Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-AGF 26/2
Collapse
X
-
Truppen:
4. Hallgrimur Jonasson
5. Lasse Nielsen
6. Mohamed Diarra
7. Jóan Simun Edmundsson
8. Mohamed El Makrini
9. Rasmus Falk
10. Rasmus Festersen
11. Lucas Jensen
13. Sten Grytebust
14. Jens Jakob Thomasen
15. Izunna Uzochukwu
18. Azer Busuladzic
19. Mikkel Desler
20. Jacob Barrett
21. Mathias Greve
22. Ari Skulason
24. Oliver Lund
25. Maksym Koval
28. Anders K. Jacobsen
http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-truppen-mod-agf-25505.aspxTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Nøglen til sejr i aften er fight og vilje. Jeg tror på det. Det bliver vigtigt at smaske igennem, og så må man tage de kort der kommer med.
Målmanden bliver selvfølgelig vigtig - men også spillere som Izunna, Oliver Lund og Lasse Nielsen forventer jeg går ind og viser hvem der bestemmer på OB's hjemmebane.
Det bliver spændende.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægNøglen til sejr i aften er fight og vilje. Jeg tror på det. Det bliver vigtigt at smaske igennem, og så må man tage de kort der kommer med.
Målmanden bliver selvfølgelig vigtig - men også spillere som Izunna, Oliver Lund og Lasse Nielsen forventer jeg går ind og viser hvem der bestemmer på OB's hjemmebane.
Det bliver spændende.
Comment
-
Begge hold vil gerne have bolden og styre spillet. Tror ikke vi er AGF overlegne i den disciplin, måske jævnbyrdige.
Det gør Izunna til nøglen, spiller han en god kamp og vinder bolden de rigtige steder, så vi får nogen "semi-omstillinger", så er meget vundet. Omvendt kommer AGF uden om vores centrale midt, så er vi på den.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Er bekymret og sælger den umiddelbart for uafgjort; bare Duncan alene er nok til at være på vagt.
Comment
Comment