Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Darko Bodul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    http://www.bold.dk/nyt/troels-b-for-...yrde-paa-bodul

    Egentligt sympatisk nok, at han tager presset fra Bodul og lægger det over på JH - jeg synes at der er ved at blive trukket lidt streger op mellem træner og direktør!

    "men der er i hvert fald ingen grund til at forsinke den sag."
    Ja, man må sige TB vægte sine ord meget i disse dage. Han fremstår ultraneutralt i sine udmeldinger om behovet for spillere - efterfulgt af kommentarer som denne, der vel samlet oversat til dansk betyder "Nu vil jeg sgu have en angriber":-) Mon ikke også JH lægger pres på videre op i systemet for at få lidt mere råderum? Gad godt være en flue på væggen for en dag i Ådalen.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Nu bliver det lidt mærkeligt, fordi jeg skal forsvare Darko Bodul, som jeg synes har vist meget lidt i OB. Men en angriber skal altså have nogle bolde at arbejde med og løb omkring sig - og det er svært, når spillet bliver så stereotypt som i søndags. 'OB er Gud' havde en fin pointe i en anden tråd om at vi stadig er dårlige til at spille imod 'mindre' hold, der pakker sig. Det er så absolut heller ikke Darkos spidskompetence; han har hverken kropsstyrke eller eksplosive løb til at komme fri.
      Jeg ved vi snakkede om det under kampen, så jeg gik hjem og genså den på tv, og holdt øje med de ting vi havde snakket om: Schoops kamp, Toppel, og Bodul.

      Schoop spillede en dårligere kamp set på tv end på stadion (men var stadig ikke så dårlig som folk vil gøre ham til). Toppel var en katastrofe med fødderne, og dropper på det første mål.

      Bodul har jeg ikke ændret mening omkring. Han får faktisk en del muligheder for at kunne spille chancer større, og en del bolde at arbejde med, men han misser konsekvent sin førsteberøring, eller tager de forkerte (eller ingen) løb. Det var en gennemført håbløst præstation.
      Last edited by Onkel Riffel; 23-07-2014, 13:20.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Jeg ved vi snakkede om det under kampen, så jeg gik hjem og genså den på tv, og holdt øje med de ting vi havde snakket om: Schoops kamp, Toppel, og Bodul.

        Schoop spillede en dårligere kamp set på tv end på stadion (men var stadig ikke så dårlig som folk vil gøre ham til). Toppel var en katastrofe med fødderne, og dropper på det første mål.

        Bodul har jeg ikke ændret mening omkring. Han får faktisk en del muligheder for at kunne spille chancer større, og en del bolde at arbejde med, men han misser konsekvent sin førsteberøring, eller tager de forkerte (eller ingen) løb. Det var en gennemført håbløst præstation.
        Bodul er en katastrofe og har været det fra starten. Han har ingen af de egenskaber man kan forvente af en første-angriber, som vi jo desværre må acceptere, han er pt.. En første-angriber i Superligaen burde lægge 10-12 bolde i nettet i løbet af en sæson. Jeg tvivler på, Bodul kan score fem - selv hvis han skød straffe...
        Striw'd jart - Striw'd blo'!

        Nu vinder vi GULD!

        Kluden Krew - O'ense Internationals!

        Comment


          #64
          Han er ELENDIG - og intet mindre end en katastrofe at han er eneste angriber

          En falliterklæring af de store, glæder mig usigeligt til han er helt VÆK fra klubben. Kan sgu ikke holde ud at se på ham i kampene længere, ugidelig og slår bare ud med armene når det ikke lykkedes for ham, dvs hele tiden

          Comment


            #65
            Artikel i SportFyn igår med Bodul. Ingen citater. Kun recap af hans OB forløb..
            men det konkluderes klart at Bodul ser ud til at være færdig i OB og at ingen af parterne nok vil modsætte sig en hurtig handel

            Comment


              #66
              Looooooooooooooooooool

              http://www.bold.dk/nyt/bodul-vil-kae...b-forlaengelse

              Comment


                #67
                Bodul, der scoret otte gange i 48 kampe for OB, har ikke bemærket, at han har været genstand for speciel hård kritik fra omverdenen.


