Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Darko Bodul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
    Så røg han med en fyreseddel. Dette må alt andet lige betyde at der skal noget ind på angriber kontoen! http://www.ob.dk/artikel/ob-ophaever...rko-bodul.aspx
    Der MÅ blive arbejdet på et eller andet. Meget kan man sige om Darko, men han var i det mindste et offensivt kort man kunne spille til sidst i kampene. Ellers har man vurderet, at han er blevet overhalet af Greve, og ikke stod til ret meget spilletid (hvis noget overhovedet) i foråret.

    Men i vores situation er det risikabelt at sende en af vores få offensivspillere på porten to dage før vinduet lukker, hvis man ikke har en erstatning klar.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Der MÅ blive arbejdet på et eller andet. Meget kan man sige om Darko, men han var i det mindste et offensivt kort man kunne spille til sidst i kampene. Ellers har man vurderet, at han er blevet overhalet af Greve, og ikke stod til ret meget spilletid (hvis noget overhovedet) i foråret.

      Men i vores situation er det risikabelt at sende en af vores få offensivspillere på porten to dage før vinduet lukker, hvis man ikke har en erstatning klar.
      Jeg er parat til implosionen herinde, når det viser sig, at der ikke er en erstatning klar om 2 dage. Ikke hvis; men når.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Der MÅ blive arbejdet på et eller andet. Meget kan man sige om Darko, men han var i det mindste et offensivt kort man kunne spille til sidst i kampene. Ellers har man vurderet, at han er blevet overhalet af Greve, og ikke stod til ret meget spilletid (hvis noget overhovedet) i foråret.

        Men i vores situation er det risikabelt at sende en af vores få offensivspillere på porten to dage før vinduet lukker, hvis man ikke har en erstatning klar.
        Jo men på den anden side, så elendigt Bodil har præsteret, levner det næppe noget savn. Det at bruge Greve væsentligt mere, opfatter jeg som en reel forstærkning. Eller det kan være, Mikkelsen efterhånden er ved at være der træningsmæssigt?

        Tror ikke, vi skal regne med det store, foråret skal bare køres igennem uden nedrykning, det er ikke tid til vilde investeringer, højest et lejemål, men det røg så i vasken.....

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Jo men på den anden side, så elendigt Bodil har præsteret, levner det næppe noget savn. Det at bruge Greve væsentligt mere, opfatter jeg som en reel forstærkning. Eller det kan være, Mikkelsen efterhånden er ved at være der træningsmæssigt?

          Tror ikke, vi skal regne med det store, foråret skal bare køres igennem uden nedrykning, det er ikke tid til vilde investeringer, højest et lejemål, men det røg så i vasken.....
          Jeg er stadig overbevist om, at vi henter en eller anden. Om det så bliver i Larsson eller Casper Johansen-klassen, må tiden vise.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #95
            Og i øvrigt: Hold kæft, hvor har vi ophævet mange spillerkontrakter i løbet af de sidste ti år. Gad vide, om ikke vi har danmarksrekorden i dén diciplin? Jeg synes det er beskæmmende, at vi ikke kan sælge vores spillere. Har vi solgt nogle spillere Poul Hansen hentede?
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #96
              Det er vel et udslag af det helt gennemgående problem, nemlig manglen på evnen til, at se potentialet. Det tror jeg hænger meget tæt sammen med, at klubben ikke har været bevidst om sin identitet, ikke været bevidst om de mentale og menneskelige sider af en spiller, hvordan en spiller kan præstere under de skrabede rammer i Ådalen, og hvordan en spiller passer ind i fællesskabet.

              Vi er danmarksmestre i fejlkøb.

              Comment


                #97
                Daniel Larsson, tjahh, lige da jeg så navnet i går tænkte jeg, hhmmm, kant og "semi-angriber"! Hvad skal vi med det. Efter at have læst op på ham var jeg mere glad. Tror han er en dygtig spiller. Nu her lørdag middag er jeg 50/50 på at vi ikke fik ham.

