Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Afstemning om, hvorvidt Falk skal spille i foråret.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Det er ubegribeligt for mig hvorfor han skal spille!

    Den for mig helt krystal klare årsag er, at vi nu har en halvsæson, hvor vi kan spille nye folk ind, uden de store konsekvenser.

    Vi vinder ikke ligaen med nr. 9 på holdkortet og vi rykker ikke ned uden.

    Faktum er at efter sommer er han ikke en mulighed, og da igen andre på holdet løber som en sprællemand så kommer holdet til at mangle noget.
    Hvorfor er det at OB først skal til at indstille sig på det om et halvt år?
    Sæt ham på bænken og hvis banen virkelig trænger til lidt sprællemands løb så sidder han klar ude på bænken et halvt år endnu.

    Ingen risiko og masser af udbytte!

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af the_mj Se indlæg
      Det er ubegribeligt for mig hvorfor han skal spille!

      Den for mig helt krystal klare årsag er, at vi nu har en halvsæson, hvor vi kan spille nye folk ind, uden de store konsekvenser.

      Vi vinder ikke ligaen med nr. 9 på holdkortet og vi rykker ikke ned uden.

      Faktum er at efter sommer er han ikke en mulighed, og da igen andre på holdet løber som en sprællemand så kommer holdet til at mangle noget.
      Hvorfor er det at OB først skal til at indstille sig på det om et halvt år?
      Sæt ham på bænken og hvis banen virkelig trænger til lidt sprællemands løb så sidder han klar ude på bænken et halvt år endnu.

      Ingen risiko og masser af udbytte!
      Det er jo ikke sikkert at den der skal spille venstre kant i næste sæson er i truppen pt.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Det er jo ikke sikkert at den der skal spille venstre kant i næste sæson er i truppen pt.
        Helt korrekt.

        Men i det tilfælde, hvorfor så ikke bruge tiden på at få klarlagt hvilke muligheder vi har på venstre kant?
        Min holdning er at vi vil stå meget stærkere i jagten på en venstre kant, hvis der i forvejen er brugt 15 kampe på at se de spillere an, vi i forvejen har i truppen.

        Hvis det så viser sig at ingen af dem er istand til at "tage to på foden med en ballon" eller løbe fra Jan Koller, så har vi
        Nr. 9 siddende på bænken.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af the_mj Se indlæg
          Helt korrekt.

          Men i det tilfælde, hvorfor så ikke bruge tiden på at få klarlagt hvilke muligheder vi har på venstre kant?
          Min holdning er at vi vil stå meget stærkere i jagten på en venstre kant, hvis der i forvejen er brugt 15 kampe på at se de spillere an, vi i forvejen har i truppen.

          Hvis det så viser sig at ingen af dem er istand til at "tage to på foden med en ballon" eller løbe fra Jan Koller, så har vi
          Nr. 9 siddende på bænken.
          Det har du selvfølgelig også en pointe i.

          Men nu må vi se hvad KN beslutter.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af the_mj Se indlæg
            Helt korrekt.

            Men i det tilfælde, hvorfor så ikke bruge tiden på at få klarlagt hvilke muligheder vi har på venstre kant?
            Min holdning er at vi vil stå meget stærkere i jagten på en venstre kant, hvis der i forvejen er brugt 15 kampe på at se de spillere an, vi i forvejen har i truppen.

            Hvis det så viser sig at ingen af dem er istand til at "tage to på foden med en ballon" eller løbe fra Jan Koller, så har vi
            Nr. 9 siddende på bænken.
            Den er svær. Kan sagtens følge dine argumenter. Her er hvorfor jeg tror, at det ikke sker:
            1) Der simpelthen pt er for langt niveaumæssigt mellem Falk og de næste
            2) KN er ved at indføre et nyt spilkoncept, og med de svingende resultater i mente, så er det hele stadig lidt skrøbeligt. At spille med de bedste 11 øger sejrschancerne og kan give hele holdet en bedre oplevelse af projektet.
            3) JH og KN går, så vidt jeg ved, en del op i at have den rigtige kultur på holdet. Dem der er mest seriøse med deres ting, og går det bedst de skal spille. Hvis man prædiker det, men samtidig sætter Falk af, så er det lidt selvmodsigende. Vel at mærke hvis han kan holde fokus til både kamp og træning
            4) Falk har sikkert en høj status i spillertruppen, og selvom det ikke skal være det afgørende, så kan det sikkert skabe noget intern uro at sætte ham af.

