Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Afstemning om, hvorvidt Falk skal spille i foråret.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Falk er vores klart bedste og mest kreative spiller. Self skal han spille. Jeg vil altså langt hellere have en 5. plads end en 8. plads. Og det er chancen altså større for, med Falk på holdet. Men altså, fedt hvis Greve slår ham af. Det vil kun være godt!

    Desuden så forstår jeg ikke at folk stadig er så sure på ham, den der tanke om at fodboldspillere har følelser for klubben som i gamle dage, den forstår jeg ikke. Sådan er det bare ikke længere! Jeg forstår godt Falk, og jeg håber virkelig ikke han får ubehagelige oplevelser i hans sidste tid i OB.
    Og ja, lige nu er OB en rugeklub. OB er så langt bagud på mange parametre i forhold til FCK,FCM og BIF. Der skal ske mange ting, før vi kan måle os med dem. Men nej jeg kan sku heller ikke lide han skifter til FCK, men det nytter ikke at gå rundt og være mavesur. Kom videre, og nyd ham spille. Det lyder jo til, at han har været god i opstarten.

    Comment


      #17
      Manglede en svarmulighed: ja, falk skal spille sålænge der er mulighed for en top4 placering

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
        Manglede en svarmulighed: ja, falk skal spille sålænge der er mulighed for en top4 placering
        Oprindeligt havde jeg kun lavet to valgmuligheder: "Ja, han er for god til OB og til vores bænk", og "Nej, han er et lille luderbarn" (det var ikke formuleret helt så skarpt)

        Men man kan jo blive ved med at indsætte "hvad-nu-hvis"-er. Hvad nu hvis vi rammer en fantastisk stime, og spiller med om mesterskabet? Hvad nu hvis Kent falder ned med et fly, og vi henter Bech tilbage og bliver indvolveret i nedrykningskampen? Skal Falk så spille?

        Jeg lavede to "Nej"-muligheder, en følelses- og en fornuftbaseret. Og opstillede de to "ja"-muligheder jeg synes gav mening. Jeg prøvede ikke at være for farvet. Jeg har selv stemt på den nederste "nej"-mulighed, som du måske kunne gætte.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #19
          Mulighed fire.

          Laver du til sidst en optælling, så vi kan se, hvad stemningen er på forum?

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
            Mulighed fire.

            Laver du til sidst en optælling, så vi kan se, hvad stemningen er på forum?
            Der er en afstemning, med oversigt...

            • Ja, han er vores bedste spiller.


              11 - 16.42%

            • Ja, men kun hvis han leverer i alle kampe.


              28 - 41.79%

            • Nej, vi skal forberede os på en fremtid uden ham.


              19 - 28.36%

            • Nej, han er FCKer nu, og det er uacceptabelt at han spiller i striber.


              9 - 13.43%
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              så du mener at hvis Falk leverer indsatser på toppen af hans niveau skal han han spille, men ikke hele kampe...
              Ja en glidende overgang, men hvis han ikke leverer på højt niveau, kan vi ligeså godt sende ham på tribunen.

              Comment


                #22
                Stem, stem, stem allesammen! Der er kun 63 der har stemt, men vi er 94 brugere online på forum lige nu, så kom i gang, i kan nå det endnu

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Ja en glidende overgang, men hvis han ikke leverer på højt niveau, kan vi ligeså godt sende ham på tribunen.
                  ok så
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #24
                    Jeg ved sgu ikke rigtig hvad jeg skal svare. Jeg er meget splittet, men se om i kan finde en korrekt kategori for mig.

                    Han er klart og uden sammenligning vores bedste spiller, efter min mening.

                    Så længe vi kun er så få point fra en topplacering, som vi nu engang er - Så er han interessant at have rendende inde på banen.. Fra start, og i samtlige minutter med støvlerne på fødderne.

                    Han er stadigvæk OB'er så længe han har kontrakt, mentalt måske ikke så meget. (For os fans).

                    På den anden side skal vi jo vænne vores hold til at spille uden ham, og skulle vi ende i en mellemsæson, hvor vi intet kan vinde placeringsmæssigt, så synes jeg helt klart at han skal en tur på bænken, hvor yngre / andre spillere kan begynde at tilvænne sig til superligabold.

                    Egentlig bryder jeg mig heller ikke om at sende en spiller i god form til København, så måske sidst på sæsonen man skulle overveje at give ham meget mindre spilletid. Det giver måske sig selv tll sidst, alt efter hvordan forårssæsonen udspiller sig.

                    Hmm..

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                      Jeg ved sgu ikke rigtig hvad jeg skal svare. Jeg er meget splittet, men se om i kan finde en korrekt kategori for mig.

                      Han er klart og uden sammenligning vores bedste spiller, efter min mening.

                      Så længe vi kun er så få point fra en topplacering, som vi nu engang er - Så er han interessant at have rendende inde på banen.. Fra start, og i samtlige minutter med støvlerne på fødderne.

                      Han er stadigvæk OB'er så længe han har kontrakt, mentalt måske ikke så meget. (For os fans).

                      På den anden side skal vi jo vænne vores hold til at spille uden ham, og skulle vi ende i en mellemsæson, hvor vi intet kan vinde placeringsmæssigt, så synes jeg helt klart at han skal en tur på bænken, hvor yngre / andre spillere kan begynde at tilvænne sig til superligabold.

                      Egentlig bryder jeg mig heller ikke om at sende en spiller i god form til København, så måske sidst på sæsonen man skulle overveje at give ham meget mindre spilletid. Det giver måske sig selv tll sidst, alt efter hvordan forårssæsonen udspiller sig.

                      Hmm..
                      Leger lige djævlens advokat: Tror du - hånden på hjertet - at vi når en topplacering?

