Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Afstemning om, hvorvidt Falk skal spille i foråret.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Falk vil da også klubben. Han siger jo netop at han gerne ville spille foråret i OB.

    Jeg forstår ikke, at i gider være så mavesure. Om Falk skal spille eller ej, det er Kents valg. Og han har uden tvivl langt mere forstand på truppen end vi har.
    Som jeg ser det har vi kun en VM og det er Yao. Som så er tilknyttet u-19 holdet... Jeg stemmer Falk skal spille, så længe han gør det godt og giver sig fuldt ud.
    Så bare fordi han gerne vil klubben, skal vi spilde en halv sæson med ham rendende rundt på banen. Det virker slet ikke logisk imo! Hvorfor ikke give nogle af vores egne talenter mulighed for at prøve sig af, eller få lidt mere fast spilletid i foråret i stedet for?

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
      Falk vil da også klubben. Han siger jo netop at han gerne ville spille foråret i OB.

      Jeg forstår ikke, at i gider være så mavesure. Om Falk skal spille eller ej, det er Kents valg. Og han har uden tvivl langt mere forstand på truppen end vi har.
      Som jeg ser det har vi kun en VM og det er Yao. Som så er tilknyttet u-19 holdet... Jeg stemmer Falk skal spille, så længe han gør det godt og giver sig fuldt ud.
      Jeg synes det er trist, at du og andre partout skal bruge udtryk som "jeg forstår ikke at I gider være så mavesure", bare fordi du og andre hverken kan eller vil sætte sig ind i, at der er nogle, der reagerer stærkere end andre.

      Og nej, man vil ikke klubben, når man vælger at skifte til en anden dansk klub. Så enkelt er det; og hvis det gør mig og andre "mavesur" for at mene det, so be it. Falk ønsker at færdiggøre sin kontrakt. Alt andet har han parkeret hos Ståle.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #48
        Har læst nogle argumenter om at vi skal spille nr. 9, da vi så stiller det stærkeste hold og så længe vi kan nå topplacering.
        Hmm - vi har Koval på mål og Hall i forsvaret. Vi når aldrig noget der er sjovt og vi rykker ikke ned.
        Der findes - i min bog - ikke et eneste validt argument for at afsætte en startplads til nr. 9.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Har læst nogle argumenter om at vi skal spille nr. 9, da vi så stiller det stærkeste hold og så længe vi kan nå topplacering.
          Hmm - vi har Koval på mål og Hall i forsvaret. Vi når aldrig noget der er sjovt og vi rykker ikke ned.
          Der findes - i min bog - ikke et eneste validt argument for at afsætte en startplads til nr. 9.

          MvT
          Hehe sjov vinkel. På den gode måde.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Har læst nogle argumenter om at vi skal spille nr. 9, da vi så stiller det stærkeste hold og så længe vi kan nå topplacering.
            Hmm - vi har Koval på mål og Hall i forsvaret. Vi når aldrig noget der er sjovt og vi rykker ikke ned.
            Der findes - i min bog - ikke et eneste validt argument for at afsætte en startplads til nr. 9.

            MvT

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Jeg synes det er trist, at du og andre partout skal bruge udtryk som "jeg forstår ikke at I gider være så mavesure", bare fordi du og andre hverken kan eller vil sætte sig ind i, at der er nogle, der reagerer stærkere end andre.

              Og nej, man vil ikke klubben, når man vælger at skifte til en anden dansk klub. Så enkelt er det; og hvis det gør mig og andre "mavesur" for at mene det, so be it. Falk ønsker at færdiggøre sin kontrakt. Alt andet har han parkeret hos Ståle.

              MvH ChrisOB
              Spot on!

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Sandertheman Se indlæg
                Hvorfor ikke give nogle af vores egne talenter mulighed for at prøve sig af, eller få lidt mere fast spilletid i foråret i stedet for?
                Fordi det ikke nødvendigvis er det bedste for OB. Jeg vil også meget gerne se de unge i aktion, og der er ingen tvivl om, at det vil gavne den, der ville få chancen, at få mere kontinuerlig spilletid på bekostning af Falk, men vil det også gavne de 10 andre? Vil det gavne holdet og kulturen omkring holdet som helhed? Og vil det faktisk gavne holdet at lære at spille uden Falk? Det synes jeg er supersvært at bedømme udefra.
                Heldigvis har vi en træner på en relativ lang kontrakt. Selvfølgelig er det trænerens primære opgave at vinde næste kamp, men KN har også en interesse i at styrke holdet på den længere bane (i modsætning til f.eks. OP sidste sæson, for hvem det kun gjaldt om at vinde næste kamp). Derfor er jeg rimelig sikker på, at KN overvejer alle aspekter, når han beslutter hvorvidt Falk skal spille eller ej og træffer den beslutning, der er bedst for holdet (og for OB) – også på sigt.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Har læst nogle argumenter om at vi skal spille nr. 9, da vi så stiller det stærkeste hold og så længe vi kan nå topplacering.
                  Hmm - vi har Koval på mål og Hall i forsvaret. Vi når aldrig noget der er sjovt og vi rykker ikke ned.
                  Der findes - i min bog - ikke et eneste validt argument for at afsætte en startplads til nr. 9.

