Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Darko Bodul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Ikke legend, men eventyr: Han kom som svane og gik som grimme ælling.

    Hehehe.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Ikke legend, men eventyr: Han kom som svane og gik som grimme ælling.
      Årets kommentar. (Svane er dog nok lidt højt sat, men pointen er SPOT ON!.).

      Comment


        HAHAHA... Kandidat til årets tråd på SSO...

        http://www.bif-support.dk/sso/forum_...er=last_answer
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          HAHAHA... Kandidat til årets tråd på SSO...

          http://www.bif-support.dk/sso/forum_...er=last_answer
          Godt fundet

          Comment


            Der er da nogen fynboer som har hacket deres forum. HAHAHA.

            Faldt bla over denne.
            "Bodul skulle være noget af en trænings narkoman. Når de andre har forladt trænings anlægget er det alment kendt at Bodul fortsætter timer endnu for at fin pudse de sidste detaljer. Noget Stückler kunne lære meget af ;)"
            Synes godt om (0) Synes ikke om (0)
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              hahahaha! Sjoveste hackerangreb - der er faste brugere, der hopper med på hypen:-)

              Comment


                Darko og Brøndby? Jeg frygter Darko har da større ambitioner.
                Jeg tænker lige på den ildevarslende Audi A6 fra Dortmund ... Måske det var Klopp, der nu ønsker at erstatte Lewandowski og håber på Darko. Så ville dat være skandaløst, at JH ophævte kontrakten og ikke kræver flere millioner fra Dortmund!!
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Ikke legend, men eventyr: Han kom som svane og gik som grimme ælling.
                  Hehe - spot on!

                  Jeg kan huske Darkos første kamp for OB - der skrev jeg et eller andet sted, at Skoubo virkelig skulle tage sig sammen, hvis det her var Darkos niveau. Darko spillede en super kamp, og viste hvor dygtig en fodboldspiller han kunne være. Hvad der så skete derfra, ja det må guderne vide - nedad bakke gik det i hvert fald.

                  Stod bag ham i køen i en Fakta i sommers. Han talte noget nær perfekt dansk til pigen ved kassen - og talte også dansk til hvad jeg formoder kunne være hans egen lille datter. Så et eller andet sted har han da gjort sit til at "integrere" sig i DK og gøre det lettere for sig selv.

                  Han er ganske sikkert en god fyr, og en ganske dygtig fodboldspiller - men noget gik galt på fodboldbanen for ham i OB, så han skal have et held og lykke med på sin vej herfra.
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Hehe - spot on!

                    Jeg kan huske Darkos første kamp for OB - der skrev jeg et eller andet sted, at Skoubo virkelig skulle tage sig sammen, hvis det her var Darkos niveau. Darko spillede en super kamp, og viste hvor dygtig en fodboldspiller han kunne være. Hvad der så skete derfra, ja det må guderne vide - nedad bakke gik det i hvert fald.

                    Stod bag ham i køen i en Fakta i sommers. Han talte noget nær perfekt dansk til pigen ved kassen - og talte også dansk til hvad jeg formoder kunne være hans egen lille datter. Så et eller andet sted har han da gjort sit til at "integrere" sig i DK og gøre det lettere for sig selv.

                    Han er ganske sikkert en god fyr, og en ganske dygtig fodboldspiller - men noget gik galt på fodboldbanen for ham i OB, så han skal have et held og lykke med på sin vej herfra.
                    Viser vel bare, at TB kunne stoppe enhver udvikling og spilleglæde hos en spiller, Det så vi jo også i SIF og EFB

                    Comment


                      Darko Bodul er taget til Tyrkiet på træningslejr for at skrive under med østrigske Altach.#sportfyn

                      Comment


                        Darko Bodul du burde være blevet bilhandler.
                        Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Darko Bodul er taget til Tyrkiet på træningslejr for at skrive under med østrigske Altach.#sportfyn
                          Er det noget med sign-on mon, siden vi ikke kan "sælge" ham gratis, og spare det næste halve års/delvis lønudgifter... Bodul der har været stædig...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Det forlyder at Darko har skrevet under med Altach nu

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
                              Det forlyder at Darko har skrevet under med Altach nu
                              Jeg vil ikke blive overrasket hvis han bliver en succes på et hold som bedre forstår at integrere ham på holdet , spille ham rigtigt og give ham en angrebsmakker som tager slåskampene i feltet .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
                                Det forlyder at Darko har skrevet under med Altach nu
                                https://twitter.com/SCRAltach

                                Comment

                                Working...
                                X