Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Afstemning om, hvorvidt Falk skal spille i foråret.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Afstemning om, hvorvidt Falk skal spille i foråret.

    Skal Falk spille i foråret?

    Ja, han er vores bedste spiller

    Ja, men kun hvis han leverer hver eneste uge

    Nej, han er på vej til FCK, og vi skal bygge et hold op, der kan spille uden ham.

    Nej, for han er ikke længere OBer, og det er ikke acceptabelt at han spiller.
    111
    Ja, han er vores bedste spiller.
    18.92%
    21
    Ja, men kun hvis han leverer i alle kampe.
    35.14%
    39
    Nej, vi skal forberede os på en fremtid uden ham.
    27.03%
    30
    Nej, han er FCKer nu, og det er uacceptabelt at han spiller i striber.
    18.92%
    21
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    #2
    Ja, men kun hvis han leverer hver evig eneste uge

    Pt. har vi ikke en VM, der kan gøre arbejdet bedre end Falk

    Comment


      #3
      Jeg ville egentlig stemme BÅDE det ene "Nej" og det andet. Nej, han skal ikke spille, fordi han er skiftet til FCK og vi skal bygge et hold op uden ham allerede nu.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #4
        Ja men han skal levere

        Comment


          #5
          Spille og levere som vi retteligt kan forvente
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #6
            Jeg ville ønske, jeg havde to stemmer, eller at der kun var et nej

            Comment


              #7
              Det eneste vi selv er herre over i hele Falk sagaen, det bliver hvorvidt plasteret skal hives af på én gang til sommer, eller om vi skal bruge foråret på at få sluset ham ud... Med tanke på stillingen, og den flok spillere der får brug for spilletid, så mener jeg der er en mulighed, som så også skal gribes, for at vi kan begynde at forberede os på fremtiden, og samtidig levere den 7. plads/solide midterplacering, som er målet...

              Når det så er sagt, så tror jeg at han kommer til at få den samme spilletid som han hele tiden har fået... Og ud fra det udgangspunkt, hvis man så også lavede en afstemning der, om man håbede på succes den sidste tid eller ikke, så ville jeg nok som tidligere nævnt stemme/håbe på succes, så meget at han kun kan skuffe næste sæson...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #8
                Personligt hælder jeg til, at vi, i en sæson hvor vi alligevel ikke kan nå med helt frem og heller ikke kommer i nedrykningsfare, skal begynde at forberede os på år 1 efter Falk. Vi erstatter ikke vores bedste og mest kreative spiller med et fingerknips, det kommer til at tage tid, og der vil komme tilbageslag undervejs. Og hvorfor ikke tage disse tilbageslag på et tidspunkt, hvor det er relativt omkostningsfrit?

                Hvis Kent er af en anden mening og vil presse Falk for alt hvad han har så længe han kan accepterer jeg det selvfølgelig uden sværdslag, og jeg vil da blive glad hvis Falk og holdet leverer en forrygende forårssæson.

                Comment


                  #9
                  Når vi er helt sikre på, at Ove P (og Hobro) ikke kan sende os ned, må Falk for min skyld gerne varme bænken. Indtil da skal vi stille stærkeste opstilling til hver kamp - og Falk er en af de stærkeste spillere i truppen - FCK-trøje eller ej.

                  Comment


                    #10
                    Ja, hvis han leverer. Men vi skulle også begynde at spille et ny hold ind. Så med spilletid for Greve osv.
                    Så med udskiftninger for Falk og måske mindre spilletid i de kampe.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #11
                      Ville egentligt gerne have en mulighed, hvor man kunne sige: Som udgangspunkt skal han spille, men kun hvis han præsterer, og han skal ikke have fuld tid i kampene. Noget i den stil :-)

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Skal Falk spille i foråret?

                        Ja, han er vores bedste spiller

                        Ja, men kun hvis han leverer hver eneste uge

                        Nej, han er på vej til FCK, og vi skal bygge et hold op, der kan spille uden ham.

                        Nej, for han er ikke længere OBer, og det er ikke acceptabelt at han spiller.
                        Nej

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Ville egentligt gerne have en mulighed, hvor man kunne sige: Som udgangspunkt skal han spille, men kun hvis han præsterer, og han skal ikke have fuld tid i kampene. Noget i den stil :-)
                          så du mener at hvis Falk leverer indsatser på toppen af hans niveau skal han han spille, men ikke hele kampe...
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Skal Falk spille i foråret?

                            Ja, han er vores bedste spiller

                            Ja, men kun hvis han leverer hver eneste uge

                            Nej, han er på vej til FCK, og vi skal bygge et hold op, der kan spille uden ham.

                            Nej, for han er ikke længere OBer, og det er ikke acceptabelt at han spiller.
                            Han skal have 90 min i alle kampe - på tribunen.

                            Comment


                              #15
                              Jeg synes Falk og Greve skal bytte roller. dvs. Mere spiller tid til Greve, og Falk bliver skifte en som en slags joker hvis det passer til kampen
                              Nu går fremad

                              Comment

                              Working...
                              X