                  MvT
                  Det er helt rigtigt, men der er stadig millioner af kr. i forskel på at blive nr. 10 og nr. 7 f.eks . Det skal man vel også have med i overvejelserne. Hvad hvis det kan være med til at gøre forskellen på, om vores målmand næste år skal hedde Jesper Hansen eller Anders Lindegaard (det er self sat på spidsen).

                  Og lige for at tage den up-front: jeg siger ikke, at Falk alene kan være forskellen på, om vi bliver nr. 7 eller nr. 10 - det kan jeg jo ikke vide, ligesom det er umuligt at vide, hvordan de sidste 1½ år var gået uden Falk. Men alt andet lige, så øger man sine sejrschancer ved at stille med det bedste hold. Træningskampene tyder på, at KN stadig synes, at med alt taget i betragtning, så er det bedste hold stadig med Falk i start-11.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Det er helt rigtigt, men der er stadig millioner af kr. i forskel på at blive nr. 10 og nr. 7 f.eks . Det skal man vel også have med i overvejelserne. Hvad hvis det kan være med til at gøre forskellen på, om vores målmand næste år skal hedde Jesper Hansen eller Anders Lindegaard (det er self sat på spidsen).

                    Og lige for at tage den up-front: jeg siger ikke, at Falk alene kan være forskellen på, om vi bliver nr. 7 eller nr. 10 - det kan jeg jo ikke vide, ligesom det er umuligt at vide, hvordan de sidste 1½ år var gået uden Falk. Men alt andet lige, så øger man sine sejrschancer ved at stille med det bedste hold. Træningskampene tyder på, at KN stadig synes, at med alt taget i betragtning, så er det bedste hold stadig med Falk i start-11.
                    Hvor mange millioner koster det i tabt tilskuerindtægter, at Falk stadig er i OB. Som klub burde OB have statueret, at man ikke accepterer at Falk spiller i OB i foråret - det ville have skabt mere sammenhold og været bedre økonomisk. Og lad være med at tillægge Falk større betydning end han har. Han har SÅ mange mangler defensivt, at han nemt kan erstattes af en spiller der kan noget andet - og så vil man ikke miste point på dén front. Måske bliver HOLDET stærkere uden ham.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                      Hvor mange millioner koster det i tabt tilskuerindtægter, at Falk stadig er i OB. Som klub burde OB have statueret, at man ikke accepterer at Falk spiller i OB i foråret - det ville have skabt mere sammenhold og været bedre økonomisk. Og lad være med at tillægge Falk større betydning end han har. Han har SÅ mange mangler defensivt, at han nemt kan erstattes af en spiller der kan noget andet - og så vil man ikke miste point på dén front. Måske bliver HOLDET stærkere uden ham.
                      Jeg mener det har ødelagt meget fodbold at spillere flyttes rundt mellem klubber i ind- og udland. Den man jublede over ,skal man til at håne. Men sådan er det blevet. Og fodbokd er underholdning i dag og de fleste vil se gode kampe med bare i det mindste et par seværdige spillere. Jeg tror det kommer til at give plus på tilskuersiden, at Falk Jensen spiller for os frem til sommer.
                      Jeg tror han opdage at forskellen på OB/Odense og FCK/København er større end han lige troede. Noget er bedre, selvfølgelig, men mere end han troede vil være dårligere for den lille Middelfartdreng - som er og bliver et af de allerstørste talenter.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                        Hvor mange millioner koster det i tabt tilskuerindtægter, at Falk stadig er i OB. Som klub burde OB have statueret, at man ikke accepterer at Falk spiller i OB i foråret - det ville have skabt mere sammenhold og været bedre økonomisk. Og lad være med at tillægge Falk større betydning end han har. Han har SÅ mange mangler defensivt, at han nemt kan erstattes af en spiller der kan noget andet - og så vil man ikke miste point på dén front. Måske bliver HOLDET stærkere uden ham.
                        Måske... men hvorfor har man så ikke gjort det før? Hvorfor er han så startet 18 ud af 18 superligakampe i denne sæson?

