Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Darko Bodul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Jeg synes desværre vores østrigske ven spillede endnu en skidt kamp i går.

    For mange forgæves løb, de forkerte steder hen. Virker tung i boldomgangen, og det værste er, at selvom han tydeligvis er mere fit end i efteråret, så er han altså stadig pænt langsom. Måske det bliver bedre mod nogle lidt langsommere forsvarsspillere (FCMs er nogle af de hurtigste i ligaen), men jeg var godtnok ikke imponeret i går.

    Så hellere Mos.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Jeg synes desværre vores østrigske ven spillede endnu en skidt kamp i går.

      For mange forgæves løb, de forkerte steder hen. Virker tung i boldomgangen, og det værste er, at selvom han tydeligvis er mere fit end i efteråret, så er han altså stadig pænt langsom. Måske det bliver bedre mod nogle lidt langsommere forsvarsspillere (FCMs er nogle af de hurtigste i ligaen), men jeg var godtnok ikke imponeret i går.

      Så hellere Mos.
      Enig.. Manden burde tabe 5-10 kilo umiddelbart.. Ikke fordi han er fed, men han ligner en der godt kunne være mere fit.. Og det kunne måske give lidt mere speed..
      han kæmpede ellers godt for sagen, men det bliver jo aldrig farligt..
      jeg tror ikke på ham desværre

      Comment


        #18
        Han er ubrugelig. Det er min umiddelbare analyse. Han kan dårligt holde i en bold, taber alle hovedstødsdueller og har ingen fart. Vores andre angribere har anvendelige spidskompetencer, som kan parres. Bodul har fin teknik på nogle punkter, men så stopper det også der.

        Kan vi dog bare få læsset ham, Vadocz og Jesper C ud, så må der være lønkroner til at styrke defensiven og købe endnu en angriber.

        Comment


          #19
          Puuh, der er altid håb, men det er ikke altid det bedste og basere sine forventninger på :) Håber også på 7 rigtig i lotto, men planlægger ikke efter det :)

          Hvor ville det dog være dejligt og få gang i ham og Vadocz, de har i små glimt vist de kan noget, men virkere bare ikke til de gider ? (eller måske kan?)

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
            Puuh, der er altid håb, men det er ikke altid det bedste og basere sine forventninger på :) Håber også på 7 rigtig i lotto, men planlægger ikke efter det :)

            Hvor ville det dog være dejligt og få gang i ham og Vadocz, de har i små glimt vist de kan noget, men virkere bare ikke til de gider ? (eller måske kan?)
            Jeg tror bare ikke at de er bedre
            Eller måske vil de ikke yde den ekstra ekstra ekstra indsats der skal til for at hæve sit niveau

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Emilseir Se indlæg
              Han er ubrugelig. Det er min umiddelbare analyse. Han kan dårligt holde i en bold, taber alle hovedstødsdueller og har ingen fart. Vores andre angribere har anvendelige spidskompetencer, som kan parres. Bodul har fin teknik på nogle punkter, men så stopper det også der.

              Kan vi dog bare få læsset ham, Vadocz og Jesper C ud, så må der være lønkroner til at styrke defensiven og købe endnu en angriber.
              Du kan roligt smide Skoubo i samme gruppe

              Comment


                #22
                Boduls spidskompetencer er følgende: Fraværende i alle vigtige situationer, at få bolden til at springe langt væk i tæmningerne og til sidst at tage elendige beslutninger. Han skal godt nok oppe sig, hvis han ikke får sparket til sommer.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                  Du kan roligt smide Skoubo i samme gruppe
                  skoubo og vadocz er jo så væk til sommer....med mindre jesper finder på at forlænge med skoubo, hvilket jeg egenligt godt kunne se - hvis ellers han går markant ned i løn

                  Comment


                    #24
                    Det skulle godt nok også være markant!

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                      Det skulle godt nok også være markant!
                      enig - og skoubo er for meget skadet og score for lidt. Men taget i betragtning hvor mange spillere der potentielt skal hentes til sommer så kunne jeg sagtens se at man valgte et år ekstra til både skoubo og amc.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                        Du kan roligt smide Skoubo i samme gruppe
                        Jeg er helt enig mht. Bodul, det er svært at få øje på hvad han for alvor kan bidrage med.

                        Skoubo kan mere. Han vinder faktisk en fornuftig mængde hovedstødsdueller når bolden spilles op på ham og fungerer i det hele taget udmærket som targetspiller (kan også sagtens modtage den i fødderne). Han har blik for spillet og skiller sig oftest fornuftigt af med bolden når han finder plads til det. Han leverer som regel et godt løbearbejde og agerer klogt i presspillet. Han har også ofte været vigtig for os på defensive dødbolde.

                        Så jeg synes nu nok han har brugbare evner. Og når han ikke er skadet spiller han sjældent dårlige kampe.

                        Men det er klart at efter alle de positiver har han også nogle store og meget afgørende mangler: Han er langsom, han er ikke aggressiv nok i feltet og han afslutter for svagt (er uskarp).
                        Og selvom han tilsyneladende ikke vil indrømme det selv så er han altså i truppen som angriber (han behandler bolden fornuftigt men han er altså ikke en 10er/playmaker). Og efter alle plusser og minusser må jeg nok indrømme, at jeg ikke helt mener det holder for et hold med vores ambitionsniveau at have en startende angriber der er så lidt målfarlig som Skoubo.
                        Last edited by Agbre; 23-02-2014, 14:17.

                        Comment


                          #27
                          Skoubo og Kadrii på toppen ville være et godt match. Bodul er for dårlig, længere er den bare ikke. Glæder mig helt vildt til at se Kadrii tilbage igen, vi har virkelig top kvalitet i Emil, Falk og Kadrii.

                          Er uenig i at Skoubo skal væk til sommer, ser gerne man forlænger. Skoubo spiller sjældent dårligt, og når han spiller godt, så gør OB det også.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                            Skoubo og Kadrii på toppen ville være et godt match. Bodul er for dårlig, længere er den bare ikke. Glæder mig helt vildt til at se Kadrii tilbage igen, vi har virkelig top kvalitet i Emil, Falk og Kadrii.

                            Er uenig i at Skoubo skal væk til sommer, ser gerne man forlænger. Skoubo spiller sjældent dårligt, og når han spiller godt, så gør OB det også.
                            Jeg er enig.
                            Bliver dog spændende at se om han vil gå 40-60% ned i løn.

                            Comment


                              #29
                              Ja det er nok der den ligger. Det har jeg svært ved at se...

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                                Ja det er nok der den ligger. Det har jeg svært ved at se...
                                Har jeg også. Men næste spørgsmål er vel om han kan få mere andre steder..
                                Jeg tvivler

                                Comment

                                Working...
                                X