            Måske hen mod slutningen af foråret, hvor tabellen har sat sig mere og afskeden nærmer sig, så vil dit ønske gradvist blive udført.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              1) Der simpelthen pt er for langt niveaumæssigt mellem Falk og de næste
              Det er noget sludder. Havde det haft bare en anelse af realitet, havde klubben jo nok tjent nogle gryn på knægten, og han ville være solgt til en af de rigtig mange udenlandske klubber, der ville være interesseret i at bruge penge på en så talentfuld spiller. Det er i orden man elsker Falks talent, men at tale det op i denne stund synes at være på det forkerte forum. Det er som om folk har glemt hvilke katastrofale boldtab drengen ofte har lavet, mens resten af holdet er på vej frem, medførende en direktør til modstanderen. Dem, hans manglende forsvarsevner, samt hans sparketeknik er en del af den pakke mange klubber har fravalgt når Falk er blevet vurderet gennem hans tid i OB.

              Han er med andre ord ikke bedre end det, og så ringe er resten af holdet ikke som du antyder. Ydermere vil jeg mene din kommentar er en hån mod Deslers talent.

              Comment


                #37
                De "manglende forsvarsevner" er jeg ikke enig med dig i. Falk er dygtig til genpres, og løber altid med hjem - man fristes til at hævde, at han næsten er for flittig defensivt.

                Jeg har stemt, at han ikke skal spille. Jeg bebrejder ikke Falk personligt - som så mange andre herinde - men der er ingen grund til at spille med ham længere. Næste sæson skal bruges til at køre et nyt hold ind.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Urten Se indlæg
                  Det er noget sludder. Havde det haft bare en anelse af realitet, havde klubben jo nok tjent nogle gryn på knægten, og han ville være solgt til en af de rigtig mange udenlandske klubber, der ville være interesseret i at bruge penge på en så talentfuld spiller. Det er i orden man elsker Falks talent, men at tale det op i denne stund synes at være på det forkerte forum. Det er som om folk har glemt hvilke katastrofale boldtab drengen ofte har lavet, mens resten af holdet er på vej frem, medførende en direktør til modstanderen. Dem, hans manglende forsvarsevner, samt hans sparketeknik er en del af den pakke mange klubber har fravalgt når Falk er blevet vurderet gennem hans tid i OB.

                  Han er med andre ord ikke bedre end det, og så ringe er resten af holdet ikke som du antyder. Ydermere vil jeg mene din kommentar er en hån mod Deslers talent.
                  Man kan jo ikke tjene penge på en spiller, der ikke vil sælges.
                  Og Desler spiller vel den anden kant, og selvom han er god, kan han ikke spille to pladser. Hvis jeg "håner" nogens talent, så er det dem udenfor start 11. Og synes bare f.eks. Greve er langt fra Falk.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
                    De "manglende forsvarsevner" er jeg ikke enig med dig i. Falk er dygtig til genpres, og løber altid med hjem - man fristes til at hævde, at han næsten er for flittig defensivt.

                    Jeg har stemt, at han ikke skal spille. Jeg bebrejder ikke Falk personligt - som så mange andre herinde - men der er ingen grund til at spille med ham længere. Næste sæson skal bruges til at køre et nyt hold ind.
                    Nej, det er han altså ikke! De spiller den forbi ham hver gang. Falk er en minusspiller når modstanderen har bolden - dog ikke på Emil Larsen-niveau.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      Den er svær. Kan sagtens følge dine argumenter. Her er hvorfor jeg tror, at det ikke sker:
                      1) Der simpelthen pt er for langt niveaumæssigt mellem Falk og de næste
                      2) KN er ved at indføre et nyt spilkoncept, og med de svingende resultater i mente, så er det hele stadig lidt skrøbeligt. At spille med de bedste 11 øger sejrschancerne og kan give hele holdet en bedre oplevelse af projektet.
                      3) JH og KN går, så vidt jeg ved, en del op i at have den rigtige kultur på holdet. Dem der er mest seriøse med deres ting, og går det bedst de skal spille. Hvis man prædiker det, men samtidig sætter Falk af, så er det lidt selvmodsigende. Vel at mærke hvis han kan holde fokus til både kamp og træning
                      4) Falk har sikkert en høj status i spillertruppen, og selvom det ikke skal være det afgørende, så kan det sikkert skabe noget intern uro at sætte ham af.

                      Måske hen mod slutningen af foråret, hvor tabellen har sat sig mere og afskeden nærmer sig, så vil dit ønske gradvist blive udført.

