højlydt hvis indlæggene ikke ligger perfekt. I øvelsen skulle han løbe ind sammen med Lado, og det virkede også som om Lado konstant fik kommentarer med på vej. Måske er det bare udtryk for et andet temperament hos udenlandske spillere, så man ikke skal lægge noget i det, men det så nu mere ud som de var uenige og dermed kom til at virke ukoncentrerede i afslutningerne.

              Ovenstående er kun et øjebliksbillede så der skal ikke fortolkes for meget på det.

              Men da jeg var forbi træningen i går havde jeg også fornemmelsen af, at trænerne virkede irriteret på Bodul. Formentlig pga hans attitude.

              Jeg ville ønske vi som i gamle dage havde et andethold, vi kunne sende ham ned på. Det ville være sundt for alle parter. Jeg frygter sgu lidt han har/får dårlig indflydelse på de andre.

              Jeg ved godt det ikke er fair med sådan et personangreb, men jeg trænger til at se manden lukke ned for al sin brok over medspillere og dommere samt en nedjustering af charmen, når han som et lille barn vil have opmærksomhed over en flot detalje. Lad støvlerne tale og bliv ved med det, og kæmp så blodet sprøjter, så skal du nok få positiv opmærksomhed fra alle sider.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                Nu skal man passe på med at forfølge spillere, men jeg er sgu godt nok snart træt af Boduls attitude.

                Så lige et par minutters skudtræning i dag. Han råber og står med fingrene i vejret som om han har afgjort en Champions League finale hver gang han scorer, og brokker sig højlydt hvis indlæggene ikke ligger perfekt. I øvelsen skulle han løbe ind sammen med Lado, og det virkede også som om Lado konstant fik kommentarer med på vej. Måske er det bare udtryk for et andet temperament hos udenlandske spillere, så man ikke skal lægge noget i det, men det så nu mere ud som de var uenige og dermed kom til at virke ukoncentrerede i afslutningerne.

                Ovenstående er kun et øjebliksbillede så der skal ikke fortolkes for meget på det.

                Men da jeg var forbi træningen i går havde jeg også fornemmelsen af, at trænerne virkede irriteret på Bodul. Formentlig pga hans attitude.

                Jeg ville ønske vi som i gamle dage havde et andethold, vi kunne sende ham ned på. Det ville være sundt for alle parter. Jeg frygter sgu lidt han har/får dårlig indflydelse på de andre.

                Jeg ved godt det ikke er fair med sådan et personangreb, men jeg trænger til at se manden lukke ned for al sin brok over medspillere og dommere samt en nedjustering af charmen, når han som et lille barn vil have opmærksomhed over en flot detalje. Lad støvlerne tale og bliv ved med det, og kæmp så blodet sprøjter, så skal du nok få positiv opmærksomhed fra alle sider.
                Det kommer bare ikke til at ske - han er medgangsspiller og ikke ordentlig teamplayer og dermed fuldstændig fejl-castet i første omgang.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Det kommer bare ikke til at ske - han er medgangsspiller og ikke ordentlig teamplayer og dermed fuldstændig fejl-castet i første omgang.
                  Jeg er heller ikke så naiv, at jeg tror på det. Det var egentlig mere et resultat af magtesløshed, som når man prøver at overbevise sine børn, om at de skal gøre et eller andet, som man alligevel godt ved aldrig kommer til at ske. Kald det bare at råbe i skoven:-)

                  Vi er helt enige i, at det ligner et fejlcast. Evnerne er der måske, men hans ego passer bare ikke. Jeg håber, vi kan finde en løsning inden næste sommer. Den nuværende situation er ikke god for OB, og et eller andet sted har jeg også ondt af Bodul.

                  Comment


                    #84
                    Boduls mandagsmål

                    http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...d-flot-ob-mal/

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlæg
                      Smart at være så fraværende, at man ikke kan dømmes off-side.

                      Nej, fint sparket ind, men håber ikke det giver en billet til startopstillingen mod Silkeborg.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Smart at være så fraværende, at man ikke kan dømmes off-side.

                        Nej, fint sparket ind, men håber ikke det giver en billet til startopstillingen mod Silkeborg.
                        mej jeg håber egentlig vi vil fortsætte lidt af det samme som i 1. Halvleg i dag. Emil oppe foran med TM og så en løbestærk 4-mands midtbane som er aggressive i genpresset og erobre på samme måde som i dag, for det er der sgu potentiale i. Nu fik vi ikke det store ud af det i dag chancemæssigt, men der må kunne udvikles på det, så de også kan skabes.
                        Nu er Desler nok desværre ude næste kamp, og falk er nok heller ikke klar til at starte, så det begrænser vores muligheder lidt, men man kunne smide Spelmann eller Ari på venstrekanten og ellers stille som i dag. Så har vi i hvert fald energien, og så mangler timingen bare lidt når vi så fanger bolden, så kan vi blive giftige.
                        man kan godt drage paralleller fra dagens kamp, og til sæsonens hidtil bedste præstation, mod AaB. Forskellen var bare at vi dengang havde Falk, som kunne skabe chancerne for os, og ham savner vi virkelig. Specielt når vi kan fange modstanderen højt og ude af balance, for her er Falk i særklasse.

                        Comment


                          #87
                          Bodul ekstra træner

                          http://www.bold.dk/nyt/ekstratraenin...et-ob-angriber

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            det er sgu også hans absolut sidste chance for at vise noget i OB nu. Ingen angribere har indtil videre vist sig farlige, så de starter helt på linje nu under Ove, og så må han sgu begynde at overføre sine kvaliteter til kampbanen. offside eller ej, så er der jo ingen udover Bodul i vores trup, som kan lave et mål som det Bodul lavede i mandags, og de kvaliteter skal han have meget mere frem i sit spil, for ellers bliver han frosset helt ud af Ove, som absolut ikke vil acceptere hans normalt alt for lade attitude

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Smart at være så fraværende, at man ikke kan dømmes off-side.

                              Nej, fint sparket ind, men håber ikke det giver en billet til startopstillingen mod Silkeborg.
                              Så du noget fra vores andre angribere som berettiger dem til en plads i start 11 ?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #90
                                Så røg han med en fyreseddel. Dette må alt andet lige betyde at der skal noget ind på angriber kontoen! http://www.ob.dk/artikel/ob-ophaever...rko-bodul.aspx

                                Comment

                                Working...
                                X