                - Jeg læser ikke de danske aviser og lytter ikke til eksperterne. Jeg kender mine egne kvaliteter, og så er det lidt ligegyldigt, hvad folk siger om mig, siger Bodul.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Bodul, der scoret otte gange i 48 kampe for OB, har ikke bemærket, at han har været genstand for speciel hård kritik fra omverdenen.


                  - Jeg læser ikke de danske aviser og lytter ikke til eksperterne. Jeg kender mine egne kvaliteter, og så er det lidt ligegyldigt, hvad folk siger om mig, siger Bodul.
                  Det kan være, at problemet ligger i at manden INGEN selverkendelse ejer.

                  Jeg måtte også:

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Det kan være, at problemet ligger i at manden INGEN selverkendelse ejer.

                    Jeg måtte også:
                    Det lyder jo bekendt, er der ikke en dansk angriber der mener det samme?

                    Comment


                      #70
                      Personligt kan jeg godt lide Bodul, men mener ikke at han bliver spillet rigtigt... ser ham mere som en 10'er end en boks angriber. Da de fleste af hans mål bliver scoret på langskud, nytter det jo ikke at han skal stå inde i feltet som spids, tror at han ville være en god partner til lado hvis vi spiller med 2 angriber, så han kan tage dybteløbne....

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
                        Personligt kan jeg godt lide Bodul, men mener ikke at han bliver spillet rigtigt... ser ham mere som en 10'er end en boks angriber. Da de fleste af hans mål bliver scoret på langskud, nytter det jo ikke at han skal stå inde i feltet som spids, tror at han ville være en god partner til lado hvis vi spiller med 2 angriber, så han kan tage dybteløbne....
                        +1

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
                          Personligt kan jeg godt lide Bodul, men mener ikke at han bliver spillet rigtigt... ser ham mere som en 10'er end en boks angriber. Da de fleste af hans mål bliver scoret på langskud, nytter det jo ikke at han skal stå inde i feltet som spids, tror at han ville være en god partner til lado hvis vi spiller med 2 angriber, så han kan tage dybteløbne....


                          - og så skal hans medspillere også have liiiidt mere tiltro til ham. Bare en smule. I nogle kampe får han godt nok ikke lov at få noget at arbejde med.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
                            Personligt kan jeg godt lide Bodul, men mener ikke at han bliver spillet rigtigt... ser ham mere som en 10'er end en boks angriber. Da de fleste af hans mål bliver scoret på langskud, nytter det jo ikke at han skal stå inde i feltet som spids, tror at han ville være en god partner til lado hvis vi spiller med 2 angriber, så han kan tage dybteløbne....
                            Jeg kan også lide attituden. Humor og fighter vilje. Sympatisk fyr, men det ændrer ikke noget ved resultaterne. Han bør ikke være i start 11.
                            Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Xabuni Se indlæg
                              Jeg kan også lide attituden. Humor og fighter vilje. Sympatisk fyr, men det ændrer ikke noget ved resultaterne. Han bør ikke være i start 11.
                              Er helt enig i at han ikke skal være i start 11 når vi spiller 3-4-2-1 da jeg ikke ser ser ham som ene angriber. Og dog ville han være et godt supplement til pladserne bag angriberen, (ved ikke om falk og Larsen er kanter eller offensive midtbane spiller, hvis de er OM ville jeg mene at han ville passe meget godt ind) men som sagt ville han passe bedre ind i en 4-4-2, 4-4-1-1 eller en 4-5-1.
                              Last edited by kyhn; 26-08-2014, 11:34.

                              Comment


                                #75
                                Nogen gange må vi også se tingene som de er... Der er sikkert 100 ting der kunne gøres anderledes omkring Bodul, og føre til noget bedre, men sådan er det bare ikke... Han skal videre, og hellere gratis nu/til vinter, end gratis til sommer...

                                Vi er ikke der nu, hvor en udenlandsk spiller i sin ellers bedste alder, ikke kan falde ind og præstere - ikke bruges rigtig - bare ikke er bedre, eller hvad grunden nu kunne være, og vi så skal gå og vente på der måske kan ske noget, hvis nu det ene eller det andet... En forlængelse med Bodul er i min verden, det samme som at gøre klar til at træde et skridt tilbage i hele "processen"...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X