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Leger lige djævlens advokat: Tror du - hånden på hjertet - at vi når en topplacering?

                        MvT
                        nej jeg har også ret svært ved at se hvilke mirakler det egenligt er nogle forventer falk skal udrette. Han er uden tvivl vores bedste spiller - men ene mand kan han jo ikke gøre det umulige - hvilket de sidste par sæsonner jo også vidner om - der spillede falk også - det blev det altså ikke til en topplacering af.

                        4. Sønderjydske 31p
                        5. BIF 29p
                        6. RFC 27p
                        7. OB 24p

                        når der snakkes topplacering går jeg ud fra det er de her pladser man har i tankerne....jeg har ret svært ved at se os for alvor kravle opad i tabellen. En enkelt plads måske hvis alt flasker sig

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Leger lige djævlens advokat: Tror du - hånden på hjertet - at vi når en topplacering?

                          MvT
                          Haha. :-)

                          Bestemt ikke! Men alt kan ske i fodbold. Håbet er der stadigvæk, og det vil nok aldrig forsvinde.

                          Et eksempel kunne jo være Leicester - de er et pragteksempel på at alt kan lade sig gøre i fodbold, med den rette arbejdsindsats og holdånd.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Haha. :-)

                            Bestemt ikke! Men alt kan ske i fodbold. Håbet er der stadigvæk, og det vil nok aldrig forsvinde.

                            Et eksempel kunne jo være Leicester - de er et pragteksempel på at alt kan lade sig gøre i fodbold, med den rette arbejdsindsats og holdånd.
                            De reddede sig med nød og næppe i sidste sæson og har via forberedelse og godt arbejde gjort det fantastisk i denne sæson. Derfor skal vi arbejde benhårdt på at forberede os på næste sæson, hvor vi kan gøre det godt med det rigtige arbejde både hos JH, hos KN og hos truppen.

                            Derfor skal Nr.9 ikke optage en plads for en der skal lave en 'Leicester' i næste sæson. Under ingen omstændigheder skal han tage en plads fra Yao eller Greve eksempelvis.

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              nej jeg har også ret svært ved at se hvilke mirakler det egenligt er nogle forventer falk skal udrette. Han er uden tvivl vores bedste spiller - men ene mand kan han jo ikke gøre det umulige - hvilket de sidste par sæsonner jo også vidner om - der spillede falk også - det blev det altså ikke til en topplacering af.

                              4. Sønderjydske 31p
                              5. BIF 29p
                              6. RFC 27p
                              7. OB 24p

                              når der snakkes topplacering går jeg ud fra det er de her pladser man har i tankerne....jeg har ret svært ved at se os for alvor kravle opad i tabellen. En enkelt plads måske hvis alt flasker sig
                              Bingo.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                Jeg ved sgu ikke rigtig hvad jeg skal svare. Jeg er meget splittet, men se om i kan finde en korrekt kategori for mig.

                                Han er klart og uden sammenligning vores bedste spiller, efter min mening.

                                Så længe vi kun er så få point fra en topplacering, som vi nu engang er - Så er han interessant at have rendende inde på banen.. Fra start, og i samtlige minutter med støvlerne på fødderne.

                                Han er stadigvæk OB'er så længe han har kontrakt, mentalt måske ikke så meget. (For os fans).

                                På den anden side skal vi jo vænne vores hold til at spille uden ham, og skulle vi ende i en mellemsæson, hvor vi intet kan vinde placeringsmæssigt, så synes jeg helt klart at han skal en tur på bænken, hvor yngre / andre spillere kan begynde at tilvænne sig til superligabold.

                                Egentlig bryder jeg mig heller ikke om at sende en spiller i god form til København, så måske sidst på sæsonen man skulle overveje at give ham meget mindre spilletid. Det giver måske sig selv tll sidst, alt efter hvordan forårssæsonen udspiller sig.

                                Hmm..
                                Jeg er enig med dig i det markerede, også det andet, men jeg tror på en topplacering så længe vi kun er 7 point efter SE.
                                Jeg mener vi er blevet bedre over vinter vinduet.

                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                nej jeg har også ret svært ved at se hvilke mirakler det egenligt er nogle forventer falk skal udrette. Han er uden tvivl vores bedste spiller - men ene mand kan han jo ikke gøre det umulige - hvilket de sidste par sæsonner jo også vidner om - der spillede falk også - det blev det altså ikke til en topplacering af.

                                4. Sønderjydske 31p
                                5. BIF 29p
                                6. RFC 27p
                                7. OB 24p

                                når der snakkes topplacering går jeg ud fra det er de her pladser man har i tankerne....jeg har ret svært ved at se os for alvor kravle opad i tabellen. En enkelt plads måske hvis alt flasker sig
                                Nemlig, og der er vel sket vildere ting end at en klub henter 7 point på et andet hold i løbet af 15 kampe.

                                Kan huske en sæson hvor vi lå nummer to med 5 point til FCK og alligevel blev nummer to med mere end 2 point op til FCK.

                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                De reddede sig med nød og næppe i sidste sæson og har via forberedelse og godt arbejde gjort det fantastisk i denne sæson. Derfor skal vi arbejde benhårdt på at forberede os på næste sæson, hvor vi kan gøre det godt med det rigtige arbejde både hos JH, hos KN og hos truppen.

                                Derfor skal Nr.9 ikke optage en plads for en der skal lave en 'Leicester' i næste sæson. Under ingen omstændigheder skal han tage en plads fra Yao eller Greve eksempelvis.

                                MvT
                                Jeg tror (tror) ikke at i skal tænke at Yao får ret mange minutter.

                                Tror det vil være på samme niveau som de andre U-19 spillere, og der er ikke mange af dem der har fået mange minutter i efteråret.

                                Comment

                                Working...
                                X