                Det jeg håber for resten af vinduet er, at enten foretager vi os ikke en skid eller også henter vi noget godt, enten på en 4-årig kontrakt eller 6 måneders leje med en option, der virker efter hensigten. Ikke mere udvikling/talent, det har vi i form af Greve og Mikkelsen.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Det er vel et udslag af det helt gennemgående problem, nemlig manglen på evnen til, at se potentialet. Det tror jeg hænger meget tæt sammen med, at klubben ikke har været bevidst om sin identitet, ikke været bevidst om de mentale og menneskelige sider af en spiller, hvordan en spiller kan præstere under de skrabede rammer i Ådalen, og hvordan en spiller passer ind i fællesskabet.

                  Vi er danmarksmestre i fejlkøb.
                  Enig ... Og det hænger vel også sammen med at vi har skåret så meget ind til benet på scoutingsiden at kompetencerne til det mangler ...
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #99
                    Farvel og tak til Bodul, og held og lykke dit nye sted.
                    Men det må betyde nyt fra tilgangssiden i weekenden - med Bodul væk og Mikkelsen skadet........ny angriber må være på trapperne........ ;-)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Der MÅ blive arbejdet på et eller andet. Meget kan man sige om Darko, men han var i det mindste et offensivt kort man kunne spille til sidst i kampene. Ellers har man vurderet, at han er blevet overhalet af Greve, og ikke stod til ret meget spilletid (hvis noget overhovedet) i foråret.

                      Men i vores situation er det risikabelt at sende en af vores få offensivspillere på porten to dage før vinduet lukker, hvis man ikke har en erstatning klar.
                      At vi ophæver med Bodul nu kan kun betyde at der nu arbejdes endnu mere på at hente en angriber. Der er nu er skabt endnu bedre luft i lønbudgettet til at hente en angriber af en vis kaliber, da jeg ikke er i tvivl om at Bodul har ligget højt i lønhierakiet.
                      jeg tænker umiddelbart:
                      Thomas Dalgaard
                      Mads Hvilsom

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                        At vi ophæver med Bodul nu kan kun betyde at der nu arbejdes endnu mere på at hente en angriber. Der er nu er skabt endnu bedre luft i lønbudgettet til at hente en angriber af en vis kaliber, da jeg ikke er i tvivl om at Bodul har ligget højt i lønhierakiet.
                        jeg tænker umiddelbart:
                        Thomas Dalgaard
                        Mads Hvilsom
                        Ved ikke om jeg håber det, men Emil Berggren koster jo lige præcis noget vi kan betale.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Ved ikke om jeg håber det, men Emil Berggren koster jo lige præcis noget vi kan betale.
                          Han kunne godt være en spændende angriber at få ind og hvis Kent Nielsen vender pilen op kunne en lang kontrakt give god mening. Måske Hvilsom også har en fornuftig frikøbsklausul så vi samtidig kan svække Hobros offensiv samtidig med at styrke vores egen ;-)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                            Han kunne godt være en spændende angriber at få ind og hvis Kent Nielsen vender pilen op kunne en lang kontrakt give god mening. Måske Hvilsom også har en fornuftig frikøbsklausul så vi samtidig kan svække Hobros offensiv samtidig med at styrke vores egen ;-)
                            Kunne være sejt, så gør vi som Bayern München

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Det er vel et udslag af det helt gennemgående problem, nemlig manglen på evnen til, at se potentialet. Det tror jeg hænger meget tæt sammen med, at klubben ikke har været bevidst om sin identitet, ikke været bevidst om de mentale og menneskelige sider af en spiller, hvordan en spiller kan præstere under de skrabede rammer i Ådalen, og hvordan en spiller passer ind i fællesskabet.

                              Vi er danmarksmestre i fejlkøb.
                              Det er desværre nok sandt. FCK har brugt flere penge på fejlkøb end os, men de har på den anden side plads til det. Både økonomisk og i pokalskabet.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Det kan næsten kun betyde at Bodul ville have været gratis at hente for andre klubber, ærgerligt vi ikke fik ham skippet til Østrig, når du der endelig var nogen som var lune på ham... han må jo have været for dyr, både for dem og os, siden det er endt som det er... (Ja niveauet spiller nok også ind )
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X