Nøglen til sejr i aften er fight og vilje. Jeg tror på det. Det bliver vigtigt at smaske igennem, og så må man tage de kort der kommer med.
Målmanden bliver selvfølgelig vigtig - men også spillere som Izunna, Oliver Lund og Lasse Nielsen forventer jeg går ind og viser hvem der bestemmer på OB's hjemmebane.
Nøglen til sejr i aften er fight og vilje. Jeg tror på det. Det bliver vigtigt at smaske igennem, og så må man tage de kort der kommer med.
Målmanden bliver selvfølgelig vigtig - men også spillere som Izunna, Oliver Lund og Lasse Nielsen forventer jeg går ind og viser hvem der bestemmer på OB's hjemmebane.
Det bliver spændende.
Og så skal Festersen og AK spilles rigtigt/tage de rige løb. Det har set lidt tilfældigt ud, det de har foretaget sig oppe foran, og det er vigtigt at vi får gang i målscoringen fra i foråret. En spiller som AK kunne have rigtig godt af at score i aften. Han har ikke haft tur i den i opstarten!
Begge hold vil gerne have bolden og styre spillet. Tror ikke vi er AGF overlegne i den disciplin, måske jævnbyrdige.
Det gør Izunna til nøglen, spiller han en god kamp og vinder bolden de rigtige steder, så vi får nogen "semi-omstillinger", så er meget vundet. Omvendt kommer AGF uden om vores centrale midt, så er vi på den.
Hvis vi ikke bliver presset for langt tilbage, så må AGF sådan set gerne have taktstokken - vi er nok farligst på kontra, og hvis AGF kan kludre lidt med bolden, kan deres taktstok blive en kæp de får tæsk med.
Er bekymret og sælger den umiddelbart for uafgjort; bare Duncan alene er nok til at være på vagt.
Comment