                      Uden der skal gå for meget ryg-klapperi i den, så har du desværre ret.
                      Men vi taler om to forskellige ting.
                      Jeg gav udtryk for min mening/holdning og du kommenterer hvad der er realistisk :)

                      Det var derfor jeg som udgangspunkt skrev at det efter min mening ikke gav nogen værdi at have ham på banen.
                      Vi er ikke så uenige om hvad der rent faktisk kommer til at ske, hvilket jeg (sikkert ligesom dig) gætter på er fuld spilletid til Nr. 9 så længe han ikke er skadet eller i karantæne.
                      Det kan jeg dog ikke fysisk skrive uden at jeg bliver nød til at understrege at jeg ikke ser nogen mening i det og OB vil efter min mening være meget bedre tjent med at sætte ham på bænken.

                      Lige så der ikke er nogen tvivl, så havde jeg givet ham en Boilesen hvis jeg havde været træner.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Urten Se indlæg
                        Det er noget sludder. Havde det haft bare en anelse af realitet, havde klubben jo nok tjent nogle gryn på knægten, og han ville være solgt til en af de rigtig mange udenlandske klubber, der ville være interesseret i at bruge penge på en så talentfuld spiller. Det er i orden man elsker Falks talent, men at tale det op i denne stund synes at være på det forkerte forum. Det er som om folk har glemt hvilke katastrofale boldtab drengen ofte har lavet, mens resten af holdet er på vej frem, medførende en direktør til modstanderen. Dem, hans manglende forsvarsevner, samt hans sparketeknik er en del af den pakke mange klubber har fravalgt når Falk er blevet vurderet gennem hans tid i OB.

                        Han er med andre ord ikke bedre end det, og så ringe er resten af holdet ikke som du antyder. Ydermere vil jeg mene din kommentar er en hån mod Deslers talent.
                        Amen!

                        Fal$k betydning for holdet bliver pludselig vildt overvurderet nu hvor det er gået op for folk at han er tabt, og mange har tydeligvis glemt at de sidste 3-4 sæsoner med ham på holdet, er vi ikke rykket fri af bundstriden... Så at han skulle være forskellen mellem en 6-8. plads lige pludselig, er der intet der taler for.

                        Jeg ser ligesom dig også større risiko for en utilfreds Greve, eller et andet midtbanetalent hvis udvikling går i stå, fordi de skal sidde på bænken og se vores FCK'er lalle rundt på 80% og stadig være "den bedste" - fordi han kan nogle smarte finter...

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af the_mj Se indlæg
                          Det er ubegribeligt for mig hvorfor han skal spille!

                          Den for mig helt krystal klare årsag er, at vi nu har en halvsæson, hvor vi kan spille nye folk ind, uden de store konsekvenser.

                          Vi vinder ikke ligaen med nr. 9 på holdkortet og vi rykker ikke ned uden.

                          Faktum er at efter sommer er han ikke en mulighed, og da igen andre på holdet løber som en sprællemand så kommer holdet til at mangle noget.
                          Hvorfor er det at OB først skal til at indstille sig på det om et halvt år?
                          Sæt ham på bænken og hvis banen virkelig trænger til lidt sprællemands løb så sidder han klar ude på bænken et halvt år endnu.

                          Ingen risiko og masser af udbytte!
                          Du er spot on!

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af the_mj Se indlæg

                            Men i det tilfælde, hvorfor så ikke bruge tiden på at få klarlagt hvilke muligheder vi har på venstre kant?
                            Min holdning er at vi vil stå meget stærkere i jagten på en venstre kant, hvis der i forvejen er brugt 15 kampe på at se de spillere an, vi i forvejen har i truppen.

                            Hvis det så viser sig at ingen af dem er istand til at "tage to på foden med en ballon" eller løbe fra Jan Koller, så har vi
                            Nr. 9 siddende på bænken.
                            Lige i røven! Godt ramt.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af the_mj Se indlæg

                              Lige så der ikke er nogen tvivl, så havde jeg givet ham en Boilesen hvis jeg havde været træner.
                              Hehe den har jeg også skrevet tidl. i Fal$k tråden...

                              Lad os da for pokker satse på folk der VIL klubben! Folk der har en fremtid i OB - ikke en fortid.

                              Comment


                                #45
                                Falk vil da også klubben. Han siger jo netop at han gerne ville spille foråret i OB.

                                Jeg forstår ikke, at i gider være så mavesure. Om Falk skal spille eller ej, det er Kents valg. Og han har uden tvivl langt mere forstand på truppen end vi har.
                                Som jeg ser det har vi kun en VM og det er Yao. Som så er tilknyttet u-19 holdet... Jeg stemmer Falk skal spille, så længe han gør det godt og giver sig fuldt ud.

                                Comment

                                Working...
                                X