Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Darko Bodul
Collapse
X
-
-
Der er da nogen fynboer som har hacket deres forum. HAHAHA.
Faldt bla over denne.
"Bodul skulle være noget af en trænings narkoman. Når de andre har forladt trænings anlægget er det alment kendt at Bodul fortsætter timer endnu for at fin pudse de sidste detaljer. Noget Stückler kunne lære meget af ;)"
Synes godt om (0) Synes ikke om (0) OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Darko og Brøndby? Jeg frygter Darko har da større ambitioner.
Jeg tænker lige på den ildevarslende Audi A6 fra Dortmund ... Måske det var Klopp, der nu ønsker at erstatte Lewandowski og håber på Darko. Så ville dat være skandaløst, at JH ophævte kontrakten og ikke kræver flere millioner fra Dortmund!!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægIkke legend, men eventyr: Han kom som svane og gik som grimme ælling.
Jeg kan huske Darkos første kamp for OB - der skrev jeg et eller andet sted, at Skoubo virkelig skulle tage sig sammen, hvis det her var Darkos niveau. Darko spillede en super kamp, og viste hvor dygtig en fodboldspiller han kunne være. Hvad der så skete derfra, ja det må guderne vide - nedad bakke gik det i hvert fald.
Stod bag ham i køen i en Fakta i sommers. Han talte noget nær perfekt dansk til pigen ved kassen - og talte også dansk til hvad jeg formoder kunne være hans egen lille datter. Så et eller andet sted har han da gjort sit til at "integrere" sig i DK og gøre det lettere for sig selv.
Han er ganske sikkert en god fyr, og en ganske dygtig fodboldspiller - men noget gik galt på fodboldbanen for ham i OB, så han skal have et held og lykke med på sin vej herfra.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægHehe - spot on!
Jeg kan huske Darkos første kamp for OB - der skrev jeg et eller andet sted, at Skoubo virkelig skulle tage sig sammen, hvis det her var Darkos niveau. Darko spillede en super kamp, og viste hvor dygtig en fodboldspiller han kunne være. Hvad der så skete derfra, ja det må guderne vide - nedad bakke gik det i hvert fald.
Stod bag ham i køen i en Fakta i sommers. Han talte noget nær perfekt dansk til pigen ved kassen - og talte også dansk til hvad jeg formoder kunne være hans egen lille datter. Så et eller andet sted har han da gjort sit til at "integrere" sig i DK og gøre det lettere for sig selv.
Han er ganske sikkert en god fyr, og en ganske dygtig fodboldspiller - men noget gik galt på fodboldbanen for ham i OB, så han skal have et held og lykke med på sin vej herfra.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDarko Bodul er taget til Tyrkiet på træningslejr for at skrive under med østrigske Altach.#sportfynTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlægDet forlyder at Darko har skrevet under med Altach nu817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlægDet forlyder at Darko har skrevet under med Altach nu
Comment
Comment