                        Ingen er selvfølgelig uerstattelig, og vi skal også nok komme videre uden ham på sigt

                        Mht med tilskuerne, så er jeg enig i Tåhylers betragtning.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                          Hvor mange millioner koster det i tabt tilskuerindtægter, at Falk stadig er i OB. Som klub burde OB have statueret, at man ikke accepterer at Falk spiller i OB i foråret - det ville have skabt mere sammenhold og været bedre økonomisk. Og lad være med at tillægge Falk større betydning end han har. Han har SÅ mange mangler defensivt, at han nemt kan erstattes af en spiller der kan noget andet - og så vil man ikke miste point på dén front. Måske bliver HOLDET stærkere uden ham.
                          Jeg tror ikke, at færre tilskuere kommer, fordi Falk spiller.
                          Tværtimod. Antallet af tilskuere stigernormalt, når vi spiller attraktiv, successfuld og op i tabellen eog falder, når vi spiller en uattraktiv og successløs. Forudsat at vi spiller mere successfuld med Falk end uden ham ville tilskuertallet og dermed indtægter stiger med Falk i holdet.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                            Fordi det ikke nødvendigvis er det bedste for OB. Jeg vil også meget gerne se de unge i aktion, og der er ingen tvivl om, at det vil gavne den, der ville få chancen, at få mere kontinuerlig spilletid på bekostning af Falk, men vil det også gavne de 10 andre? Vil det gavne holdet og kulturen omkring holdet som helhed? Og vil det faktisk gavne holdet at lære at spille uden Falk? Det synes jeg er supersvært at bedømme udefra.
                            Heldigvis har vi en træner på en relativ lang kontrakt. Selvfølgelig er det trænerens primære opgave at vinde næste kamp, men KN har også en interesse i at styrke holdet på den længere bane (i modsætning til f.eks. OP sidste sæson, for hvem det kun gjaldt om at vinde næste kamp). Derfor er jeg rimelig sikker på, at KN overvejer alle aspekter, når han beslutter hvorvidt Falk skal spille eller ej og træffer den beslutning, der er bedst for holdet (og for OB) – også på sigt.

                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Det er helt rigtigt, men der er stadig millioner af kr. i forskel på at blive nr. 10 og nr. 7 f.eks . Det skal man vel også have med i overvejelserne. Hvad hvis det kan være med til at gøre forskellen på, om vores målmand næste år skal hedde Jesper Hansen eller Anders Lindegaard (det er self sat på spidsen).

                              Og lige for at tage den up-front: jeg siger ikke, at Falk alene kan være forskellen på, om vi bliver nr. 7 eller nr. 10 - det kan jeg jo ikke vide, ligesom det er umuligt at vide, hvordan de sidste 1½ år var gået uden Falk. Men alt andet lige, så øger man sine sejrschancer ved at stille med det bedste hold. Træningskampene tyder på, at KN stadig synes, at med alt taget i betragtning, så er det bedste hold stadig med Falk i start-11.
                              Jeg kan godt lide dine punkter.
                              Og i min optik holder du det objektivt, det kan jeg godt lide.

                              Og om det er Tørnes eller Lindegaard der skal stå i næste sæson er en meget fed pointe (ved godt du ikke nævnte Tørnes, men det er for at vise et billede)


                              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                              Hvor mange millioner koster det i tabt tilskuerindtægter, at Falk stadig er i OB. Som klub burde OB have statueret, at man ikke accepterer at Falk spiller i OB i foråret - det ville have skabt mere sammenhold og været bedre økonomisk. Og lad være med at tillægge Falk større betydning end han har. Han har SÅ mange mangler defensivt, at han nemt kan erstattes af en spiller der kan noget andet - og så vil man ikke miste point på dén front. Måske bliver HOLDET stærkere uden ham.
                              Hvis folk ikke støtter klubben så er det sgu da lidt til grin.
                              Så er man i min optik ikke OB-fan.
                              Der render andre rundt på banen der har brug for vores hjælp, det kan man jo se i Liverpool.

                              Og måske bliver holdet dårligere uden ham.
                              Det er lidt vildt at begynde at spå om noget uden at der er spillet en kamp.
                              Hvis Falk leverer mener jeg fint han kan spille, leverer han ikke smider KN ham på bænken, det kan vi være sikre på.
                              I øjeblikket ser jeg ikke vi har nogen der kan hjælpe os nok på den plads Falk spiller.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                                Hvor mange millioner koster det i tabt tilskuerindtægter, at Falk stadig er i OB. Som klub burde OB have statueret, at man ikke accepterer at Falk spiller i OB i foråret - det ville have skabt mere sammenhold og været bedre økonomisk. Og lad være med at tillægge Falk større betydning end han har. Han har SÅ mange mangler defensivt, at han nemt kan erstattes af en spiller der kan noget andet - og så vil man ikke miste point på dén front. Måske bliver HOLDET stærkere uden ham.
                                Seriøst?
                                Vi er måske et par hundrede, der er noget pissed over, at Falk skifter til FCK - resten...den brede masse, tror jeg er pænt ligeglad. De kommer, hvis der spilles god bold, og hvis OB ligger til at kunne vinde noget, eller hvis det er en attraktiv modstander. Og de bliver væk, hvis der tabes kampe på stribe og spilles dårligt fodbold. Sådan er det, og sådan vil det altid være.

                                Dem jeg kender, der sagtens kan lokkes med på stadion, de lokkes med hygge, fodbold og måske en fadøl - ikke om Falk spiller eller ej.
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X