Oprindeligt indsendt af obforever
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Afstemning om, hvorvidt Falk skal spille i foråret.
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægHvor mange millioner koster det i tabt tilskuerindtægter, at Falk stadig er i OB. Som klub burde OB have statueret, at man ikke accepterer at Falk spiller i OB i foråret - det ville have skabt mere sammenhold og været bedre økonomisk. Og lad være med at tillægge Falk større betydning end han har. Han har SÅ mange mangler defensivt, at han nemt kan erstattes af en spiller der kan noget andet - og så vil man ikke miste point på dén front. Måske bliver HOLDET stærkere uden ham.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Falk skal spille hvis KN føler det er til holdets bedste . For KN må det handle mere om at vinde end om at straffe en Falk som dummede sig Big time med sit usmagelige trøjestunt .
Hvis JH mener det er til skade for klubbens omdømme at Falk spiller må han give KN forbud mod at bruge ham . KN skal stille stærkest muligt op og gå efter at vinde alle kampe , men han skal samtidig have for øje at der kommer en tid efter Falk og derfor udsluse Falk og køre arvtageren i stilling .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægMeget enig. Og selvom jeg er også meget pissed over Falks skifter til FCK vil jeg naturlig alligevel komme på stadion at støtte holdet (ligeglad om Falk spiller eller spiller ikke). Jeg var der selvom der spillede en Nr. 7 og oplevte ELs dårlige præstation og attitude uden at give op holdet derfor. Så vil jeg sikker ikke blive hjemme fordi en Falk spiller som til mindst bragte altid fuld indsats.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægFalk skal spille hvis KN føler det er til holdets bedste . For KN må det handle mere om at vinde end om at straffe en Falk som dummede sig Big time med sit usmagelige trøjestunt .
Hvis JH mener det er til skade for klubbens omdømme at Falk spiller må han give KN forbud mod at bruge ham . KN skal stille stærkest muligt op og gå efter at vinde alle kampe , men han skal samtidig have for øje at der kommer en tid efter Falk og derfor udsluse Falk og køre arvtageren i stilling ."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægLige præcis med nr. 7 - så fik han ALT for meget spilletid. ALLE kunne se hvor dårlig han var - undtaget træneren. Falk VIL skabe splid på stadion, og jeg er sikker på at det ville være i holdets - og klubbens bedste, at skibe ham afsted til bænken ( nu når man ikke kunne finde ud af en transfer i vinduet).
Falk er her en halvsæson og jeg er ikke i tvivl om at vil give alt han har for sportsligt at slutte godt af .
Jeg savner at Falk klart og tydeligt giver en uforbeholden undskyldning for sit snotdumme trøjestunt .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægEmil lagde sig ud med fansene første gang ifb med det kiksede skifte til BIF , derefter med at melde ud at han ikke kunne lide fansene . Han afsluttede med at stille sig tøsefornærmet op og erklære sig utilfreds med spillestilen hos 3 trænere i træk , og kun i en kort periode efter det kiksede BIF skifte lod han støvlerne tale .
Falk er her en halvsæson og jeg er ikke i tvivl om at vil give alt han har for sportsligt at slutte godt af .
Jeg savner at Falk klart og tydeligt giver en uforbeholden undskyldning for sit snotdumme trøjestunt .
Splittelsen fans imellem og den dertilhørende distance imellem klub, fans og trup p.g.a den splittelse synes jeg burde tage forsæde fremfor alverdens sportslige nytte Falk nu kunne gøre.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægFordi det ikke nødvendigvis er det bedste for OB. Jeg vil også meget gerne se de unge i aktion, og der er ingen tvivl om, at det vil gavne den, der ville få chancen, at få mere kontinuerlig spilletid på bekostning af Falk, men vil det også gavne de 10 andre? Vil det gavne holdet og kulturen omkring holdet som helhed? Og vil det faktisk gavne holdet at lære at spille uden Falk? Det synes jeg er supersvært at bedømme udefra.
Heldigvis har vi en træner på en relativ lang kontrakt. Selvfølgelig er det trænerens primære opgave at vinde næste kamp, men KN har også en interesse i at styrke holdet på den længere bane (i modsætning til f.eks. OP sidste sæson, for hvem det kun gjaldt om at vinde næste kamp). Derfor er jeg rimelig sikker på, at KN overvejer alle aspekter, når han beslutter hvorvidt Falk skal spille eller ej og træffer den beslutning, der er bedst for holdet (og for OB) også på sigt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg- jamen det SKAL de jo altså lære før eller siden - der er ikke noget valg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæghehe touché, det var ikke så skarpt formuleret. Jeg mente, at det er svært (i hvert fald for mig) at vurdere, hvor meget det vil gavne allerede at lære det nu kontra efter sommerpausen, hvor du jo har helt ret i, at der ikke er et valg
Faren for nedrykning bør, selv om Hobro har hentet Ove P., på ingen måde komme på tale - hvorfor vi finder os selv i lidt af et ingenmandsland.
Derfor bør man lave skiftet nu. Så man er klar til at spille uden falk fra lige fra første kamp i den nye sæson. En sæson hvor vi SKAL med i top 6 og medaljeslutspillet - frem for nedrykningskampene.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægjeg tror helt bestemt det vil påvirke spillet - falk er uden tvivl vores bedste spiller - MEN plasteret skal jo rives af før eller siden - og i min optik er det billigst at gøre det nu, med det nuværende hold og de klubber der ligger foran os - så når vi ikke langt op i tabellen.
Faren for nedrykning bør, selv om Hobro har hentet Ove P., på ingen måde komme på tale - hvorfor vi finder os selv i lidt af et ingenmandsland.
Derfor bør man lave skiftet nu. Så man er klar til at spille uden falk fra lige fra første kamp i den nye sæson. En sæson hvor vi SKAL med i top 6 og medaljeslutspillet - frem for nedrykningskampene.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægJeg tror med ret stor sandsynlighed at Falks afløser ikke er i truppen endnu, da denne spiller jo nok skal erstatte hans lønpakke. Derfor vil det være oplagt at fortsætte med Falk i foråret, han har jo også nok lidt at vise os fans ovenpå hans trøjestunt, jeg er ret sikker på at Falk vil give alt i hans sidste halvsæson som OB spiller i denne omgang. Desuden er chancen for at slutte på en 5. Plads som med mirakler kan få os i Europa, større med Falk på holdet hvis han fortsætter efterårets gode spil. Den spiller som skal afløse Falk efter sæsonen kan desuden hentes fra en højere hylde hvis vi mirakuløst får en Europa billet. Vi får se
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlægFal$k "gode spil" har da ikke fået os væk fra bunden, de seneste 3-4 sæsoner, så hvorfor skulle det pludselig nu betyde 5. pladser og europadrømme?? Der er intet som helst der taler for det.
Det er egentlig ikke så svært at forstå imo."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægFordi med El Makrini, Izunna og Fester holdet er bedre nu end i de sidste år, og et hold med El Makrini, Izunna, Fester og Falk har endnu mere kvalitet end et hold uden Falk.
Det er egentlig ikke så svært at forstå imo.
Comment
Comment