Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Afstemning om, hvorvidt Falk skal spille i foråret.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Måske ikke... men hånden på hjertet: Tror du dem vi har bliver bedre på bænken, og se Falk spille, eller af at Falk sidder på bænken og ser dem spille?

Mvh

MaxHH
    Naturlig bliver de andre ikke bedre ved af sidde på bænken hele tid. Og det vil jeg ja ikke.
    Ser det ikke som "sort eller hvid". Der er mange gråtone.
    Vil have Falk ikke hver kamp alle 90 minutter på bekostning af spillemuligheder for de andre.
    Vil bruge ham som EN del af holdet, EN spiller med kvaliteter vi kan god bruge. Og måske den en eller anden spiller i holdet kan udvikle sig nok bedre på grund af sammenspil med Falk.
    Synes det er godt muligt at spille med Falk OG at forberede næste sæson.
    De sidste år var offensiven afhængig af ham og vi havde brug for ham altid det var muligt, fortrinsvist 90 minutter hver kamp. Men situationen har forændret sig i denne sæson. Han er nu "kun" en af flere meget vigtige faktorer i vores spil.
    Derfor vil jeg gerne have ham i holdet i forår uden at "kaste ud" de andre. Jeg går med badazz i det: In Kent we trust.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      Næ men AAB stod heller ikke ligefrem og havde gode afløsere i angrebet....det kom så efter noget tid.
      AaB havde vel netop nogle kvalificerede afløsere klar i Helenius, Spalvis og Jønsson.

Comment

Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
        Det er selvfølgelig en afvejning KN må foretage ift den langsigtede plan.
        Men hvis vi alligevel henter en afløser for Falk efter sæsonen, så er nytteværdien ift den langsigtede plan måske til at overse.
        Igen, det er gisninger. Hvor mange point ekstra ville vi få (eller miste?) med Falk på banen? Både i foråret og fremadrettet.

Jeg vælger ikke at tænke så meget over det, og så lade KN træffe den beslutning. In Kent we trust
        Med mindre dem der får spilletid viser sig at være Falks afløsere... så sparer vi penge på nyindkøb, OG er ovre tabet af Falk... ,o)

Mvh

MaxHH

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Det er ikke at jeg lukker øjnene.
          Det er at jeg kommer til en anden resultat end dig når jeg vejer argumenterne pro og kontra spilletid for Falk.
          Og det er helt o.k. at have forskellige meninger.
          Og det er ikke at jeg overvurderer Falks betydning. Han er en af superligaens bedste kreative offensivspiller. Fester fortalte f.e. hvor fantastisk sin sammenspil med Falk var fra første øjeblik og at han profiterer meget derfra.
          Vi vil helt sikker ikke dø uden ham, men vi vil spille bedre med ham.
          Jeg prøver skam heller ikke at bestemme, hvad du skal mene. Jeg er faktisk ligeglad. Nu var det dog dig der tog fat, i et af mine indlæg, så jeg formodede at du ville have en debat..? Derfor udfordrede jeg dine argumenter. Den udfordring har du ikke taget op, men slået hen med at Kent bestemmer og du stoler på ham. Det er at lukke øjnene for virkeligheden.

At vi sandsynligvis spiller bedre med Fal$k på holdet, har jeg ikke anfægtet. Jeg siger bare, at pænere spil med #9 på holdet, ikke nødvendigvis betyder at vi flytter os længere op i tabellen, end hidtil. Det er jo den historie, de seneste 4 bundplaceringer efter 33 runder, fortæller...

Comment

Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Fint nok, du går op i detaljen, men du svarer ikke på spørgsmålet, så jeg prøver igen: Kan vi blive enige om, at man øger chancen for at vinde, hvis man stiller med sit bedste hold?
            Det har aldrig været et emne for mig, så forstår ikke hvorfor du spørger?

Comment

Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
              Jeg prøver skam heller ikke at bestemme, hvad du skal mene. Jeg er faktisk ligeglad. Nu var det dog dig der tog fat, i et af mine indlæg, så jeg formodede at du ville have en debat..? Derfor udfordrede jeg dine argumenter. Den udfordring har du ikke taget op, men slået hen med at Kent bestemmer og du stoler på ham. Det er at lukke øjnene for virkeligheden.

At vi sandsynligvis spiller bedre med Fal$k på holdet, har jeg ikke anfægtet. Jeg siger bare, at pænere spil med #9 på holdet, ikke nødvendigvis betyder at vi flytter os længere op i tabellen, end hidtil. Det er jo den historie, de seneste 4 bundplaceringer efter 33 runder, fortæller...
              Men nu er det ja Kent som beslutter i virkeligheden. Så er jeg sandsynligvis ikke den der lukker øjnene for virkeligheden.
              En debat betyder for mig at veje mellem forskellige argumenter og ikke at forklare den andens argumenter bare for ikke-eksisterende. Måske vi har der en forskellig forståelse af en debat og det gør det svært at diskutere med hinanden.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                AaB havde vel netop nogle kvalificerede afløsere klar i Helenius, Spalvis og Jønsson.
                ikke i starten af sæsonnen - hvor de netop havde problemer med at score - og holdt AK udenfor truppen

Comment

ikke i starten af sæsonnen - hvor de netop havde problemer med at score - og holdt AK udenfor truppen
                  Enig. Spalvis var lige kommet tilbage fra skade. Helenius var helt ude af form og Jönsson har vist aldrig være en bomber. Men AaB holdt fast i at nye folk skulle dertil og endte jo med en giftig duo i Enevoldsen/Spalvis.

MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    AaB smed deres topscorer på tribunen og fokuserede på de spillere der skulle bringe klubben videre. Det mistede de ingen pladser på. Just saying.

MvT
                    Men de vil spille med KEP i foråret selv om han skifter til os i sommeren.
                    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                      Det har aldrig været et emne for mig, så forstår ikke hvorfor du spørger?
                      Det jeg ville frem til var:
                      Hvis man stiller med sit bedste hold, så øger man sine chancer for at vinde. Dermed øger man også sin chance for at opnå en bedre placering, hvis man stiller med sit bedste hold ift. hvis man ikke stiller i med det bedste hold. Jeg understreger lige igen: det er ikke sikkert, at man opnår en bedre placering, men man øger chancen.
                      Derfor synes jeg heller ikke, at det er et urimeligt synspunkt, at man øger/maksimerer sine chance for den bedst mulige placering ved at lade Falk spille i foråret - vel og mærke hvis han er en del af det bedste hold. For 2 måneder siden ville det ikke have været til diskussion herinde, hvorvidt han var det eller ej. Nu kan der være nogle andre faktorer, der spiller ind, men træningskampene viser, at Kent stadig synes, at han er en del af det bedste hold, og det stoler jeg på, at Kent kan vurdere.

Så er det helt fair, at man af andre grunde synes, at Falk ikke skal spille (ingen grund til at ridse dem op igen her, de bliver jo diskuteret flittigt), men hvis man kun gik efter at opnå den bedst mulige placering i foråret, så er det med Falk på holdet (igen tager jeg det forbehold, at det self kræver, at han er fokuseret og dedikeret, og al virakken ikke ødelægger holdet, men så er han heller ikke en del af det bedste hold længere).

Comment

Men de vil spille med KEP i foråret selv om han skifter til os i sommeren.
                        Mon ikke KEP selv lige vil ha' en medalje i skabet inden han drager sydpå?

MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Mon ikke KEP selv lige vil ha' en medalje i skabet inden han drager sydpå?

MvT
                          Naturlig (lige så Falk vil sikker gerne spille fodbold i foråret). Men vi talte ja om klubbens holdning til spillere som skifter.
                          Dem forskellige behandling af KEP og AK i Aab bekræfter i mine øjne at beslutningen er afhængig af flere faktorer (klubbens situation, de alternativer man har, etc.)
                          - Norbert Elgert -

Comment

Naturlig (lige så Falk vil sikker gerne spille fodbold i foråret). Men vi talte ja om klubbens holdning til spillere som skifter.
                            Dem forskellige behandling af KEP og AK i Aab bekræfter i mine øjne at beslutningen er afhængig af flere faktorer (klubbens situation, de alternativer man har, etc.)
                            Selvfølgelig....men du kan heller ikke sammenligne situationerne. AAB spiller om medaljer - potentielt mesterskab. Det er OB ret så langt fra. Var vi med i den kamp var det lidt noget andet da der ville være et kortsigtet mål og derfor en noget større grund til at lade falk spille.

Comment

Selvfølgelig....men du kan heller ikke sammenligne situationerne. AAB spiller om medaljer - potentielt mesterskab. Det er OB ret så langt fra. Var vi med i den kamp var det lidt noget andet da der ville være et kortsigtet mål og derfor en noget større grund til at lade falk spille.
                              Det er hvad jeg mener med at beslutningen er afhængig af flere faktorer. Og måske jeg er mere for at bruge Falk I foråret end du fordi jeg vil ikke "give væk" sæsonen allerede nu. Ser endnu muligheder at få plads 5 og med rigtig mange lykke til plads 4. Ved at det er også lidt drømmerier i det. Men sommetider bliver drømme realitet og da fodbold er følelse tilhører også drømme med ind fodbold. :-)
                              - Norbert Elgert -

Comment

Det er hvad jeg mener med at beslutningen er afhængig af flere faktorer. Og måske jeg er mere for at bruge Falk I foråret end du fordi jeg vil ikke "give væk" sæsonen allerede nu. Ser endnu muligheder at få plads 5 og med rigtig mange lykke til plads 4. Ved at det er også lidt drømmerier i det. Men sommetider bliver drømme realitet og da fodbold er følelse tilhører også drømme med ind fodbold. :-)
                                nu mener jeg så heller ikke vi giver sæsonnen væk bare fordi vi bænker falk.....regner nu altså godt med de andre kan spille lidt bold.
                                Men ja mit sigte vil klart være på at vi skal være klar til efter sommer - frem for drømmen om en i min optik ret ligegyldig 5 plads.

Comment

Working...
                                X