Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Afstemning om, hvorvidt Falk skal spille i foråret.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Jeg som sådan enig med dig i det skrevne. Og jeg bestemt enig i, at der kan forekomme hændelser som gør en debat aktuel på ny, men vil du ikke medgive at debatten herinde til tider bliver en anelse triviel?
    Det kan nogle gange godt føles triviel, ja, men hellere triviel debat end ingen.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
      Jeg som sådan enig med dig i det skrevne. Og jeg bestemt enig i, at der kan forekomme hændelser som gør en debat aktuel på ny, men vil du ikke medgive at debatten herinde til tider bliver en anelse triviel?
      det er jeg selvf. enig i, og i sådan et tilfælde får i da sikkert min "ubegribelige" (læs uforbeholdne) mening om det
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Falk har ikke været god indtil videre, det må vi indse. Om det er nok til, at smide ham af, er jeg lidt tvivlende overfor. Han arbejder for sagen, og kampene og forholdene har ikke favoriseret hans spillestil. Men der skal snart noget lægges på i hans spil, ellers må han ud, for så er det tydeligt, at han ikke har fokus her. Men lad os nu lige give manden et par kampe mere.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Falk har ikke været god indtil videre, det må vi indse. Om det er nok til, at smide ham af, er jeg lidt tvivlende overfor. Han arbejder for sagen, og kampene og forholdene har ikke favoriseret hans spillestil. Men der skal snart noget lægges på i hans spil, ellers må han ud, for så er det tydeligt, at han ikke har fokus her. Men lad os nu lige give manden et par kampe mere.
          Hvis han spiller mod FCN som han gjorde mod AAB, må tålmodigheden snart slippe op. Så mange kampe er der ikke tilbage.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            Jeg synes det generelt virker som om at der er sket en del rent taktisk i vinterpausen, som flere spillere har brug for at vænne sig til. Falk spiller ikke sin vante plads og har nok lidt under det - specielt i Aalborg.
            Derfor er opstarten endnu mere end godkendt for hele holdet!
            Jeg stemmer for at give - flere spillere - lidt ekstra snor, for at vænne sig til KNs nye ideer
            JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
            JM Barometer 1
            2 3 4 5 6 7 8 9 10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Falk har ikke været god indtil videre, det må vi indse. Om det er nok til, at smide ham af, er jeg lidt tvivlende overfor. Han arbejder for sagen, og kampene og forholdene har ikke favoriseret hans spillestil. Men der skal snart noget lægges på i hans spil, ellers må han ud, for så er det tydeligt, at han ikke har fokus her. Men lad os nu lige give manden et par kampe mere.
              Kan ikke bedømme kampen mod Aalborg fordi kunne ikke se kampen, men mod AGF var det ikke en dårlig kamp i mine øjne. Han kunne ikke sætte sin prægning på kampen og der var flere aktioner som mislykkes men kæmpede stenhård og arbejdede god for defensiven. Og det er ja også at han binder mange opmærksomhed af modstanderens forsvar, da de ved at han kan gøre noget extraordinære hver øjeblik og det giver muligheder og spillerum for de andre i holdet.
              Men der skulle komme mere ellers ville jeg også foretrække at tage ham ud til fordel af Greve/Edmundsson.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                Jeg synes det generelt virker som om at der er sket en del rent taktisk i vinterpausen, som flere spillere har brug for at vænne sig til. Falk spiller ikke sin vante plads og har nok lidt under det - specielt i Aalborg.
                Derfor er opstarten endnu mere end godkendt for hele holdet!
                Jeg stemmer for at give - flere spillere - lidt ekstra snor, for at vænne sig til KNs nye ideer
                Enig. Bortset fra dem der er på vej videre.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Enig. Bortset fra dem der er på vej videre.
                  Gælder det også Azer ? ;-)
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Gælder det også Azer ? ;-)
                    Han har ikke skrevet med andre endnu.

                    Vi kan nå at forlænge. Og hvis han spiller som mod AGF og til dels AAB, så bør vi også gøre det.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Han har ikke skrevet med andre endnu.

                      Vi kan nå at forlænge. Og hvis han spiller som mod AGF og til dels AAB, så bør vi også gøre det.
                      Fair nok ..
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        Jeg har nu hele tiden været stemt for at bænke ham. Syntes nu bare hans præstationer eller mangel på samme understreger at han ikke bør starte
                        Så vidt jeg kan se af sammendraget er det Falk der har asisten på målet og også den rigtige gode frispilning af AK i dybden i 1. halvleg. Han er langt fra topniveau - det er medgivet. Men er dog direkte involveret i OBs 2 største chancer i kampen mod Aab, hvor den ene endda fører til målet. Ret skal vel være ret, når vi bedømmer ham?

                        https://www.youtube.com/watch?v=l3tya-Zz7ZI

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Så vidt jeg kan se af sammendraget er det Falk der har asisten på målet og også den rigtige gode frispilning af AK i dybden i 1. halvleg. Han er langt fra topniveau - det er medgivet. Men er dog direkte involveret i OBs 2 største chancer i kampen mod Aab, hvor den ene endda fører til målet. Ret skal vel være ret, når vi bedømmer ham?
                          Er det ikke Edmunsson der spiller AK i dybden?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                            Er det ikke Edmunsson der spiller AK i dybden?
                            Hvor er det da irriterende, at der er en spiller mere med sjusket garn på holdet - du gør mig i tvivl :o)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Hvor er det da irriterende, at der er en spiller mere med sjusket garn på holdet - du gør mig i tvivl :o)
                              Har også svært ved at se det, men hvis man lader sekvensen køre lidt og venter til spilleren kommer ind i billedet igen (går i hvert fald ud fra det er ham) står der vidst nr. 7 på trøjen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                                Er det ikke Edmunsson der spiller AK i dybden?
                                Det er Simun jo, helt sikkert... Kan også se at Falk befinder sig lige bag midtercirklen...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X